bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle24
- şemsiyenin ters dönmesi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- bugün de meme atan olmaması13
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması2
- 65 şut çekip gol atamamak3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- anın görüntüsü15
- beyaz otomobil satın almak10
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- misafir ağırlamak2
- iş kadını yazarlar6
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- clydeless bonnie3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- mısır4
- yeni zelanda3
- hoşgeldin pazartesi7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- başkan3
- ege waw3
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- 2026 dünya kupası16
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- bay melahel d erectotales2
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
- bully2
http://www.bjk.com.tr/tr/haberler.php?h_no=15747
Avea ile mobil telekomünikasyon alanında işbirliğine giden Beşiktaş, taraftarlarına yönelik mobil hizmetlerini resmi olarak KARTALCELL markası ile hayata geçiriyor.
slogan da fena değil: konuşuyorsak aşkımızdan.
bu kadar beşiktaşlı dururken ben niye yazdıysam bunu. dur eleştireyim hemen o zaman:
"Türkiye'nin en çok tercih edilen GSM operatörü Avea.." diye başlamış tanıtım yazısına resmi site. ben mi yanlış biliyorum yoksa avea türk telekomünikasyon kurumunun verilerinde üçüncü sırada yer almıyor mu?
bu neyin çabası, tüm rakiplerinin, trabzonspor bile avea'yla anlaşmışken ne diye avea'yı şişirmeye çalışıyorsun hala.
Avea ile mobil telekomünikasyon alanında işbirliğine giden Beşiktaş, taraftarlarına yönelik mobil hizmetlerini resmi olarak KARTALCELL markası ile hayata geçiriyor.
slogan da fena değil: konuşuyorsak aşkımızdan.
bu kadar beşiktaşlı dururken ben niye yazdıysam bunu. dur eleştireyim hemen o zaman:
"Türkiye'nin en çok tercih edilen GSM operatörü Avea.." diye başlamış tanıtım yazısına resmi site. ben mi yanlış biliyorum yoksa avea türk telekomünikasyon kurumunun verilerinde üçüncü sırada yer almıyor mu?
bu neyin çabası, tüm rakiplerinin, trabzonspor bile avea'yla anlaşmışken ne diye avea'yı şişirmeye çalışıyorsun hala.
(bkz: beşiktaş operatörüne kavuştu)
sırf ''diğerlerinin var bizimde olsun'' mantığından dolayı pek tutacağını düşünmediğim zorlama yeni telekominikasyon operatörümüz...
haa seviyoruz beşiktaş'ı orası ayrı...
haa seviyoruz beşiktaş'ı orası ayrı...
reklamı gayet başarılı olan yeni 'cell'.
reklam filmiyle bizleri kıpır kıpır eden, yıllar sonra les ferdinand'ı görerek hatıralara dalmamızı sağlayan 'cell'.
http://www.1903tube.com/v...6/Kartalcell-Reklami.html
http://www.1903tube.com/v...6/Kartalcell-Reklami.html
karşılığı olmayan 'kartal gol, gol, gol' tezahüratının, 'kartal cell, cell, cell' tezahüratı olarak tezahür etmesini temenni ettiğim cell.
avea olması hasebiyle pek umrumda olmayan gsm, ama reklam filmi yavaştan kaybettirilmeye çalışan heyecanımızı fezaya vurdurmuştur bak orası çok ayrı.
çubukluya en yakışan adamın filip holosko olduğunu tekrar eder dururum bunu da kanıtlamış bi reklam , ilhan mansız brad pitt gibi yaşlanmayabilir onu da hissettim bi de fabian ernst denilen adamın tek olduğunu yine yeni yeniden gördüm.
tekrardan link verelim makina soğumasın.
http://www.1903tube.com/v...6/Kartalcell-Reklami.html
çubukluya en yakışan adamın filip holosko olduğunu tekrar eder dururum bunu da kanıtlamış bi reklam , ilhan mansız brad pitt gibi yaşlanmayabilir onu da hissettim bi de fabian ernst denilen adamın tek olduğunu yine yeni yeniden gördüm.
tekrardan link verelim makina soğumasın.
http://www.1903tube.com/v...6/Kartalcell-Reklami.html
reklamı beşiktaşlı futbolcuların takımlarında bedava oynadıkları hissini verir.
(bkz: kartalcell reklamı)
ibrahim üzülmez yar yar yarmış, diyar diyar dolaştırmıştır.
(bkz: allah iyiliğini versin deli ibo)
(bkz: allah iyiliğini versin deli ibo)
reklam'in perde arkasi röportajlarinda, özlediklerimiz besiktas asklarini anlattikca hüzün ve sevinc arasinda kaliyor insan. pascal, ilhan, metin, ferdinand ve sergen, büyüksünüz be! bir daha geri gelmeyecek olan sevgiliyi özlerde hüzünlenirsiniz ya, iste tam o. özledim lan, vallaha özledim! besiktas'i ve sizi cok seviyorum.
http://www.1903tube.com/v...Reklami-Perde-Arkasi.html
http://www.1903tube.com/v...Reklami-Perde-Arkasi.html
ilk iki hafta oldukça rağbet görmüş taraftarlardan. 4380 kullanıcıya ulaşmış.
---------------------
KARTALCELL'E REKOR iLGi
Bu arada ''Konuşuyorsak Aşkımızdan'' sloganı ile 13 Ekim'de hayata geçen KARTALCELL, ilk iki haftada 4380 aboneye ulaştı.
Beşiktaş Kulübü'nden yapılan açıklamada, KARTALCELL'in ilk iki haftada 4380 aboneye ulaştığı bildirildi. KARTALCELL'in ilk iki haftalık satış oranlarında Fenercell, GSMobile, Trabzoncell'i geride bıraktığı kaydedildi.
Açıklamada, ''Taraftarlarımıza KARTALCELL'e gösterdikleri ilgi nedeniyle teşekkürlerimizi sunuyor, halen KARTALCELL'li olmayan taraftarlarımızı da en yakın Avea, yetkili Türk Telekom ve yetkili Kartal Yuvası mağazalarımıza bekliyoruz'' denildi.
----------------------
http://www.ntvmsnbc.com
---------------------
KARTALCELL'E REKOR iLGi
Bu arada ''Konuşuyorsak Aşkımızdan'' sloganı ile 13 Ekim'de hayata geçen KARTALCELL, ilk iki haftada 4380 aboneye ulaştı.
Beşiktaş Kulübü'nden yapılan açıklamada, KARTALCELL'in ilk iki haftada 4380 aboneye ulaştığı bildirildi. KARTALCELL'in ilk iki haftalık satış oranlarında Fenercell, GSMobile, Trabzoncell'i geride bıraktığı kaydedildi.
Açıklamada, ''Taraftarlarımıza KARTALCELL'e gösterdikleri ilgi nedeniyle teşekkürlerimizi sunuyor, halen KARTALCELL'li olmayan taraftarlarımızı da en yakın Avea, yetkili Türk Telekom ve yetkili Kartal Yuvası mağazalarımıza bekliyoruz'' denildi.
----------------------
http://www.ntvmsnbc.com
dudak bükerek baktığım sponsorluk ürünü. şaşırtıcı tarafı galatasaray ve fenerbahçe nin hatlarından fazla satmış olması. 25 bin rakamıyla zirvede imiş.
çarşı türkcell'e karşı
5.ayına giren kartalcell 70 bin aboneye ulaşarak, ilk dört aylık satış oranlarında rakipleri Fenercell, GSMobile, Trabzoncell’i geride bırakma başarısını gösteren gsm'dir.
"konuşuyorsak aşkımızdan" sloganını kullanan bir 3g modemidir. bjk'liye özel mesajlar da gelmektedir.
dün gece deli gibi fırtınada elektrikler bile kesilmişken hiç bir işe yaramayacağını sanarken sözlüğe ulaşmamı sağlayabilmiştir.
dün gece deli gibi fırtınada elektrikler bile kesilmişken hiç bir işe yaramayacağını sanarken sözlüğe ulaşmamı sağlayabilmiştir.
telefonumu bir kere kktc'de açıp hiç konuşmamama rağmen bana 150 tllik faturayı sokmuş hat.
200 binden fazla kişinin sahip olduğu hat. bu haber baya bi önceye aitti şu an 300 bini geçmiştir diye düşünüyorum. ben de bugün geçtim, umarım beni mutlu eder.
formada vodafone, stadda vodafone ama taraftarına 'kartalcell'li olun' diyeceksin. kartalcell avea hizmeti. yani kulübe daha çok vodafonenin katkısı olacak parayı ise avea kazanacak. bu tam bir saçmalık oldu.
ayrıca internet sitesinde güncelleme yapmıyorlar. tarifeler belki 2009 koşullarına göre iyi olabilir. ama 2014 koşullarında çok yetersiz ve pahalı.
bence aveayla olan sözleşmenin feshedilmesi ve daha cazip tarifelerle düzenlenmesi lazım.
ayrıca internet sitesinde güncelleme yapmıyorlar. tarifeler belki 2009 koşullarına göre iyi olabilir. ama 2014 koşullarında çok yetersiz ve pahalı.
bence aveayla olan sözleşmenin feshedilmesi ve daha cazip tarifelerle düzenlenmesi lazım.
vodafone ile anlaşmış gsm şeysi. Ancak gsm operatörü olarak değil destek amaçlıdır.
Desteği esirgemeyin.
Desteği esirgemeyin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar