bugün
- yazarların imza parfümleri12
- lise4
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- erkekler neden az yaşar7
- 24 haziran 2026 venezuela depremi4
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- bir insanı sevmek11
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek2
- devlet gücü6
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- m r e r e c t o5
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- haitinin gol atmış olması5
- oyuncu koltugu4
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro4
- 2026 dünya kupası23
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- çalmak2
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- lionel messi11
- my number one3
- düşün ki o bunu okuyor16
- naruto dayi3
- ameliyat olmak8
- futbol16
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- zalican2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya8
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
Türkiyenin en "büyük" ikinci operatörü.
Düşünün ne boktan bir ülkede yaşıyoruz.
Düşünün ne boktan bir ülkede yaşıyoruz.
türkcell den daha ucuz dedik
aradan faturaya sokuşturdukları ile
türkcelli katladı,
türk telekom bundan 10 defa daha iyi çekiyor.
resmen çingene bunlar
iyi olan
tercih etmeyi gerektiren
hiç bir şey yok
ha güzel bir kazık yemeyi seven varsa
ben mani olmayayım.
aradan faturaya sokuşturdukları ile
türkcelli katladı,
türk telekom bundan 10 defa daha iyi çekiyor.
resmen çingene bunlar
iyi olan
tercih etmeyi gerektiren
hiç bir şey yok
ha güzel bir kazık yemeyi seven varsa
ben mani olmayayım.
aralarında en iyi operatör turkcell ben türk telekom kullanıyorum vodafonedan daha iyi olduğunu söyleyebilirim vodafone çekmiyor ve sürekli insanı uğraştırıyor.
aralarında en iyi operatör turkcell ben türk telekom kullanıyorum vodafonedan daha iyi olduğunu söyleyebilirim vodafone çekmiyor ve sürekli insanı uğraştırıyor.
Türkiye’de Yarak kürek bir telekominikasyon şirketi. Telekomdan daha iyi interneti vardır diye geçiş yaptım, allah belamı versin daha kötü çıktı.
3g bile çekmiyo lan burda, wp yi geçtim multimedya mesajı bile gönderemiyorum lan.
3g bile çekmiyo lan burda, wp yi geçtim multimedya mesajı bile gönderemiyorum lan.
hiç bir şeysi, hiç bir b*ka yaramaz
ne çekişi ? ne bişeyi
neyse
nahlet gitsin paçamızı kurtarak
alana da mani olmayak dedik
hattı kapattık
çektik gittik
gene kurtulamadık
arkamızdan fatura çıkarmış.
çingene bunların yanında peygamber olur.
ne çekişi ? ne bişeyi
neyse
nahlet gitsin paçamızı kurtarak
alana da mani olmayak dedik
hattı kapattık
çektik gittik
gene kurtulamadık
arkamızdan fatura çıkarmış.
çingene bunların yanında peygamber olur.
yıllardır cook memnun olarak kullandığım hat tarifeleri paketleri hepsi çok uygun fiyata internet cok iyi sinyal gücü güçlü.
maalesef önceki telefon hattımdi kendileri. mobil interneti tırt, paketleri soygun, müşteri hizmetleri konudan alakasız.
turkcell tarifeyi 50 lira yapmak isteyince geçiş yaptığım operatör.
Üç büyük (futbol takımı gibi oldu biraz) operatörü de kullanmış biri olarak söylüyorum. Aralarındaki en kötüsü her yönüyle vodafone'dur. Siz siz olun aklınız varsa kendilerine asla bulaşmayın.
la böyle çingene görmedim
lahnet olsun dedik hattı kapattık
aylar önce hala faturaya çıkarıyor
bunlardan hat falan almayın
bu kadar rezaleti cihanda yok
otomatik ödeme talimatı vermeyin
evlerden ırak
mümkünse selam bile vermeyin
kapısının önünden geçmeyin
böyle rezil bir şey görmedim
her fırsatı ganimet bilip
para koparmaya çalışyor
evlerden ırak.
düşün yakamdan.
lahnet olsun dedik hattı kapattık
aylar önce hala faturaya çıkarıyor
bunlardan hat falan almayın
bu kadar rezaleti cihanda yok
otomatik ödeme talimatı vermeyin
evlerden ırak
mümkünse selam bile vermeyin
kapısının önünden geçmeyin
böyle rezil bir şey görmedim
her fırsatı ganimet bilip
para koparmaya çalışyor
evlerden ırak.
düşün yakamdan.
2 yıl önce kullandığım cep operatörüdür.
kaçan kurtulur
resmen çingen.
resmen çingen.
kazıkçılığın gerçek adı
kalitesizliğin markası.
kalitesizliğin markası.
15 tl ye bir ay sınırsız hızlı internet kullanıyorum kafam rahat isteyene 15 tl ye bir ay geçerli sınırsız internet ayarlayabilirim.
ne yapayım onun 5 para etmez hizmetini
çekmeyen boktan internetini ?
ama üzerine para verirse düşünürüm.
çekmeyen boktan internetini ?
ama üzerine para verirse düşünürüm.
kolay paketlere 5 tl lik zaman yapmış firma.
hediye çarkında asla ama asla internet vermeyen operatör. bir sene oldu ayrılalı, daha da döneni siksinler.
memleketin açık ara en rezalet, en berbat operatörü.
memleketin açık ara en kaliteli mükemmel oleratörü para veremeyen ezikler fakirler memnun değil tabi. kaliteli hizmet veren bir firmada fiyatlar tabi yuksek olacak.
dilencilerin, eziklerin
ve
kıçına don alamayan fakirlerin pek beğendiği
kalitesiz, çekmesiz, üstüne kazıkçı firma.
ve
kıçına don alamayan fakirlerin pek beğendiği
kalitesiz, çekmesiz, üstüne kazıkçı firma.
eskiden gerçekten çok kaliteli olan, şimdi ise türkiye'nin en kötü gsm operatörü olmaya aday iletişim şirketi.
Turkcell Avea aboneligim oldu ama Vodafone olmadı.
Şehrin merkezinde arabanın içinde çekmiyor diye Türk Telekoma geçtim. Kafam raad.
arkadaşımın kullandığı hat. aradığım zaman telefonu açık olduğu halde çoğu zaman ulaşamıyorum ona. vodafone yetkililerinin arkadaşıma söylediği mantık kokan açıklamaya göre hat ısındığından böyle oluyormuş ve bu sadece arkadaşımın hattına özelmiş. insanın aklıyla oynanılır anlarım da bu denli mantıklı bir açıklamaya kelimeler kifayetsiz kalıyor kapasitemizin yetemeyeceği sözler bunlar. sadece sana özel ne demek niye biz bilmem ne çocuğu muyuz deseydin ya.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar