bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- kadınlar neden aldatır17
- toplu taşıma aracı2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- sedat pekmez18
- nofap6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- devşirmelik makamı13
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- tarot falına inanan salak8
- 0 0 75
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ayrılığın 7 aşaması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- su içmekten göbeğin çıkması2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- tekerlek kaşar4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- frenkler2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- 2026 dünya kupası15
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
berkcan ve abdülrezzak eniştelere güzel bir çalım atarak cuma gecesi kınalı elleriyle bowling oynamak yerine yeni eniştemizle uzaklara, çok uzaklara gitmeyi kafasına koymuş yazardır.
(bkz: haydi hayırlısı)
(bkz: haydi hayırlısı)
bir yıl daha bitti ama staj hala bitmedi, çift haneli rakamlarında seni mutlu edebilecegi stajında elbet bitecegi nice mutlu gunler gecirebilecek daha hayata benim gibi yeni atılmaya calısan bir arkadasımızdır. kendisiyle yeni tanısmamıza ragmen cok sıcak kanlı buldugum bir arkadastır. değil mi canım *
tarafımca bowling oynayan kınalı eller zirvesine katılma konusunda ikna edilmiş yazardır. *
az kalsın unutuyordum , kendisinin staj notları pazartesi açıklanacaktır.**
az kalsın unutuyordum , kendisinin staj notları pazartesi açıklanacaktır.**
adının açıklanmasıyla depresyona giren berkcan ve abdulrezzak 'ın kendilerini güvenliğe zincirleyerek toplu ölüm orucuna girmelerine sebebiyet vermiştir. vazgeçmeleri için ikna çabaları sürmektedir.
random harflerle gülen insan. *
sanırım pot kırmıs yazar. *
farklı ortamlarda hakkımda atıp tutan işgüzar yazar. gizli işler çeviriyo, dikkat etmek lazım. *
(bkz: #443846)
canım ne diyosun demek istediğim kişidir ?
canım ne diyosun demek istediğim kişidir ?
dialoglarından kaçınmak gereken,
fakat ben de buralarda yeniyim, bir şekilde reklamımı yapmam gerekiyor,
araştırdım, en fazla tıklamayı senin başlığın alıyormuş, ne yapayım dediğim yazar. *
fakat ben de buralarda yeniyim, bir şekilde reklamımı yapmam gerekiyor,
araştırdım, en fazla tıklamayı senin başlığın alıyormuş, ne yapayım dediğim yazar. *
neresinin kaşındığını bir türlü anlayamadığım stajyerdir yalnız kendisini terminale götürcek kişinin ben olduğumu sanırım #443904 nolu entrysinde hafıza kaybı geçirip unutmuştur şahsen bende şu anda yarın gece bir işim çıktığını hatırlamışımdır tarafına hayırlı tatiller dilerken bindiği otobüsün tekerliğinin patlayacağını tarafına zevkle ispiyonlarım * **
üzerinde epey bir kanka muhabbeti dönen yazar..
hayır ; msn'de bugün smiley yaptığım yazar falan diye ben de yazmak istiyorum ama yapmadım nasıl yazayım..
bir de bu muhabbetleri döndüren iki farklı grubun kesişim kümesinde bulunmasından dolayı sol cerceveden hiç düşmüyor mübarek..cidden düştüğünü bir görsem , düşüp bir yerini mi kırdı acaba diye sanrılara kapılıp epey korkacağım..pardon bu nicke bu formatla yazılmıyordu..şöyle yapalım ; düşüp bir yerini kırmasından çok korktuğum yazar..oldu galiba..
hayır ; msn'de bugün smiley yaptığım yazar falan diye ben de yazmak istiyorum ama yapmadım nasıl yazayım..
bir de bu muhabbetleri döndüren iki farklı grubun kesişim kümesinde bulunmasından dolayı sol cerceveden hiç düşmüyor mübarek..cidden düştüğünü bir görsem , düşüp bir yerini mi kırdı acaba diye sanrılara kapılıp epey korkacağım..pardon bu nicke bu formatla yazılmıyordu..şöyle yapalım ; düşüp bir yerini kırmasından çok korktuğum yazar..oldu galiba..
uludag sozlukte bir irc kanalının adı..bambaşka insanları biraraya getiren , kah güldürüp kah eğlendiren bir kanal bu..
üzenlerine bravo(!) demek istediğim kardeşim.
canını sıkma omayra'm kıyamam, üzme kendini. bazı içten fesat insanlar hep vardır, var olacaktır!bu seni çekemeyenlerin yaptığı saçma sapan bir şey. hiçbir zaman yaptığın doğru şeyi bırakma , o kişiler için hele hiç bırakma.seni tanıyanlar biliyor zaten seni. gerisi boş.
gereksiz insanların ugrası sonucunda uzulmus yazardır, kendisini uzen kişinin esegin malum yerine su kacırdıgını belirtmek istiyorum, insanların deger verdigi seylere karsı yapılan hareketin de en alcak, en haysiyetsizce yapılan hareket oldugunu bilmiyorsa bundan sonra ogrenmesi için buraya yazıyorum, ayrıca detaylı arama fasilitesiyle kendisini butun entrylerime eksi oy vermeye davet ediyorum hadi kolay gelsin...
aslında saçma sapan insanların hareketlerini dikkate almayacak kadar aklı başında olmasına rağmen, inadına üzerine üzerine gelinmesi sonucu artık sabrı kalmamıştır anlaşılan. adına "sözlük" dediğimiz, öğrenmek, eğlenmek için bulunduğumuz bu ortamda kimsenin canını acıtacak en küçük bir şey yapmamış olmasına rağmen böyle çirkin bir davranışı haketmeyecek bir "dost" tur. şayet bir dert, sorun, problem, garez, çekememezlik adı herneyse varsa böyle alçaklıklar yerine konuşmak denenmelidir. tabi bunun için de zeka...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar