bugün
- mustafa kemal atatürk7
- çok güzel ama manyak kadın4
- kemalist dünya23
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- kadir inanır17
- aşk4
- hırt2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- antalyada üşümek3
- hapşırmak2
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- israil6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sedat pekmez21
- ona bir şey söyle9
- yazarların iyi olduğu konular9
- evagreen2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak12
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- hızlı para kazanmanın yolları14
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
galiba kendisiyle ilgili olan seylere acıklık getirilmesi gereken yazar buyrun efendim ben şöyle güzelcene acıklıyayım
kendisi bir moderatorle yaklasık 2 saat üyeliginin iptal edilmesi konusunda konusmus, sessiz sedasız sozlukten ayrılmayı planlamıştır, gel gelelim konuştugu moderator kendisinin bu istegini yerine getirmemiştir
iş böyle olunca sözlüğü sacma sapan baslıklarla doldurup sözlükten atılma secenegi kalmıştır(ki bu secenegi kendisine ben söyledim) bunu da kendisi istememiştir, sonuc olarak olayı tamamen bilmeden işkembeden atmanın mantıgı yoktur, zira bu entryi girdikten sonra baska bir moderator bunları gormus ve hesabını silmiştir
şimdi aklımıza cesitli sorular geliyor? sözlüğü bırakan biri neden burda yazılan üç, beş kıçıkırık yazıdan medet umsun? ya da biz insanları hiç tanımadan nasıl olur da ilgi aclıgı cektigine, ya da cocukluk ettigine karar verebiliyoruz? ama öyle mi? biz cok olgunuz, hepimiz aşmış insanız ya, bir entry gördük mü tamamdır, "ahanda ilgi açlıgı ceken insan", "ahanda popularite isteyen insan"... peki biz bu baslıga entry girip ne yapıyoruz? kendi ilgi açlığımızı populariteye olan susamışlığımız biraz da insanlara yaftayı yapıştırmanın dayanılmaz hafifliğini mi yasıyoruz?
son olarak; hiç kimsenin bu baslıga entry girmek ya da omayra'nın üyeliginin silinmesi konusunda yorum yapmak gibi bir zorunluluğu yok, hiç kimse tanımadıgı insanlara da cocuk, ilgi aclıgı cekiyor gibi yakıstırmalar yapma lüksüne de sahip degil, iki kere düşünüp bir kere yazmak gerekiyor galiba...
kendisi bir moderatorle yaklasık 2 saat üyeliginin iptal edilmesi konusunda konusmus, sessiz sedasız sozlukten ayrılmayı planlamıştır, gel gelelim konuştugu moderator kendisinin bu istegini yerine getirmemiştir
iş böyle olunca sözlüğü sacma sapan baslıklarla doldurup sözlükten atılma secenegi kalmıştır(ki bu secenegi kendisine ben söyledim) bunu da kendisi istememiştir, sonuc olarak olayı tamamen bilmeden işkembeden atmanın mantıgı yoktur, zira bu entryi girdikten sonra baska bir moderator bunları gormus ve hesabını silmiştir
şimdi aklımıza cesitli sorular geliyor? sözlüğü bırakan biri neden burda yazılan üç, beş kıçıkırık yazıdan medet umsun? ya da biz insanları hiç tanımadan nasıl olur da ilgi aclıgı cektigine, ya da cocukluk ettigine karar verebiliyoruz? ama öyle mi? biz cok olgunuz, hepimiz aşmış insanız ya, bir entry gördük mü tamamdır, "ahanda ilgi açlıgı ceken insan", "ahanda popularite isteyen insan"... peki biz bu baslıga entry girip ne yapıyoruz? kendi ilgi açlığımızı populariteye olan susamışlığımız biraz da insanlara yaftayı yapıştırmanın dayanılmaz hafifliğini mi yasıyoruz?
son olarak; hiç kimsenin bu baslıga entry girmek ya da omayra'nın üyeliginin silinmesi konusunda yorum yapmak gibi bir zorunluluğu yok, hiç kimse tanımadıgı insanlara da cocuk, ilgi aclıgı cekiyor gibi yakıstırmalar yapma lüksüne de sahip degil, iki kere düşünüp bir kere yazmak gerekiyor galiba...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar