bugün
- true nun çaylak olması9
- yeni tanışılan kızdan istemek3
- kadir inanır6
- yazarların iyi olduğu konular7
- velvet26
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- sedat pekmez21
- kürtçülük4
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülerin algıları4
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalist dünya19
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- kemalist vs ot yiyen köpek3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ismet gürbüz2
- ciguli kral2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- galatasaray lobisi11
- 2026 dünya kupası25
- ingiliz aksanı6
- borsa istanbul2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- tavuk iskender4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- beşar esad3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- çomar putu4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- birader yazar olmak13
- dincilerin ingiltere sevdası5
- ebu muhammed el culani3
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- üniversitelerin gereksiz olması10
- bir gecede cahil kaldık5
- kemalistler10
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- merhabalar biraderler4
6.5 inç oldukça saçma.
Kalem kullanamadıktan sonra neye yarar. 6 inç de yeterdi.
Kalem kullanamadıktan sonra neye yarar. 6 inç de yeterdi.
Fiyat 19 bin diyorlar...
Bu ülkede bu fiyata Alan olur mu gerçekten merak ettiğim telefon.
parmak izi yoksa almayın amk. suratınızı envantere kaydetmelerine izin vermeyin ellaam.
Ortalığı Yine sırf bunu alma uğruna abd'ye gidip gelecek gazeteci,Blogger, youtuber vs vs... ile dolduracak ya bu telefon... ben ona yanarım.
Telefonun adını söylerken bile kredi kartınızdan 10 dolar eksiliyor. fiyatı kısmına gelmedim bile bak daha. sitesine böbrekle ödeme seçeneği eklemişler.
görsel
görsel
Magnumun seneye porsche yerine vereceği telefon. Hem ismi de uygun.
dual sim özellği de varmış hımmm.
Çift SIM kartlı telefon.
Ekstra small başlayıp large olmasina karar verilmiş bir telefon hatta.
O degil de Apple 512 GB xs max alana 5 GB iCloud verecek biliyorsunuz degil mi ?
Ekstra small başlayıp large olmasina karar verilmiş bir telefon hatta.
O degil de Apple 512 GB xs max alana 5 GB iCloud verecek biliyorsunuz degil mi ?
Esim teknolojisi eklenmiş telefon.
Alınmaz.
Alınmaz.
görsel
512 gb versiyonu için böbrek yetmiyor, karaciğerinizi satıyorsunuz.
512 gb versiyonu için böbrek yetmiyor, karaciğerinizi satıyorsunuz.
Türkiye fiyatları:
64 GB - 10799 TL
256 GB - 12099 TL
512 GB - 13999 TL
64 GB - 10799 TL
256 GB - 12099 TL
512 GB - 13999 TL
Zenginlerin Ne yapacaklarini bilmediği parayla salak sacma seylere yöneldiğinde apple gibi firsatcilarin boyle salak saçma şeyler cikarip paralarini harcatmasidir.
gayet iyi cihaz. hali hazırda x kullanıyorum max’e geçmeyi düşünüyorum. kafamı kurcalayan şey max büyük 8 plus gibi normal 8’de küçük geliyordu. x ölçü olarak muazzamdı vazgeçemeyebilirimde. burda duyar kasıcak arkadaşlarada takılmayın, paran varsa alırsın yoksa alternatif çok. bi telefona o para verilirmi geyiği bitmez bu ülkede araba alırkende böyledir bu. kimi isteyip alamaz bok atar. kimi var almaz yine bok atar. telefon pahalı değil senin ülkenin ekonomisi bitmiş genco. alternatif demiştim dimi ?
(bkz: samsung j2 pro edition)
(bkz: samsung j2 pro edition)
14 bin lira fiyat biçilen telefon.
O parayla evlenirim, düğün yapıp ev döşerim amk.
O parayla evlenirim, düğün yapıp ev döşerim amk.
Ekran onarım ücreti 2190 lira olan telefon.
3 haftadır kullandığım cihaz. Artıları ve eksileri var tabii ki. En önemli eksisi boyutu. iphone 6s’den geçtim. 6s’in boyutu çok ideal idi. Tek elle kullanılabiliyordu. Hafif bir telefondu. Bu telefon ağır. Elde yorulma yapabiliyor. Boyutu çok büyük. Kot cebine falan sığmıyor. Taşıması sıkıntı. ikinci eksisi oled ekran. Oled ekranlarda görülen yanma olayını yaşama riskiniz var.Üçüncü eksisi fiyatı. Yurtdışından geldiği için kısmen uygun fiyata geldi bana, bu fiyata kesinlikle Türkiye’den almam. Başka da bir eksisi yok. Diğer özellikleri, özellikle kamerası, mükemmel. Ama boyutundan dolayı iphone xs tercih etmekte fayda var derim.Face id’ye alışmak çok kolay, ama touch id daha kullanışlı idi.Ekran/Kasa oranı mükemmel. Çentik de benim için sorun yaratmadı. A12 bionic işlemcisi ve 4 gb rami ile profesyonel makinelere taş çıkartacak mükemmelikte fotoğraflar çekiyor.Hafızası da 64 gb olduğu için yeterli. Tavsiye eder miyim, bu fiyatlara kesinlikle etmem. Ama en iyi akıllı telefon olduğu fa tartışılmaz
görsel
maşallah.
maşallah.
Oldukça pahalı bir cihaz.
Hali hazırda telefon şarjdayken kulaklık takamayan bir iPhone 7 kullanıcısı olarak Ulan acep nedir ne değildir nası bişeydir diye media markt’de incelerken reyon görevlisinin bir hışımla gelip “zas is unfonkziyonal kaputf pfff, zooooo zamzunk perfekt, zamzunk şöööööööğn ya” dediği ayfon modeli.
512 gb hafızaya sahip olanı turkcell hattınızın üzerine ortalama 16.750 türk lirası.
bu fiyata satan mı suçlu, alan mı suçlu bilemiyorum.
bu fiyata satan mı suçlu, alan mı suçlu bilemiyorum.
Zenginler in telefonu.
para nasıl israf edilir.
iphone pahalı değil arkadaşlar biz fakiriz. canımız sağolsun..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar