bugün
- true'nun çaylak olması16
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet10
- kadir inanır15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- velvet28
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
bir süreliğine gitmiş olan sözlük yazarımızın biriciğimizin güzel entryleriyle geri döneceğine inanıyoruz. bizi kırıp geçirmesi an meselesi.*
herkes sakin olsun kendisi hicbir yere gitmemis olan yazardır.sadece biraz ruhani sıhhate kavusana kadar kendine sarılıp donmak istemektedir.yakın zaman icinde tekrar aramızdadır.bizsiz yapmamaz biliriz.*
onsuz sözlüğün hiçbir anlamı yok. keşke dönse..
üçkağıtçı edit: aaa dönmüüüş.
üçkağıtçı edit: aaa dönmüüüş.
kendine önem vermesini, özen göstermesini dilediğim, bir çok insanın sahte olduğu alemde gerçek anlamda samimi kalabilmiş sayısı giderek azalan insanlardan, gülmeyi hak eden iki gözüm...
tanimamama ragmen bu kadar degerli insanin hakkinda bu kadar entry girmisligi varsa sozluku birakmasin dedigim ve kismet olursa bi kac sarki * calip iyice komaya sokmak niyetinde oldugum yazar arkdasimdir.
yüzyüze tanışmış olmasam bile sözlüğe fazla giremediğim için özlediğim yazar.
üyeliğini iptal ettirmek isteyen, moderatore 4 adet mesaj yollayan. fakat hep ricası dışında laflar duyan eski yazar. *
çok zor olmasa gerek, bir yazarı silmek.
"üyeliğimin iptal edilmesini istiyorum."
çok zor olmasa gerek, bir yazarı silmek.
"üyeliğimin iptal edilmesini istiyorum."
yazar başlıkları altındaki entryleri haricindeki tüm entrylerini silen yazar. bizleri çok üzdü.
ve birinci nesil silik.. hayırdır inşallah..
"öpüyorum seni boynundaki yaradan" gibi büyük bir dizeyi saklayan murathan mungan şiiri.
(bkz: bir yıldız daha kaydı)
(bkz: ÇOCUK) ANLAMIYORUM BU HAREKETLERi. SiNiRLENDiYSEN GiT, HAVA AL, 3 AY SONRA GEL. DiKKAT EDiYORUM GENELLiKLE SÖZLÜKTEKi HATUNLARIN YAPTIĞI HAREKET... BiR DE ERKEKLERE ÇOCUK DiYORLAR...
omayra, bu adı verdim sana
ve mevsimleri bütün anlamlarıyla
iki çakılına bir deniz vereyim
hayallerine mavi buğday
gitmesine sözlükçe üzüldüğümüz, eğlencesiyle ,entryleriyle gönlümüzde yer etmiş ama ordan çıkamayacak yazar.
ve mevsimleri bütün anlamlarıyla
iki çakılına bir deniz vereyim
hayallerine mavi buğday
gitmesine sözlükçe üzüldüğümüz, eğlencesiyle ,entryleriyle gönlümüzde yer etmiş ama ordan çıkamayacak yazar.
galiba kendisiyle ilgili olan seylere acıklık getirilmesi gereken yazar buyrun efendim ben şöyle güzelcene acıklıyayım
kendisi bir moderatorle yaklasık 2 saat üyeliginin iptal edilmesi konusunda konusmus, sessiz sedasız sozlukten ayrılmayı planlamıştır, gel gelelim konuştugu moderator kendisinin bu istegini yerine getirmemiştir
iş böyle olunca sözlüğü sacma sapan baslıklarla doldurup sözlükten atılma secenegi kalmıştır(ki bu secenegi kendisine ben söyledim) bunu da kendisi istememiştir, sonuc olarak olayı tamamen bilmeden işkembeden atmanın mantıgı yoktur, zira bu entryi girdikten sonra baska bir moderator bunları gormus ve hesabını silmiştir
şimdi aklımıza cesitli sorular geliyor? sözlüğü bırakan biri neden burda yazılan üç, beş kıçıkırık yazıdan medet umsun? ya da biz insanları hiç tanımadan nasıl olur da ilgi aclıgı cektigine, ya da cocukluk ettigine karar verebiliyoruz? ama öyle mi? biz cok olgunuz, hepimiz aşmış insanız ya, bir entry gördük mü tamamdır, "ahanda ilgi açlıgı ceken insan", "ahanda popularite isteyen insan"... peki biz bu baslıga entry girip ne yapıyoruz? kendi ilgi açlığımızı populariteye olan susamışlığımız biraz da insanlara yaftayı yapıştırmanın dayanılmaz hafifliğini mi yasıyoruz?
son olarak; hiç kimsenin bu baslıga entry girmek ya da omayra'nın üyeliginin silinmesi konusunda yorum yapmak gibi bir zorunluluğu yok, hiç kimse tanımadıgı insanlara da cocuk, ilgi aclıgı cekiyor gibi yakıstırmalar yapma lüksüne de sahip degil, iki kere düşünüp bir kere yazmak gerekiyor galiba...
kendisi bir moderatorle yaklasık 2 saat üyeliginin iptal edilmesi konusunda konusmus, sessiz sedasız sozlukten ayrılmayı planlamıştır, gel gelelim konuştugu moderator kendisinin bu istegini yerine getirmemiştir
iş böyle olunca sözlüğü sacma sapan baslıklarla doldurup sözlükten atılma secenegi kalmıştır(ki bu secenegi kendisine ben söyledim) bunu da kendisi istememiştir, sonuc olarak olayı tamamen bilmeden işkembeden atmanın mantıgı yoktur, zira bu entryi girdikten sonra baska bir moderator bunları gormus ve hesabını silmiştir
şimdi aklımıza cesitli sorular geliyor? sözlüğü bırakan biri neden burda yazılan üç, beş kıçıkırık yazıdan medet umsun? ya da biz insanları hiç tanımadan nasıl olur da ilgi aclıgı cektigine, ya da cocukluk ettigine karar verebiliyoruz? ama öyle mi? biz cok olgunuz, hepimiz aşmış insanız ya, bir entry gördük mü tamamdır, "ahanda ilgi açlıgı ceken insan", "ahanda popularite isteyen insan"... peki biz bu baslıga entry girip ne yapıyoruz? kendi ilgi açlığımızı populariteye olan susamışlığımız biraz da insanlara yaftayı yapıştırmanın dayanılmaz hafifliğini mi yasıyoruz?
son olarak; hiç kimsenin bu baslıga entry girmek ya da omayra'nın üyeliginin silinmesi konusunda yorum yapmak gibi bir zorunluluğu yok, hiç kimse tanımadıgı insanlara da cocuk, ilgi aclıgı cekiyor gibi yakıstırmalar yapma lüksüne de sahip degil, iki kere düşünüp bir kere yazmak gerekiyor galiba...
hiç görmediğim , ama gördüğümde direk 40 yıllık arkadaşmış gibi sarıldığım sıcacık kişilik.
adın yoktu tanıştığımızda
sonra da olmadı * çünkü adın omayraydı dediğim en sonunda görüştüğüm iz bırakanlar unutulmaz yazarlarından.. bir nargile olayına girmeden bırakmam yazarıdır. *
adın yoktu tanıştığımızda
sonra da olmadı * çünkü adın omayraydı dediğim en sonunda görüştüğüm iz bırakanlar unutulmaz yazarlarından.. bir nargile olayına girmeden bırakmam yazarıdır. *
kaldığı yerden devam eden yazar. evet, efsane geri döndü. *
birinci nesil sözlük yazarı. hoşgelmiş.-ahah-
nice senelere...
nice senelere...
omayra'nın sözlüğe aylar sonra dönmesi, bugünün birinci yaşında olması sebebiyle ve verdiği sözde duracağına inanarak( sözlüğü bırakmayacak) geri dönen yazardan sözlüğün birinci yılı kutlu olasıca...
(bkz: mutluyum mutlusun mutlu)
(bkz: mutluyum mutlusun mutlu)
bir kedi gördüm sanki!!!! amanın hoşgelmiş sefalar getirmiş yazar. yirim özlemişim bea.
kendisi bingoyu vurup,yok yok yap//bozu tamamlayıp son parçayı en sona saklayıp- en ortaya kondurmuştur. birinci yılda yeniden dönüşünü yapmıştır. bu an artık kırmızı ışıkların yeşile döndüğü andır. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar