bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- lip balm kullanan erkek6
- kadınlar neden aldatır17
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- sedat pekmez18
- nofap6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- 0 0 75
- devşirmelik makamı13
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- tarot falına inanan salak8
- dont fuck with me tony4
- ayrılığın 7 aşaması2
- cut the crap4
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- su içmekten göbeğin çıkması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- frenkler2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- yaz aşkı bulamamak2
- tekerlek kaşar4
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 2026 dünya kupası15
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- askerlik9
jason stathamın şov yaptığı filmdir
her şey iyi hoş; fakat sen o kocaman top mermisini nasıl fırlattın o kadar uzağa hala çözemedim...
kalite.tekrar tekrar izlemekten zevk aldığım filmlerden
boyle bir kadronun bir daha dunya gozuyle gorulemeyecegi en son filmdir.
%100 aksiyon için yapılmış film...
sanki senaryo mecburiyetten var,hatta senaryo yok bile diyebilirim...
sanki senaryo mecburiyetten var,hatta senaryo yok bile diyebilirim...
Bir zamanlar birini tanıdım,
adı Tool.
Benim içinse, o sıradan bir kul.
Arası iyidir sadece bıçaklarla...
şansı dönmez asla kadınlara...
- Acıtmıştır.
- Beni yeneceğini düşünmesi...
Beni yenebileceğini...
düşlemesi.
Harika Tool,
hey aptal orada biraz dur. ------------- repliği aklımda kalmış kadrosu mükemmeli aşmış bir film.
adı Tool.
Benim içinse, o sıradan bir kul.
Arası iyidir sadece bıçaklarla...
şansı dönmez asla kadınlara...
- Acıtmıştır.
- Beni yeneceğini düşünmesi...
Beni yenebileceğini...
düşlemesi.
Harika Tool,
hey aptal orada biraz dur. ------------- repliği aklımda kalmış kadrosu mükemmeli aşmış bir film.
sinema tarihinin en iyi aksiyon oyuncularının bir araya toplandığı güzel bir film.
evet, mükemmel olmamış. jason statham harici oyuncular yaşlanmış, göz torbaları iyice belirginleşmiş artık.
daha genç yaşta toplansaydı bu kadro çok daha güzel bir film'e tanık olabilirdik.
evet, mükemmel olmamış. jason statham harici oyuncular yaşlanmış, göz torbaları iyice belirginleşmiş artık.
daha genç yaşta toplansaydı bu kadro çok daha güzel bir film'e tanık olabilirdik.
kurşun ve patlama sesinden başka bi halt olmayan film. sen o kadar adamı bir araya topla ama bi cacık çıkmasın ortaya. zoru başarmıştır. bir de komik olmaya çalışmışlar bazı yerlerde falan. enteresan, çok enteresan.
bir azimle "Cobra"NIN TV 1 deki gösterimlerini izlememiş, Rockyleri maksimum TGRT'nin gösterimlerinde izlemiş, Michael dudikoff deyince aklına american ninja serisi bile gelmeyen, Chuck norris deyince aklına gelse gelse son dönemlerde üzerine çevirilen geyiklerden başkası gelmeyen,VHS, beta zamanlarında videocuya gidip Bruce lee filmi kiralamayan neslin yorumlamaya çalıştığı filmdir. Oğlum burada hedef kitlesi siz değilsiniz. Hedef kitlesi ya götü pişmaniyeye dönmüş amcalarınız abileriniz ya da o çağları ucundan bir yerinden yakalamış yaşları 30 a yaklaşmış erişkin kişiler. Haliyle oturup olmamış, patlamadan başka bir şey yok, nerede senaryo lan... demenize gerek yok. rise of the planet of the apes'i izlerken de yapılan onlarca ilk filme göndermeleri anlamadan süper filmdi, iyi filmdi vs diyenler de yorumlamaması gereklidir.
kötü adamların fazla ezik kalmasının dışında sağlam filmdir.
aksiyon sahneleri , heleki şu kick box cu kötü adam ın boynunun dik bir tekme ile kırıldığı sahne... owww baby!
aksiyon sahneleri , heleki şu kick box cu kötü adam ın boynunun dik bir tekme ile kırıldığı sahne... owww baby!
2.si çıkıp bizleri daha çok mutlu edecektir ayrıca jason statham gibi bir herifi tekrardan bıçakları ile izleyeceğimiz filmdir.
--spoiler--
http://www.sinemalar.com/...880/Cehennem-Melekleri-2/
--spoiler--
--spoiler--
http://www.sinemalar.com/...880/Cehennem-Melekleri-2/
--spoiler--
senaryo çelişkiler ve mantık hatalarıyla dolu, çok sıradan ve kötü. yıldız oyuncular bile kurtaramıyor filmi. milyon dolarlar çöpe gitmiş. çok boş bir zamanı doldurmak için izlenebilecek, çerez tadında bir film.
benim sinema filmleri ile ilgili kriterim şudur.
akşam TV de verseler izlermiyim.? cevap evet ise film iyidir. hayır ise film kötüdür.
ben akşam kanal D bu filmi verse izlerim.
akşam TV de verseler izlermiyim.? cevap evet ise film iyidir. hayır ise film kötüdür.
ben akşam kanal D bu filmi verse izlerim.
Yani şimdi kim ne derse desin, 65 yaşına ermiş bir adamın çıkıp; bu kadroyu toplaması, filmi yazması, yönetmesi ve başrol oynaması zaten takdir edilesidir. Hee senaryo yokmuş, oyunculuk berbatmış, efektler kötüymüş, müş de müş. Benim gibi 80 model abilerin tadına varabileceği filmlerden biri var karşımızda. Bi nevi, Stallone'nin kavuğunu Statham'a devrettiğinin resmidir de diyebiliriz. Ama daha durun, The Expendables 2 yolda. Hem de kadroya Willis, Schwarzenegger, Van Damme ve Norris katılarak. Ben ilkini kocaman bir keyifle seyretmiş biri olarak şimdiden heyecan yapmaya başladım. Umarım ikinci filmde Jet Li asıl hünerini sergileyebileceği alana kavuşur, ilk filmde malum biraz şamar oğlanı durumu vardı. ikinci filmde yönetmen Simon West olacak. Açıkçası yönetmen olarak vasat bir isim ama umarım filmin aksiyon sahneleri ucuz yönetmenlik hatalarıyla harcanmaz. ilk filmde Stallone hızlı kurgu ve kesmelerle özellikle dövüş sahnelerinden alacağımız tada biraz tuz ekmiştir ama olsun. Dikkatli gözler için enfes sahneler bolca yer almıştır. Yaşasın 80'ler ruhu, yaşasın The Expendables!
film sonrası diyebileceğim şey şudur ki,
gözünün çapağını yiyem statham!
gözünün çapağını yiyem statham!
yarrak gibi film.hele ki son 20 dakikasına güleceksiniz.
ergenlerin canı sıkıldıkça sardırıp beğenmediklerini ilan ettikleri efsane film. Yaşınızı belli etme hevesi nedir arkadaş anlayamadım.
ikinci filmi yolda olan film. 80'li yılların gençlerine hitap eden Aksiyon filminin ne demek olduğunu gösteren abilerimize (bkz: rambo) saygı gösteriyoruz göstermeyenlerin anüslerine tıpa takıyoruz.
iyi mi kötü mü bilmem ama sırf o kadar ustayı bir araya getirdiği için bende yeri ayrıdır. biz predator'lerle, özgürlük savaşçıları'yla, first blood'la, terminator'deki çelik adam'la büyüdük olm.
ısrarla tavsiye ederim. çok güzel bir film aksiyon gerilim karışımı birşey.
şu anda atv'de oynamakta olan aksiyon filmi.
kadrosu sağlam (filmi yöneten sylvester stallone abinin kendi başta olmak üzere, jason statham, jet li, dolph lundgren falan duyan gelmiş) ama senaryosu pek cezbedici olamamış bir aksiyonm filmi. eski tüfeklerden ve olgunluk çağına ulaşmış günümüz aksiyon yıldızları ile b sınıfı aksiyon filmi abilerinden oluşan kadro "vay!" dedirtiyor (bir ara bruce willis ve arnold schwarzenegger bile görünüyor filmde şaka maka, ayrıca mickey rourke abinin dövmeci dükkanında dönen geyikler de az da olsa çeşni katıyor) ve de izlenirse bunun hatırına izlenir. ama senaryoya biraz daha konulu film sosu katabilseler daha ilgi çekici olabilirdi.
--spoiler--
generalin filmdeki olayı ne bir türlü anlaşılamadı mesela. adam film boyunca her çıktığı sahnede ayrı sıçtı sıvadı ve rezil oldu, ama yine de eski cia ajanı olan ana kötü adam karşısında "mağdurum da mağdurum" modunu bir türlü aşamadı. ayrıca elemanların vilena adası'na kafalarına estikçe yolgeçen hanı misali girip çıkması ve zırt pırt olur olmaz şekilde -abiler marifet göstersin diye- dövüşlerin başlaması da filmi makul bir senaryo akışından oldukça uzaklaştırıyor.
--spoiler--
neyse, bunları bir yana koyarsak, bir aksiyon filminde nadiren biraraya gelebilecek uçuk bir kadronun habire adam dövme ve öldürmesini ve de aralarında geyik çevirmesini izleme babında ilgi çekebilecek bir filmdir.
--spoiler--
generalin filmdeki olayı ne bir türlü anlaşılamadı mesela. adam film boyunca her çıktığı sahnede ayrı sıçtı sıvadı ve rezil oldu, ama yine de eski cia ajanı olan ana kötü adam karşısında "mağdurum da mağdurum" modunu bir türlü aşamadı. ayrıca elemanların vilena adası'na kafalarına estikçe yolgeçen hanı misali girip çıkması ve zırt pırt olur olmaz şekilde -abiler marifet göstersin diye- dövüşlerin başlaması da filmi makul bir senaryo akışından oldukça uzaklaştırıyor.
--spoiler--
neyse, bunları bir yana koyarsak, bir aksiyon filminde nadiren biraraya gelebilecek uçuk bir kadronun habire adam dövme ve öldürmesini ve de aralarında geyik çevirmesini izleme babında ilgi çekebilecek bir filmdir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar