iphone 11 pro max

bu telefonun fiyatına araba ve telefon almıştım pişmanmıyım yo arabayı satsam telefon beleşe gelmiş olur. hemde japon harikası hidrolik direksiyonlu yakıtı kokluyor. tek sıkıntısı arabayı cafede masanın üstüne koyamıyorum anahtarlığa ısırılmış armut yapıştırmayı düşünüyorum.ha bu telefonu alamayıp bok atıyorsun diyen olursa saygı duyarım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026