bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği14
- düşük iq belirtileri2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler2
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- tgrt3
- gecenin şarkısı3
- bugün de meme atan olmaması13
- kaya çilingiroğlu2
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- yürüyüş partisi4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- günün sözü3
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- anın görüntüsü15
- almanya4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- şemsiyenin ters dönmesi3
- iş kadını yazarlar6
- esra'yı aç esra'yı2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- lucas luthor2
6.5 inç oldukça saçma.
Kalem kullanamadıktan sonra neye yarar. 6 inç de yeterdi.
Kalem kullanamadıktan sonra neye yarar. 6 inç de yeterdi.
Fiyat 19 bin diyorlar...
Bu ülkede bu fiyata Alan olur mu gerçekten merak ettiğim telefon.
parmak izi yoksa almayın amk. suratınızı envantere kaydetmelerine izin vermeyin ellaam.
Ortalığı Yine sırf bunu alma uğruna abd'ye gidip gelecek gazeteci,Blogger, youtuber vs vs... ile dolduracak ya bu telefon... ben ona yanarım.
Telefonun adını söylerken bile kredi kartınızdan 10 dolar eksiliyor. fiyatı kısmına gelmedim bile bak daha. sitesine böbrekle ödeme seçeneği eklemişler.
görsel
görsel
Magnumun seneye porsche yerine vereceği telefon. Hem ismi de uygun.
dual sim özellği de varmış hımmm.
Çift SIM kartlı telefon.
Ekstra small başlayıp large olmasina karar verilmiş bir telefon hatta.
O degil de Apple 512 GB xs max alana 5 GB iCloud verecek biliyorsunuz degil mi ?
Ekstra small başlayıp large olmasina karar verilmiş bir telefon hatta.
O degil de Apple 512 GB xs max alana 5 GB iCloud verecek biliyorsunuz degil mi ?
Esim teknolojisi eklenmiş telefon.
Alınmaz.
Alınmaz.
görsel
512 gb versiyonu için böbrek yetmiyor, karaciğerinizi satıyorsunuz.
512 gb versiyonu için böbrek yetmiyor, karaciğerinizi satıyorsunuz.
Türkiye fiyatları:
64 GB - 10799 TL
256 GB - 12099 TL
512 GB - 13999 TL
64 GB - 10799 TL
256 GB - 12099 TL
512 GB - 13999 TL
Zenginlerin Ne yapacaklarini bilmediği parayla salak sacma seylere yöneldiğinde apple gibi firsatcilarin boyle salak saçma şeyler cikarip paralarini harcatmasidir.
gayet iyi cihaz. hali hazırda x kullanıyorum max’e geçmeyi düşünüyorum. kafamı kurcalayan şey max büyük 8 plus gibi normal 8’de küçük geliyordu. x ölçü olarak muazzamdı vazgeçemeyebilirimde. burda duyar kasıcak arkadaşlarada takılmayın, paran varsa alırsın yoksa alternatif çok. bi telefona o para verilirmi geyiği bitmez bu ülkede araba alırkende böyledir bu. kimi isteyip alamaz bok atar. kimi var almaz yine bok atar. telefon pahalı değil senin ülkenin ekonomisi bitmiş genco. alternatif demiştim dimi ?
(bkz: samsung j2 pro edition)
(bkz: samsung j2 pro edition)
14 bin lira fiyat biçilen telefon.
O parayla evlenirim, düğün yapıp ev döşerim amk.
O parayla evlenirim, düğün yapıp ev döşerim amk.
Ekran onarım ücreti 2190 lira olan telefon.
3 haftadır kullandığım cihaz. Artıları ve eksileri var tabii ki. En önemli eksisi boyutu. iphone 6s’den geçtim. 6s’in boyutu çok ideal idi. Tek elle kullanılabiliyordu. Hafif bir telefondu. Bu telefon ağır. Elde yorulma yapabiliyor. Boyutu çok büyük. Kot cebine falan sığmıyor. Taşıması sıkıntı. ikinci eksisi oled ekran. Oled ekranlarda görülen yanma olayını yaşama riskiniz var.Üçüncü eksisi fiyatı. Yurtdışından geldiği için kısmen uygun fiyata geldi bana, bu fiyata kesinlikle Türkiye’den almam. Başka da bir eksisi yok. Diğer özellikleri, özellikle kamerası, mükemmel. Ama boyutundan dolayı iphone xs tercih etmekte fayda var derim.Face id’ye alışmak çok kolay, ama touch id daha kullanışlı idi.Ekran/Kasa oranı mükemmel. Çentik de benim için sorun yaratmadı. A12 bionic işlemcisi ve 4 gb rami ile profesyonel makinelere taş çıkartacak mükemmelikte fotoğraflar çekiyor.Hafızası da 64 gb olduğu için yeterli. Tavsiye eder miyim, bu fiyatlara kesinlikle etmem. Ama en iyi akıllı telefon olduğu fa tartışılmaz
görsel
maşallah.
maşallah.
Oldukça pahalı bir cihaz.
Hali hazırda telefon şarjdayken kulaklık takamayan bir iPhone 7 kullanıcısı olarak Ulan acep nedir ne değildir nası bişeydir diye media markt’de incelerken reyon görevlisinin bir hışımla gelip “zas is unfonkziyonal kaputf pfff, zooooo zamzunk perfekt, zamzunk şöööööööğn ya” dediği ayfon modeli.
512 gb hafızaya sahip olanı turkcell hattınızın üzerine ortalama 16.750 türk lirası.
bu fiyata satan mı suçlu, alan mı suçlu bilemiyorum.
bu fiyata satan mı suçlu, alan mı suçlu bilemiyorum.
Zenginler in telefonu.
para nasıl israf edilir.
iphone pahalı değil arkadaşlar biz fakiriz. canımız sağolsun..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar