bugün
- chp den akp'ye jet geçiş5
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- tembellik hakkı3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması5
- falıma bakmak isteyen var mı8
- midenin tencere olması2
- 1 euro 52 93 tl3
- ayrılığın 7 aşaması3
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- ikna sanatı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- eski uludağ sözlük ortamı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- devşirmelik makamı13
- lip balm kullanan erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aldım kabul ettim6
- nofap6
- lionel messi11
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- 0 0 75
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- biz arap değiliz biz türk üz8
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- dont fuck with me tony4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- cut the crap4
- allah bu yahudilerin belası versin3
- diamond bosphoruss denen yazar7
- ismet gurbuz 202418
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
6.5 inç oldukça saçma.
Kalem kullanamadıktan sonra neye yarar. 6 inç de yeterdi.
Kalem kullanamadıktan sonra neye yarar. 6 inç de yeterdi.
Fiyat 19 bin diyorlar...
Bu ülkede bu fiyata Alan olur mu gerçekten merak ettiğim telefon.
parmak izi yoksa almayın amk. suratınızı envantere kaydetmelerine izin vermeyin ellaam.
Ortalığı Yine sırf bunu alma uğruna abd'ye gidip gelecek gazeteci,Blogger, youtuber vs vs... ile dolduracak ya bu telefon... ben ona yanarım.
Telefonun adını söylerken bile kredi kartınızdan 10 dolar eksiliyor. fiyatı kısmına gelmedim bile bak daha. sitesine böbrekle ödeme seçeneği eklemişler.
görsel
görsel
Magnumun seneye porsche yerine vereceği telefon. Hem ismi de uygun.
dual sim özellği de varmış hımmm.
Çift SIM kartlı telefon.
Ekstra small başlayıp large olmasina karar verilmiş bir telefon hatta.
O degil de Apple 512 GB xs max alana 5 GB iCloud verecek biliyorsunuz degil mi ?
Ekstra small başlayıp large olmasina karar verilmiş bir telefon hatta.
O degil de Apple 512 GB xs max alana 5 GB iCloud verecek biliyorsunuz degil mi ?
Esim teknolojisi eklenmiş telefon.
Alınmaz.
Alınmaz.
görsel
512 gb versiyonu için böbrek yetmiyor, karaciğerinizi satıyorsunuz.
512 gb versiyonu için böbrek yetmiyor, karaciğerinizi satıyorsunuz.
Türkiye fiyatları:
64 GB - 10799 TL
256 GB - 12099 TL
512 GB - 13999 TL
64 GB - 10799 TL
256 GB - 12099 TL
512 GB - 13999 TL
Zenginlerin Ne yapacaklarini bilmediği parayla salak sacma seylere yöneldiğinde apple gibi firsatcilarin boyle salak saçma şeyler cikarip paralarini harcatmasidir.
gayet iyi cihaz. hali hazırda x kullanıyorum max’e geçmeyi düşünüyorum. kafamı kurcalayan şey max büyük 8 plus gibi normal 8’de küçük geliyordu. x ölçü olarak muazzamdı vazgeçemeyebilirimde. burda duyar kasıcak arkadaşlarada takılmayın, paran varsa alırsın yoksa alternatif çok. bi telefona o para verilirmi geyiği bitmez bu ülkede araba alırkende böyledir bu. kimi isteyip alamaz bok atar. kimi var almaz yine bok atar. telefon pahalı değil senin ülkenin ekonomisi bitmiş genco. alternatif demiştim dimi ?
(bkz: samsung j2 pro edition)
(bkz: samsung j2 pro edition)
14 bin lira fiyat biçilen telefon.
O parayla evlenirim, düğün yapıp ev döşerim amk.
O parayla evlenirim, düğün yapıp ev döşerim amk.
Ekran onarım ücreti 2190 lira olan telefon.
3 haftadır kullandığım cihaz. Artıları ve eksileri var tabii ki. En önemli eksisi boyutu. iphone 6s’den geçtim. 6s’in boyutu çok ideal idi. Tek elle kullanılabiliyordu. Hafif bir telefondu. Bu telefon ağır. Elde yorulma yapabiliyor. Boyutu çok büyük. Kot cebine falan sığmıyor. Taşıması sıkıntı. ikinci eksisi oled ekran. Oled ekranlarda görülen yanma olayını yaşama riskiniz var.Üçüncü eksisi fiyatı. Yurtdışından geldiği için kısmen uygun fiyata geldi bana, bu fiyata kesinlikle Türkiye’den almam. Başka da bir eksisi yok. Diğer özellikleri, özellikle kamerası, mükemmel. Ama boyutundan dolayı iphone xs tercih etmekte fayda var derim.Face id’ye alışmak çok kolay, ama touch id daha kullanışlı idi.Ekran/Kasa oranı mükemmel. Çentik de benim için sorun yaratmadı. A12 bionic işlemcisi ve 4 gb rami ile profesyonel makinelere taş çıkartacak mükemmelikte fotoğraflar çekiyor.Hafızası da 64 gb olduğu için yeterli. Tavsiye eder miyim, bu fiyatlara kesinlikle etmem. Ama en iyi akıllı telefon olduğu fa tartışılmaz
görsel
maşallah.
maşallah.
Oldukça pahalı bir cihaz.
Hali hazırda telefon şarjdayken kulaklık takamayan bir iPhone 7 kullanıcısı olarak Ulan acep nedir ne değildir nası bişeydir diye media markt’de incelerken reyon görevlisinin bir hışımla gelip “zas is unfonkziyonal kaputf pfff, zooooo zamzunk perfekt, zamzunk şöööööööğn ya” dediği ayfon modeli.
512 gb hafızaya sahip olanı turkcell hattınızın üzerine ortalama 16.750 türk lirası.
bu fiyata satan mı suçlu, alan mı suçlu bilemiyorum.
bu fiyata satan mı suçlu, alan mı suçlu bilemiyorum.
Zenginler in telefonu.
para nasıl israf edilir.
iphone pahalı değil arkadaşlar biz fakiriz. canımız sağolsun..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar