bugün
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor5
- pkk nasıl biter5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- erkekler neden az yaşar9
- dünya11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- hızlı para kazanmanın yolları7
- 2026 dünya kupası25
- tramer kaydı olan kız2
- saygıdeğer birader yazarlar3
- futbol17
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- yaratıcı çıkma teklifleri3
- yazarların imza parfümleri12
- bir insanı sevmek12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- niğdeliler2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- lise5
- mutluluğun fark edilmemesi9
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- akp aslında yok her şey dekor5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- raskolnikov2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- yargıcı2
- kıskanmak7
- amerikan yahudileri3
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- güney kore2
- güney afrika2
- 25 haziran 2026 güney afrika güney kore maçı2
- beyaz eşya2
- devlet gücü6
- devlet bahçeli2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- bosna hersek4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı3
clive owen ve dünyalar güzeli keira knightley' nin başrolleri paylaştığı, hakettiği değeri görememiş, britanya halkı' nın saksonlara karşı verdiği bağımsızlık mücadelesini taçlandıran antoine fuqua filmi.
soundtrack' ı mükemmel olan film. dinlemeye doyulamayacak müzikler vardır bu filmde.
özellikle hans zimmer'ın yazdığı tell me now adlı parça alır sizi bambaşka duygulara götürür. tekrar tekrar dinlenilesi parçalardandır.
edit: ayrıca abberline'a katılıyorum. çekimleri, efectleri, oyunculuk performanslarıyla göz dolduran, titizlikle çalışılmış bir film olmasına rağmen, hakettiği değeri görememiş bir filmdir. özellikle göl sahnesi vardır ki hiçbir filmde eşi benzeri olmayan bir sekandır.
özellikle hans zimmer'ın yazdığı tell me now adlı parça alır sizi bambaşka duygulara götürür. tekrar tekrar dinlenilesi parçalardandır.
edit: ayrıca abberline'a katılıyorum. çekimleri, efectleri, oyunculuk performanslarıyla göz dolduran, titizlikle çalışılmış bir film olmasına rağmen, hakettiği değeri görememiş bir filmdir. özellikle göl sahnesi vardır ki hiçbir filmde eşi benzeri olmayan bir sekandır.
filmin senaryosuna da clive owen a da koyayım size birşey olmasın amma bu filmde öyle bir kötü adam var ki insanın hayat boyu kötü olup köyleri yakası geliyor.
arkadaş bu nasıl bir piçlik, surattaki o şerefsiz ifade aklımdan gitmiyor. adam oynamıyor swedish death metal yapıyor sanki. imaj ve ses o derece herifte! birde oğlu var abinin, onda da tam basçı tipi var.
hem savaşıyorlar hem müzik yapıyorlar la sanki. insan filmin director s cut versiyonuna böyle kanlar baltalar eşliğinden bunların metal yaptıkları bir kısım ekler. herşeyi ben mi diyeyim lan insanda biraz zevk olur. allah belanı versin Antoine Fuqua...
dipnot: bu arada filmdeki karizmatik kötü abi saksonların liderini oynayan aktör, Stellan Skarsgård...
arkadaş bu nasıl bir piçlik, surattaki o şerefsiz ifade aklımdan gitmiyor. adam oynamıyor swedish death metal yapıyor sanki. imaj ve ses o derece herifte! birde oğlu var abinin, onda da tam basçı tipi var.
hem savaşıyorlar hem müzik yapıyorlar la sanki. insan filmin director s cut versiyonuna böyle kanlar baltalar eşliğinden bunların metal yaptıkları bir kısım ekler. herşeyi ben mi diyeyim lan insanda biraz zevk olur. allah belanı versin Antoine Fuqua...
dipnot: bu arada filmdeki karizmatik kötü abi saksonların liderini oynayan aktör, Stellan Skarsgård...
değeri anlaşılamamış bir başka mükemmel film. kadro, müzikler*,efekt,kurgu... her türlü sinema terimi açısından mükemmel bir film...dostluk,hatta kardeşlik,aşk,entrika,ihtiras.gerçekten abartısız ne ararsan..allah o strateji hatası yapan yayımcısının yada reklamcısının cezasını vermeli kanısındayım.. zaten doğru düzgün bulunamayan çok az fantastik biraz da tarihi film türü açısından arşivin baş köşesinde durması gereken bir yapı taşı mübarek.. olsun deriz izleriz, izletiriz ama hakettiği değeri görmemesi içler acısıdır.
Editli rica : bu kadar yazdığımı farkedemedim, o kadar konuşmuşum e izlersiniz artık.*
Editli rica : bu kadar yazdığımı farkedemedim, o kadar konuşmuşum e izlersiniz artık.*
film olarak guzel sayilabilir ancak arthurian legendsa tamamiyle ihanettir. konusunu bu efsaneden almis gibi gorunse de, filmde bircok noktaya kurgu katilarak ozgunlugunu yitirmesine sebep olunmus.
arthurian legends'a en fazla sadik kalinan filmi izlemek isteyenler, excalibur'u izleyebilirler. oyunculuk olarak biraz kotu olsa da, efsaneyi en iyi yansitan filmdir.
arthurian legends'a en fazla sadik kalinan filmi izlemek isteyenler, excalibur'u izleyebilirler. oyunculuk olarak biraz kotu olsa da, efsaneyi en iyi yansitan filmdir.
kral adamdır...
kral arthur ve şövalyelerine bir efsaneden çok, tarihi bir gerçek muamelesi yapmış filmdir. Belli konularda başarılı olmuştur belki ama bazı yerlerde hayvani tarihi hatalar yapmıştır.
bir kere burada arthur veya artorius karakteri, sıradan bir ortaçağ şövalyesi olarak değil, romalı bir süvari subayı olarak çıkar karşımıza. tarihçilerin söylediği gibi romalılaşmış bir kelttir kendisi.
filmde pictler dışındaki diğer keltlerden bahsedilmemiştir. sanki saxonlar'a karşı sadece pictler savaşmış gibi bir tablo çizilmiştir.
filmdeki saxon savaş lordu cerdic britanya'yı kuzeyden işgal etmiştir. bu hayvani bir hatadır zira 5. yüzyılda adanın güneyinde saxon toprakları mevcuttu. cerdic de zaten adaya güneyden hampshire'dan çıkmış ve wessex kralı olmuştur.
filmin sonundaki badon hill muharebesi'nde cerdic ve oğlu cynric, beraber ölmüşlerdir. yukarıda dediğimiz gibi yalandır tabii ki.
yine de director's cut versiyonu belli bir izlenebilirliğe sahip, fena olmayan filmdir. tarihi hatalara kafa takılmadığı sürece, eğlenmek mümkündür.
bir kere burada arthur veya artorius karakteri, sıradan bir ortaçağ şövalyesi olarak değil, romalı bir süvari subayı olarak çıkar karşımıza. tarihçilerin söylediği gibi romalılaşmış bir kelttir kendisi.
filmde pictler dışındaki diğer keltlerden bahsedilmemiştir. sanki saxonlar'a karşı sadece pictler savaşmış gibi bir tablo çizilmiştir.
filmdeki saxon savaş lordu cerdic britanya'yı kuzeyden işgal etmiştir. bu hayvani bir hatadır zira 5. yüzyılda adanın güneyinde saxon toprakları mevcuttu. cerdic de zaten adaya güneyden hampshire'dan çıkmış ve wessex kralı olmuştur.
filmin sonundaki badon hill muharebesi'nde cerdic ve oğlu cynric, beraber ölmüşlerdir. yukarıda dediğimiz gibi yalandır tabii ki.
yine de director's cut versiyonu belli bir izlenebilirliğe sahip, fena olmayan filmdir. tarihi hatalara kafa takılmadığı sürece, eğlenmek mümkündür.
vasat ötesi bir aksiyon.
-savaş alanında 1000 kişinin içinden birbirini seçen esas iyi ve esas kötü karakterler.
-10 kilometreden uçarak saplanan oklar , o oklardan sakınmaya çalışmayan aptal saxonlar. tabi bu aptal olduğu söylenen saxonların okları anca 10 metre gider yada gitmez.
-baltasıyla yere vurarak büyülü çatlaklar açan çakma keltler.
-eşşek kadar duvar varken inip aşşağıda savaşan süper zekalı generaller.lan adamlarda kuşatma silahı yok. bilakis sizde var. mal ordusu sizi.
-10 dakika önce tüm yoldaşları katledilen celt hatunun 10 dakikada esas adama aşık kız moduna girmesi.
-en komiğide saxonlar gibi über barbar ve tehlikeli bir ekibin şaklabana çevrilmesi.
adamlar 1000 e 1 bile olsa bir halt beceremiyor lan.
-savaş alanında 1000 kişinin içinden birbirini seçen esas iyi ve esas kötü karakterler.
-10 kilometreden uçarak saplanan oklar , o oklardan sakınmaya çalışmayan aptal saxonlar. tabi bu aptal olduğu söylenen saxonların okları anca 10 metre gider yada gitmez.
-baltasıyla yere vurarak büyülü çatlaklar açan çakma keltler.
-eşşek kadar duvar varken inip aşşağıda savaşan süper zekalı generaller.lan adamlarda kuşatma silahı yok. bilakis sizde var. mal ordusu sizi.
-10 dakika önce tüm yoldaşları katledilen celt hatunun 10 dakikada esas adama aşık kız moduna girmesi.
-en komiğide saxonlar gibi über barbar ve tehlikeli bir ekibin şaklabana çevrilmesi.
adamlar 1000 e 1 bile olsa bir halt beceremiyor lan.
anlayamadığım bir şey var saksonlar surun önüne geldiğinde saksonların lideri, oğlunun askerlerini açılan kapıdan içeriye geçmeleri emrini veriyor. adamlar kapının öbür tarafına geçince kapılar kapanıyor. içerideki aksiyondan sonra son bir sakson ağzı yüzü kan içinde kapıdan geri geçiyor ve saksonların lideri bu adamı görüyor. be kodumun yapımcısı kurgucusu bilmemnecisi o kapılar nasıl açılıp kapanıyor? biri açıyor desen içeriye giren saksonlar salak mı da içeri girdikten sonra kapı kapanırken bunu kapatanları görüp öldürmüyor?
Tristram öldü ya valla üzüldüm lan. tarzı vardı herifin.
Tristram öldü ya valla üzüldüm lan. tarzı vardı herifin.
müthiş bir filmdir bence.müzikleriyle, kostümleriyle, savaş sahneleriyle insanı mest eder.
Ayrıca (bkz: Tristan adamın dibisin)
Ayrıca (bkz: Tristan adamın dibisin)
Müzikleri efsanedir.( Hans zimmer )
Atmaca sahibi tristan adlı savaşının efsane olduğu film.
Gerçi hepsi efsane ama boskoy.
Gerçi hepsi efsane ama boskoy.
izlenilebilirliği hayli yüksek olan tarihi film.
senaryodaki tarihi hatalar her ne kadar tartışılır olsa da king arthur'un yaşayıp yaşamadığı günümüzde bile ciddi ciddi tartışılırken bu hataların bir efsaneye ne kadar uyup uymadığı sorunsalı önemsiz kalıyor.
film daha çok braveheart filmine bir cevap şeklinde yapılmış sanki.
senaryodaki tarihi hatalar her ne kadar tartışılır olsa da king arthur'un yaşayıp yaşamadığı günümüzde bile ciddi ciddi tartışılırken bu hataların bir efsaneye ne kadar uyup uymadığı sorunsalı önemsiz kalıyor.
film daha çok braveheart filmine bir cevap şeklinde yapılmış sanki.
sound kaltesi , oyuncu kalitesi ve konusu ile mükemmel bir film.
ismi çoban takım yıldızımın en parlak yıldızı olan (bkz: Arctrus)‘ dan gelir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar