bugün
- azerbaycan2
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- düşün ki o bunu okuyor17
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- yaşamak üzerine2
- fas6
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- velvet13
- japonya4
- anın fotoğrafı2
- sözlük kızlarının vücutları15
- bosna hersek3
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- moğolistan2
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- ekonomi3
- cezayir2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- bir insana inanmak2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- kolu kıllı kız3
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arnavutluk2
- ona bir şey söyle10
- türk moğol kardeştir3
- gün gelecek dün olacak5
- aşk her şeyi affeder mi4
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kemal kılıçdaroğlu18
- çekya3
- kılıçdaroğlu cemaati4
- avustralya2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
6.5 inç oldukça saçma.
Kalem kullanamadıktan sonra neye yarar. 6 inç de yeterdi.
Kalem kullanamadıktan sonra neye yarar. 6 inç de yeterdi.
Fiyat 19 bin diyorlar...
Bu ülkede bu fiyata Alan olur mu gerçekten merak ettiğim telefon.
parmak izi yoksa almayın amk. suratınızı envantere kaydetmelerine izin vermeyin ellaam.
Ortalığı Yine sırf bunu alma uğruna abd'ye gidip gelecek gazeteci,Blogger, youtuber vs vs... ile dolduracak ya bu telefon... ben ona yanarım.
Telefonun adını söylerken bile kredi kartınızdan 10 dolar eksiliyor. fiyatı kısmına gelmedim bile bak daha. sitesine böbrekle ödeme seçeneği eklemişler.
görsel
görsel
Magnumun seneye porsche yerine vereceği telefon. Hem ismi de uygun.
dual sim özellği de varmış hımmm.
Çift SIM kartlı telefon.
Ekstra small başlayıp large olmasina karar verilmiş bir telefon hatta.
O degil de Apple 512 GB xs max alana 5 GB iCloud verecek biliyorsunuz degil mi ?
Ekstra small başlayıp large olmasina karar verilmiş bir telefon hatta.
O degil de Apple 512 GB xs max alana 5 GB iCloud verecek biliyorsunuz degil mi ?
Esim teknolojisi eklenmiş telefon.
Alınmaz.
Alınmaz.
görsel
512 gb versiyonu için böbrek yetmiyor, karaciğerinizi satıyorsunuz.
512 gb versiyonu için böbrek yetmiyor, karaciğerinizi satıyorsunuz.
Türkiye fiyatları:
64 GB - 10799 TL
256 GB - 12099 TL
512 GB - 13999 TL
64 GB - 10799 TL
256 GB - 12099 TL
512 GB - 13999 TL
Zenginlerin Ne yapacaklarini bilmediği parayla salak sacma seylere yöneldiğinde apple gibi firsatcilarin boyle salak saçma şeyler cikarip paralarini harcatmasidir.
gayet iyi cihaz. hali hazırda x kullanıyorum max’e geçmeyi düşünüyorum. kafamı kurcalayan şey max büyük 8 plus gibi normal 8’de küçük geliyordu. x ölçü olarak muazzamdı vazgeçemeyebilirimde. burda duyar kasıcak arkadaşlarada takılmayın, paran varsa alırsın yoksa alternatif çok. bi telefona o para verilirmi geyiği bitmez bu ülkede araba alırkende böyledir bu. kimi isteyip alamaz bok atar. kimi var almaz yine bok atar. telefon pahalı değil senin ülkenin ekonomisi bitmiş genco. alternatif demiştim dimi ?
(bkz: samsung j2 pro edition)
(bkz: samsung j2 pro edition)
14 bin lira fiyat biçilen telefon.
O parayla evlenirim, düğün yapıp ev döşerim amk.
O parayla evlenirim, düğün yapıp ev döşerim amk.
Ekran onarım ücreti 2190 lira olan telefon.
3 haftadır kullandığım cihaz. Artıları ve eksileri var tabii ki. En önemli eksisi boyutu. iphone 6s’den geçtim. 6s’in boyutu çok ideal idi. Tek elle kullanılabiliyordu. Hafif bir telefondu. Bu telefon ağır. Elde yorulma yapabiliyor. Boyutu çok büyük. Kot cebine falan sığmıyor. Taşıması sıkıntı. ikinci eksisi oled ekran. Oled ekranlarda görülen yanma olayını yaşama riskiniz var.Üçüncü eksisi fiyatı. Yurtdışından geldiği için kısmen uygun fiyata geldi bana, bu fiyata kesinlikle Türkiye’den almam. Başka da bir eksisi yok. Diğer özellikleri, özellikle kamerası, mükemmel. Ama boyutundan dolayı iphone xs tercih etmekte fayda var derim.Face id’ye alışmak çok kolay, ama touch id daha kullanışlı idi.Ekran/Kasa oranı mükemmel. Çentik de benim için sorun yaratmadı. A12 bionic işlemcisi ve 4 gb rami ile profesyonel makinelere taş çıkartacak mükemmelikte fotoğraflar çekiyor.Hafızası da 64 gb olduğu için yeterli. Tavsiye eder miyim, bu fiyatlara kesinlikle etmem. Ama en iyi akıllı telefon olduğu fa tartışılmaz
görsel
maşallah.
maşallah.
Oldukça pahalı bir cihaz.
Hali hazırda telefon şarjdayken kulaklık takamayan bir iPhone 7 kullanıcısı olarak Ulan acep nedir ne değildir nası bişeydir diye media markt’de incelerken reyon görevlisinin bir hışımla gelip “zas is unfonkziyonal kaputf pfff, zooooo zamzunk perfekt, zamzunk şöööööööğn ya” dediği ayfon modeli.
512 gb hafızaya sahip olanı turkcell hattınızın üzerine ortalama 16.750 türk lirası.
bu fiyata satan mı suçlu, alan mı suçlu bilemiyorum.
bu fiyata satan mı suçlu, alan mı suçlu bilemiyorum.
Zenginler in telefonu.
para nasıl israf edilir.
iphone pahalı değil arkadaşlar biz fakiriz. canımız sağolsun..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar