bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- yapay zekaya entry yazdıran yazar3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- 65 şut çekip gol atamamak4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- yürüyüş partisi3
- gocu abi3
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- 48 takım içinde 47 nci olmak4
- lucas luthor2
- kaçak çay2
- günün sözü2
- oyuncu2
- beyaz otomobil satın almak10
- yazma diyince yazmayan erkek4
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- amazon com tr2
- paris te son tango6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- anın görüntüsü15
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- iş kadını yazarlar6
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- misafir ağırlamak2
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- 2026 dünya kupası16
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ege waw3
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- clydeless bonnie3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
" sen hiç kansere yakalanmış kötü birini gördün mü yada duydun mu ? kanser, iyi insanların hastalığıdır. hiç kimse için dilenmeyecek kadar inanması zor, amansız bir hastalıktır. ve buna acımasızca, sevinircesine tepki verenler içinse; içinde hayır, umut, sevgi gibi yüce duyguları barındıran hiç bir kanı yoktur insanlar arasında. sence de yazık diil midir onlara ? ne iyi bir insan tanımışlardır, ne de iyi bir insan olabilmişlerdir. " demek istediğim, bu konuya bir daha girmemesini rica ettiğim (annen şu an bunları yaşadığını bilse ne kadar üzülürdü?) , bir an öncesine annesine benim için de sarılmasını dilediğim kardeşim...
insanlıktan nasibini almamış insan görünümlü canlıları insan yerine koymak hata olur.bunu yapma ve üzme kendini.
(bkz: serefsiz eksi oy veren ibne) başlığı altında bir süredir sözlükte öne gelen şahsi kin gütme sonucu birbirini üzme ve kırma yolunda oylamaları protesto etmiştim ama sanırım ki daha bu konuda çook yolumuz var çünkü hala görüyorum okadar çabamızla bir yol bile katetmemişiz hala en değerli ve en hassas konularımızla umarsızca ve acımasızca uğraşıyoruz . çok yazık diyorum daha nekadar bu böyle devam edecek ? keşke enrtye eksi oy veren ortaya çıkıpda serdar ortaç ın bir şarkısında geçen cümle gibi sokaktaki köpek kadar gururlu ol itiraf etse ki edemez onda yürek yok çünkü (bkz: bunu yapan değil insan hayvan dahi olamaz) o yüzden bence bir hiçin yaptıkları için daha fazla çevremizdeki tanıdığımız ve bu yapılanları hiç haketmeyen insanların üzülmesine gerek yok !onların değeri herşeyden çok fazla ben burda kendim ve bunca seveni adına Omayra sen bizim için çok değerlisin ,sözlükte bizde varız ve senin için önemli olan bizim oylarımız entrylerimiz olsun ve canım seni seviyoruz *** * ** *
KENSiNi ÜZMEMESiNi ısrarla istediğim yazar.uzun süre yazdığı entryleri okudum çok beğendim ama bir türlü konuşmak nasib olmadı.derken kendisine açılan bir başlıkta onun adına entry yazdım müsadesiyle.işte olmuştu tanışmıştık ama yine konuşamıyorduk * ilk okuduğumda annesi adına yazdığı entryi kahroldum kendimi yerine koymaya çalıştım koyamadım ,olmadı.sonra onu düşündüm sıcaklığını evet tanımıyordum o zaman ama yazdıklarından anlamıştım neşesini,saygısını hala daha tanımıyorum aslında.
kısacası hiç üzülmesin diyorum.sözlüğü de hayatın bir parçası SAYARSAK burada da her çeşit insan olacak.kafaya takmamak lazım bu tabi ki aman oylayan oylasın demek değil yönetimin(!) de buna bir el atması gerek artık...
kısacası hiç üzülmesin diyorum.sözlüğü de hayatın bir parçası SAYARSAK burada da her çeşit insan olacak.kafaya takmamak lazım bu tabi ki aman oylayan oylasın demek değil yönetimin(!) de buna bir el atması gerek artık...
sözlükte son zamanlarda yaşanan olaylardan yola çıkarak örnekleme yaparken, kendisinin ismini de istemeden kullanmış olduğum, bu sebeple yanlış anlaşıldığıma inandığım yazardır.
komik bir şey yazayım istediğim ama, yazısını okuduktan sonra, bu cümleyi bile tamamlayacak kelimelerin aklıma gelmemsi sebebiyle, üzülme diyebileceğim, eski arkadaşım...
(bkz: siz orda çalışıyonuz mu)
alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste demek istedğim yazardır. hatta dur diyim.
"alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste"
neyse hadi yine de iyi tatiller diyim.. stajı da bitmiş bu arada, hayırlı ola.
"alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste"
neyse hadi yine de iyi tatiller diyim.. stajı da bitmiş bu arada, hayırlı ola.
*kızgın kumlardan serin sulara atlamak isterken deniz suyu sıcaklığının yüksek çıkmasından şikayet eden uuser. neymiş hamam suyu gibiymiş yani buldu da bunuyor galiba. keyfi gayet yerinde ama bu sözlükte onu özleyenler var o da bunu biliyor zaten ve fazla uzatmadan cuma akşamı aramızda olacakmış.
kumların ve suların azizliğine uğramış, serin kumlardan kızgın sulara atlamaya cesaret edememiş, şirin tatil beldesinde caaaanım tatili, anne yemeklerini bırakıp kendini uzuun ve şehirlerarası otobüste bisküvi ve meşrubat içerken bulmuş, entry ve sol frame canavarıdır.
29 temmuz 2006 msn zirvesinde durmadan konuşmaya çalışan ama bir türlü söz hakkı verilmeyen,ismini ezberlememizin bile saatleri aldığı an itibariyle zirvede hala söz almak için çırpınan şahsiyet.**
şu an itibariyle beni dumur deryalarına salan,hayatımızın parallelik noktasında sınır tanımadığı insan.iki üniversite okumak,birinde okulun diğerinde bölümün aynı olması ve hatta eski ve yeni içtiğimiz sigaralara varana kadar daha bir sürü ayrıntı ve paralel hayatlar.bacım geyiğiyle başlayan hacımla devam eden sohbette bir nevi kardeş korumasına aldığım kocamaaan kız çocuğu.
sevilen bir sozluk yazarı* ayrıca böle bi' acayip bi insan, muhabbet etmeye basladın mı bırakamıyosun
(bkz: dikkat bagımlılık yapar)
(bkz: dikkat bagımlılık yapar)
(bkz: seni kendime sakladım) *
"yettim biraz bekle" demek istediğim eski yazar.
sözlüğe uzuuun bir süre ara veren, ara verirken de son entrysini bana giren dost. 5000. entrymin sahibi..
ayrıca stajyerliği bitmesine rağmen evde yatış pozisyonunda, tatil üstüne tatil yapıyordur, burdan yetkililere* sesleniyorum, yüz vermeyin bu kadar.
ayrıca stajyerliği bitmesine rağmen evde yatış pozisyonunda, tatil üstüne tatil yapıyordur, burdan yetkililere* sesleniyorum, yüz vermeyin bu kadar.
yaşım hakkında spekülasyonlar yaratan yazardır. aslında 32 olmama rağmen kendisini 20lik çıtırım diye keklemişimdir.*
bir süreliğine sözlükten uzak kalmak istediğini belirtmiş yazardır. yalnız kendisi bu "uzaklık" olayını biraz fazla abartarak şu sıralar ciddi ciddi avustralya'ya gitme planları yapmaktadır.**
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar