bugün
- falıma bakmak isteyen var mı8
- chp den akp'ye jet geçiş3
- 1 euro 52 93 tl3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması4
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- ikna sanatı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- eski uludağ sözlük ortamı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- devşirmelik makamı13
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- nofap6
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 0 0 75
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- allah bu yahudilerin belası versin3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- biz arap değiliz biz türk üz8
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- diamond bosphoruss denen yazar7
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- ismet gurbuz 202418
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- askerlik9
- 2026 dünya kupası15
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
Akla came o therapy nickli yazarı getiriyor.
Öyle ağrılı sancılı dönemlerden geçersiniz ki. Damarlarınız bile sizi terkeder. Ama sonuç olumluysa her şey yeniden başlar. Saçlarınız çıkar, gözlerinizin içi parlar. Evet siz yeniden doğmak ne demek bilirsiniz. Üzülmemeyi öğrenirsiniz, her şeyin geçici olduğunu da.
Bu tedaviyi gören herkese rabbim şifa ve sabır versin.
Bu tedaviyi gören herkese rabbim şifa ve sabır versin.
onca yan etkisine karşın hayat kurtaran tedavi yöntemi.
hakkında hasta eninde sonunda ölecek minvalinde atıp tutanların bu yöntemden medet ummasını en içten şekilde diliyorum. Böyle hayvanlık olmaz.
hakkında hasta eninde sonunda ölecek minvalinde atıp tutanların bu yöntemden medet ummasını en içten şekilde diliyorum. Böyle hayvanlık olmaz.
insanların bundan yüz yıl sonra dönüp baktıklarında "böyle ilkel iş mi olur" diye düşünecekleri çağımızın lobotomisi.
kişinin yakalandığı kanser türüne, hastalığın evresine, kişinin bünyesine ve kullanılan ilaca göre yan etkileri değişiklik gösteren tedavi yöntemi.
anneme ameliyattan sonra 2.evre rektum kanseri teşhisi kondu. Önlem olarak koruyucu kemoterapi görüyor.*Her bir kür ayda 5 gün arka arkaya. 2. kürü bitti. Saçları dökülmedi. Mide bulantısı yok. Sadece kür sonrası ilk hafta halsizlik oluyor bu da gayet normal.
Daha önce de yazılmış. insanlar bir yakını veya kendisi hasta olduğunda ilk önce hastalıklarını ve tedavi yöntemlerini sözlüklerde arıyor çoğunlukla. Yorumlarınızı yaparken ona göre yapmanızı rica ediyorum.
anneme ameliyattan sonra 2.evre rektum kanseri teşhisi kondu. Önlem olarak koruyucu kemoterapi görüyor.*Her bir kür ayda 5 gün arka arkaya. 2. kürü bitti. Saçları dökülmedi. Mide bulantısı yok. Sadece kür sonrası ilk hafta halsizlik oluyor bu da gayet normal.
Daha önce de yazılmış. insanlar bir yakını veya kendisi hasta olduğunda ilk önce hastalıklarını ve tedavi yöntemlerini sözlüklerde arıyor çoğunlukla. Yorumlarınızı yaparken ona göre yapmanızı rica ediyorum.
ben yaşamadım fakat en basitinden hastalıktan daha zalimce olabildiğini birkaç kez duydum.
Şayet doktorunuz damardan verilen kemoya alternatif olarak ağızdan hap da önerebiliyorsa imkanınız ölçeğinde tereddütsüz hapı tercih edin..
Devletimiz sağolsun genelde metastaz yapmamış ilk kez teşhis edilmiş hastalara bunu ödemiyor olsa da siz yine de maddi olanaklarınız ölçüsünde hap kemo tercih edin zira diğeri kelimenin tam anlamıyla süründürüyor. Ayrıca tedaviniz bitince artan ilaçlarınızı lütfen tedavi gördüğünüz hastaneye bağışlayın sevabı çok büyük.
Devletimiz sağolsun genelde metastaz yapmamış ilk kez teşhis edilmiş hastalara bunu ödemiyor olsa da siz yine de maddi olanaklarınız ölçüsünde hap kemo tercih edin zira diğeri kelimenin tam anlamıyla süründürüyor. Ayrıca tedaviniz bitince artan ilaçlarınızı lütfen tedavi gördüğünüz hastaneye bağışlayın sevabı çok büyük.
Yarın başlayacağız, şifa olmasını umuyorum. 3 gün arka arkaya daha sonra 21 günde 1. Elimden geldiğince yaşadıklarımızı paylaşacağım.
Mide bulantısı vs hiçbişey yaşamadık. Saçlar döküldü, birde kan değerleri düştü, kan değerlerini aşıyla hallediyorlar, yola devam.
Kan değerlerini yerle bir yapıyor bu meret. Önlem amacıyla aşı olmamıza rağmen, yine düştü. Şimdi kızılaydan gelecek kanı bekliyoruz. ilk kemolarda çok fazla etki yapmasada sona doğru bünyenin ağzına sıçıyor. Ama şuan tıpta ki tek çare.
kanserli hücreleri öldürücü ilaçlarla yapılan tedavi şeklidir. belirli bir süre yapıldıktan sonra ara verilir. ağır bir tedavi yöntemi olduğu için hastanın kendisini toparlaması beklenir sonra tekrar başlanır.
2040 yılında 2019 yılı yorumlanırken insanlar diyecek ki bu adamlar uzaya koloni kurmayı tartışırken kendilerine kemoterapi gibi garip bir tedavi şekli uygulamışlar. şu an en mantıklı ve en başarılı tedavi olması bilim dünyasının ayıbıdır. ailemden bir kişi kemo alıyor ve her şeyi geçin adamın gözünün feri söndü, ilk kez gözün ışıltısını kaybetmiş bir insan gördüm.
Berbat bir sey bir abim bu lanet hastalikla mücadele ediyor kemoterapi radioterapi ikisinide aldi ve dag gibi adam ne hale geldi.
önerilen tedavi protokolu içindeyse seçeneğiz neredeyse yoktur.
görsel
Zordur insanı bitirir.
Zordur insanı bitirir.
yolunuz düştüyse kaçacak başka yeriniz yoktur..
tedaviyi uygulamalısınız arkaaşlar..
zira şartlar ne olursa olsun olumlu cevap verme olasılığınız kendi bedeniniz ölçütünde hala vardır..
insan dediğin mücadele eder..
edi not: ahmet’in, mehmet’in ve/veya ayşenin kanaatinin hiçbir önem arz etmeyeceği tedavi şeklidir..
malum her konuda uzman bir milletiz ama yine de dediğim gibi..
çok bilmeyin amına koyim..
tedaviyi uygulamalısınız arkaaşlar..
zira şartlar ne olursa olsun olumlu cevap verme olasılığınız kendi bedeniniz ölçütünde hala vardır..
insan dediğin mücadele eder..
edi not: ahmet’in, mehmet’in ve/veya ayşenin kanaatinin hiçbir önem arz etmeyeceği tedavi şeklidir..
malum her konuda uzman bir milletiz ama yine de dediğim gibi..
çok bilmeyin amına koyim..
Çocukları ve yaşlıları daha çok zorlayan tedavi. Artık akıllı ilaçlar kullanılmaktadir. Bir yakınım nerdeyse hiç saçı, sakalı dökülmeden atlattı. Dozda önemli. Kanserde çok önemli bir tedavi yöntemi. Korkulacak bir şey değil eskisi gibi.
Allah yaşayan herkesin yardımcısı olsın. Consigliere kardeşimize de Allah şifa versin.
Bu iş başa geldiyse herhalde çoğunlukla saç, sakal, kaş vs. Gidiyor, zaten bunlar olabilir şaşırma, canını sıkma diye doktor da uyarıyor. Bende de oldu, insan tabi önce bir ne oluyoruz diyor ama tavsiyem fark edildiğinde kökten çözüm, kazıtmak ve tıraş olmak. En azından havludaki, peçetedeki, yastıktaki, elbiselerdeki kirlilikle uğraşmazsınız. Ve bence kemoterapinin en iyi etkisi, istenmeyen tüylere geçici de olsa engel olması. Tabi hepsi geri gelecek ama o duşta ayakta bile duramadığınız zamanlarda onlar öyle bir işkence oluyor ki, hele mevsim yaz ise.
Ben şanslıyım, nispeten hafif geçiyor. inşallah kısa bir sürede de kurtulacağım. Hastalık yok, hasta var. insanın ailesinin eşinin dostunun yanında olması, üstüne titremesi güzel bir duygu. Sürekli gerekli gereksiz kişilerden durumla ilgili telefon gelmesi de geride insanlar üstünde nasıl bir etki bıraktığınız hakkında da fikir veriyor.
Bir arkadaşımın da dediği gibi: kimi annesiyle anılır, kimi namıyla anılır.
Ben şanslıyım, nispeten hafif geçiyor. inşallah kısa bir sürede de kurtulacağım. Hastalık yok, hasta var. insanın ailesinin eşinin dostunun yanında olması, üstüne titremesi güzel bir duygu. Sürekli gerekli gereksiz kişilerden durumla ilgili telefon gelmesi de geride insanlar üstünde nasıl bir etki bıraktığınız hakkında da fikir veriyor.
Bir arkadaşımın da dediği gibi: kimi annesiyle anılır, kimi namıyla anılır.
kız kardeşimin beyin tümörü ameliyatından sonra aldığı terapi.
Insanın ömründen bi 10 yıl götüren tedavi süreci
Ağrılı bi şekilde ilacı alırsın vücudün kızarır en ince yerleri yara olur kanar, 3 gün kendine gelemezsin yemek yiyemezsin miden bulanır başın döner
Tam kendime geldim dersin diğer seansın vakti gelir, saçün kaşın kirpiğin dökülür zayıflarsın hele boyunda uzunsa vileda sopası gibi dolaşırsın ortalıkta
Çok zor çok.
Ağrılı bi şekilde ilacı alırsın vücudün kızarır en ince yerleri yara olur kanar, 3 gün kendine gelemezsin yemek yiyemezsin miden bulanır başın döner
Tam kendime geldim dersin diğer seansın vakti gelir, saçün kaşın kirpiğin dökülür zayıflarsın hele boyunda uzunsa vileda sopası gibi dolaşırsın ortalıkta
Çok zor çok.
zamanında 4 kür ep protokolü ile tedavi gördüğüm ilaç türüdür. insanı yorar.
kanser olsam asla almayacağım tedavidir. fazla yaşayacağım diye bu kadar eziyete katlanamam.
tabi bu tercih meselesidir.
teyzemi yakın zamanda kemoterapiden kaybettik. çok üzücü. bağışıklığı çökmüşken verdiler, kadın ameliyattan sonra yeni yeni toparlıyordu ki bünyesi kaldıramadı.
herkese aynı tip tedavi uygulayan doktor takımı bu ülkede çok hastanın canını da almaktadır.
tabi bu tercih meselesidir.
teyzemi yakın zamanda kemoterapiden kaybettik. çok üzücü. bağışıklığı çökmüşken verdiler, kadın ameliyattan sonra yeni yeni toparlıyordu ki bünyesi kaldıramadı.
herkese aynı tip tedavi uygulayan doktor takımı bu ülkede çok hastanın canını da almaktadır.
hakkında insanların cahil cahil konuşmalar yaparak adamın asabını bozduğu hastalık değil, tedavi yöntemi.
bunu sana veren doktor da bayıla bayıla vermez, alan kimse de göbek atmaz. köprüden önce son çıkışındır bu.
kimi zaman almazsan direkt ölürsün, kimi zaman bir zaman zarfında ölürsün, kimi zaman uzatacağın günü uzatamazsın.
ben de aldım, alıyorum. hem de anlattıklarımım biraz aksine seve seve alıyorum.
ya o ilaçlara ulaşacak imkanım olmasaydı da pisi pisine ölümü kabullenmek zorunda kalsaydım? veya teşhis çok gecikmiş olsaydı?
çay tabağının kıymetini eliniz yanınca anlarsınız. kemoterapi, aşı gelene kadar tek çaresi insanlığın işte, o kadar basit.
desteklemek için de doktorun her dediğini yapmak zorundasınız, kendinize dikkat etmek zorundasınız, çocuk olmamak zorundasınız. konu tartışmaya açık bir konu değil.
gerçi ben ameliyattan çıkıp sigara yakan insan da tanıdım. bazısı da inatlaşır, kabahat kemoterapiye kalır.
belli yaşın üstünde insanlar için ağır bir yöntem olduğunu da söylemek lazım ama iyi bir onkolog zaten başaramayacak insana bu eziyeti çektirmeyendir.
allah herkesin evinden kanseri ırak etsin ama kanser gelirse de kemoterapisiz bırakmasın.
denize düşenin sarıldığı yılandır işte bir nevi ama o denizde bir umut can simidi arayan hata yapar.
yılana güveneceksiniz.
bunu sana veren doktor da bayıla bayıla vermez, alan kimse de göbek atmaz. köprüden önce son çıkışındır bu.
kimi zaman almazsan direkt ölürsün, kimi zaman bir zaman zarfında ölürsün, kimi zaman uzatacağın günü uzatamazsın.
ben de aldım, alıyorum. hem de anlattıklarımım biraz aksine seve seve alıyorum.
ya o ilaçlara ulaşacak imkanım olmasaydı da pisi pisine ölümü kabullenmek zorunda kalsaydım? veya teşhis çok gecikmiş olsaydı?
çay tabağının kıymetini eliniz yanınca anlarsınız. kemoterapi, aşı gelene kadar tek çaresi insanlığın işte, o kadar basit.
desteklemek için de doktorun her dediğini yapmak zorundasınız, kendinize dikkat etmek zorundasınız, çocuk olmamak zorundasınız. konu tartışmaya açık bir konu değil.
gerçi ben ameliyattan çıkıp sigara yakan insan da tanıdım. bazısı da inatlaşır, kabahat kemoterapiye kalır.
belli yaşın üstünde insanlar için ağır bir yöntem olduğunu da söylemek lazım ama iyi bir onkolog zaten başaramayacak insana bu eziyeti çektirmeyendir.
allah herkesin evinden kanseri ırak etsin ama kanser gelirse de kemoterapisiz bırakmasın.
denize düşenin sarıldığı yılandır işte bir nevi ama o denizde bir umut can simidi arayan hata yapar.
yılana güveneceksiniz.
güçlü bir bünye gerektirir. insanı yıpratır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar