bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı6
- eski uludağ sözlük ortamı7
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- lip balm kullanan erkek6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- aldım kabul ettim6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- burç saçmalığı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- 0 0 75
- frenkler2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- yaz aşkı bulamamak2
- cut the crap4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- anın görüntüsü16
- lionel messi11
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- 2026 dünya kupası15
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
Maaşından fazla fiyattaki bu telefonu almak için kimler kredi çekecek hadi elleri görelim.
Amk fakir, vizyonsuz ve gösterişçi insanları.
Amk fakir, vizyonsuz ve gösterişçi insanları.
Leylanın en çok istediği telefon markasıdır.
Ucuza neredeyse aratmayacak seçenekler vardır. Bu ara revaçta olan redmi note8 pro mesela.
gereksiz masraf olan gösteriş meraklısı kişi telefonu.
Enayilik. Buna bu parayı veren zengin değilse maldır.
satılık böbrek.
almak isteyen pm.
almak isteyen pm.
avrupa birliği veya abd'de euro/dolar üzerinden maaş alıyorsan parasına değer. türkiye'de ise parasına asla değmez.
12 bin lirayı telefona vereceğime o parayı ateşe verir, youtube'a koyarım.
hem insanlar bir durup düşünür, hem de helalinden 100 bin hiti var.
hem insanlar bir durup düşünür, hem de helalinden 100 bin hiti var.
Kullanıyorum memnunum. Olmayanlar boklayabilir. Evet.
bu telefonun fiyatına araba ve telefon almıştım pişmanmıyım yo arabayı satsam telefon beleşe gelmiş olur. hemde japon harikası hidrolik direksiyonlu yakıtı kokluyor. tek sıkıntısı arabayı cafede masanın üstüne koyamıyorum anahtarlığa ısırılmış armut yapıştırmayı düşünüyorum.ha bu telefonu alamayıp bok atıyorsun diyen olursa saygı duyarım.
Güzel fakat pahalı iPhone modeli.
bu entry ile beraber toplam entry sayısı 24 oldu bu başlıkta.
7 tanesi min son isimli arkadaşa ait.
ulan ben de kullanıyorum bu telefonu da, telefonun mu yoksa kendinin mi reklamını yapıyorsun belli değil.
3310 kullan, onurlu yaşa.
7 tanesi min son isimli arkadaşa ait.
ulan ben de kullanıyorum bu telefonu da, telefonun mu yoksa kendinin mi reklamını yapıyorsun belli değil.
3310 kullan, onurlu yaşa.
gereksiz pahalı telefon. kendisinden daha ucuz olan birçok telefon işlemcisiyle, kamerasıyla, bataryasıyla resmen eline veriyor.
Rezalettir. Hiç almayın iki aya iphone 12 geliyor. Apple zalimsin, tam parasını biriktirdim yenisini çıkarıyorsun. Adaletin bu mu apple?!?!
çok pahalı bir telefon. verilen paraya değmez.
iphone 11 pro max almanyada 15 bin euro olsa kimse almaz. ama türkiyede millet kredi çekiyor alıyor. cidden tuhaf ülkeyiz.
insanların eğer spesifik bir ihtiyaçları yoksa neden aldığını veya almak istediğini bir türlü anlayamadığım telefon.
Saymaya bir ömrün yetmeyeceği kadar param olsa yine tercih etmem ki ben ne alırsam alayım fiyat etiketine bakmadan alışveriş yapan bir tipim.
Ama bu sanki böyle kerizlik brövesi gibi geliyor...
Saymaya bir ömrün yetmeyeceği kadar param olsa yine tercih etmem ki ben ne alırsam alayım fiyat etiketine bakmadan alışveriş yapan bir tipim.
Ama bu sanki böyle kerizlik brövesi gibi geliyor...
Olmayan tipler bokluyor. Konforlu telefon. Evet.
aylık 100bin tl geliri olan adam ne kullansın? ulan iphone 11 pro kullansa enayi görgüsüz dersiniz, 3310 kullansa cimri varyemez dersiniz.
Alicisi olacagini bildikleri icin digerleri gibi uretilen apple urunu. Bunu alan adama abi karnim ac biraz borc versene desen s*ktir lan der ama iphone 11 pro max alir eline keriz gibi. Alan alsin bize ne.
11 bin tlymiş. bedava amk.
pahalıdır.
Gereksiz pahalı. Normal 11 6.500 lira turkcell de bundan hiç farkı da yok. 4k viodeosu 512 gb tı da eksik olsun.
Aynı paraya söz konusu telefonu almak yerine, 2-3 dönüm tarla alabilirsiniz.
1000 dolar.
Senin paran kur karşısında düşükse, telefondan fahiş vergi alınıyorsa, abd mallarına ayrıyken gümrük vergisi varsa, Apple vergisi adında bir vergiye sahipsek, KDV-ötv den hariç bilmediğim bir kaç vergi daha alınıyorsa Apple ne yapsın?
Senin paran kur karşısında düşükse, telefondan fahiş vergi alınıyorsa, abd mallarına ayrıyken gümrük vergisi varsa, Apple vergisi adında bir vergiye sahipsek, KDV-ötv den hariç bilmediğim bir kaç vergi daha alınıyorsa Apple ne yapsın?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar