bugün
- guyana4
- bosna hersek3
- düşün ki o bunu okuyor17
- cezayir2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- bir insana inanmak2
- arnavutluk2
- velvet13
- dünya5
- belçika2
- kolu kıllı kız3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- sözlük kızlarının vücutları15
- hızlı para kazanmanın yolları4
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- türk moğol kardeştir3
- özbekistan3
- nato zirvesi3
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- fransa2
- gülüm diyen kız10
- falıma bakmak isteyen var mı24
- portekiz3
- yılmaz güney12
- kuzenin içine boşalmak14
- ahududu2
- 2026 dünya kupası20
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- aşk her şeyi affeder mi4
- futbol13
- coğrafya2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- gün gelecek dün olacak5
- iveco daily3
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kılıçdaroğlu cemaati4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- haram ile cömertlik yapmak3
- kemal kılıçdaroğlu18
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- otokar sultan2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
l:-ama sen benimle aynısın.
light:-neden bahsediyorsun?
-doğduğundan beri bir kere bile doğruyu söyledin mi?
-ne diyorsun ryuuzaki? gerekince yalan söylediğimi biliyorum. yine de asla yalan söylememiş kimse yoktur. insanlar mükemmel olamazlar, herkes yalan söyler. sevdiğim kişilerin canını sıkacak yalanlar söylemem. cevabım bu.
-sanırım bu yüzden çok popülersin.
Gelmiş geçmiş en iyi anime.
light:-neden bahsediyorsun?
-doğduğundan beri bir kere bile doğruyu söyledin mi?
-ne diyorsun ryuuzaki? gerekince yalan söylediğimi biliyorum. yine de asla yalan söylememiş kimse yoktur. insanlar mükemmel olamazlar, herkes yalan söyler. sevdiğim kişilerin canını sıkacak yalanlar söylemem. cevabım bu.
-sanırım bu yüzden çok popülersin.
Gelmiş geçmiş en iyi anime.
yeni başladığım animedir. 3 yıldır izleyeceğim bunu, başlaya başlaya bitirme yazmaya nihayet niyetlendiğim zaman başladım. 4 bölüm izledim henüz, süper lan, harika.
izlediğim ilk animedir (pokemon ve tsubasa'yı saymazsak) tam bir efsanedir. Yagami 'yi L'den daha çok bi ben mi seviyorum acaba diye diye düşündürüyor beni.
tsugumi ooba elinden çıkmış gelmiş geçmiş en iyi -kimilerine göre tartışmasız en iyisi- animelerden birisidir. karakterleri siyah-beyaz olarak ayırıp savaşmasından ziyade grileri anlatır. üç japon filmi vardır. ikinci filmin animeden bağımsız olduğunu düşünürsek , izlemeye değer olan yalnızca ilk filmidir. l karakterini oynayan ken ichi matsuyamanın performası üst düzey.
linkler için ;
http://www.imdb.com/title/tt0810827/?ref_=nv_sr_2
http://www.imdb.com/title...2597/?ref_=nm_flmg_act_22
linkler için ;
http://www.imdb.com/title/tt0810827/?ref_=nv_sr_2
http://www.imdb.com/title...2597/?ref_=nm_flmg_act_22
fullmetal alchemist brotherhooddan daha iyi olan tek animedir.Hayran olunası ölünesi senaryosuyla sini kendine bağlar,gece gündüz şimdi ne olacak? diye düşündürür,bi bölüm izledin mi 2-3-4 diye devamı gelen animedir.izlemeyenlerin kesinlikle izlemesini şiddetle tavsiye ettiğimdir.
--spoiler--
L'nin ölüşü kesinlikle çok fena koyar.izlerken bi fena olmuştum.o değilde rem'de gitti ya la.
--spoiler--
(bkz: yagami light)
(bkz: ryuk)
(bkz: ryuzaki)
(bkz: amane misa)
--spoiler--
edit:şimdi finali izledim light öldü lan.Yuh...
--spoiler--
--spoiler--
L'nin ölüşü kesinlikle çok fena koyar.izlerken bi fena olmuştum.o değilde rem'de gitti ya la.
--spoiler--
(bkz: yagami light)
(bkz: ryuk)
(bkz: ryuzaki)
(bkz: amane misa)
--spoiler--
edit:şimdi finali izledim light öldü lan.Yuh...
--spoiler--
ost albümü de kendisi kadar şahanedir.
özellikle death note ve light's theme adlı şarkılar.
özellikle death note ve light's theme adlı şarkılar.
az önce bitirdim. izlemeyenleri şimdiden uyarıyorum. 25 bölüm seni bağlıyor. sonra tempo düşse de final bölümüne kadar toparlıyor. ne olacak, nasıl bitecek diye öyle heyecanlanıyorsunuz ki her şeyi sikip atıyorlar, hevesiniz kursağınızda kalıyor.
*~
light: sana öyle ayıp ettiler ki matsuda bacını sikse daha iyiydi. ulan sen 36 bölüm herkesi sik, koskoca ryuzaki'yi bile öldürttün oğlum sen. hak etmedin böyle bir sonu. sana vuran eller kırılsın!
ryuzaki: oturma şeklin, kahvene 30 şeker atman, kıvrak zekan, efsane 25 bölümün light ile beraber en önemli parçasısın reyiz. ben taraf değilim, ikinizi de seviyordum. ama seni öldürdükten sonra gözyaşı dökmeyen light'a da çok sövmüşümdür. sende unutulmazlar arasına girdin.
near: ulan orospu çocuğu. havan kime amın oğlu. legolarla çakma L'i oynayan zavallı. geldin hazıra kondun, kazandım triplerindesin. senin ananı ermeniler kovalasın. mello bile senden daha orijinal. adamın en azından tarzı vardı. sen L'in tuttuğu siki olamazsın.
ryuk: şinigami olmuşsun, adam olamamışsın.
matsuda: 36 bölüm bizi güldürdün, finalde anamızı ağlattın. eyvallah..!!
misa: sen ağlama dayanamam.
*~
*~
light: sana öyle ayıp ettiler ki matsuda bacını sikse daha iyiydi. ulan sen 36 bölüm herkesi sik, koskoca ryuzaki'yi bile öldürttün oğlum sen. hak etmedin böyle bir sonu. sana vuran eller kırılsın!
ryuzaki: oturma şeklin, kahvene 30 şeker atman, kıvrak zekan, efsane 25 bölümün light ile beraber en önemli parçasısın reyiz. ben taraf değilim, ikinizi de seviyordum. ama seni öldürdükten sonra gözyaşı dökmeyen light'a da çok sövmüşümdür. sende unutulmazlar arasına girdin.
near: ulan orospu çocuğu. havan kime amın oğlu. legolarla çakma L'i oynayan zavallı. geldin hazıra kondun, kazandım triplerindesin. senin ananı ermeniler kovalasın. mello bile senden daha orijinal. adamın en azından tarzı vardı. sen L'in tuttuğu siki olamazsın.
ryuk: şinigami olmuşsun, adam olamamışsın.
matsuda: 36 bölüm bizi güldürdün, finalde anamızı ağlattın. eyvallah..!!
misa: sen ağlama dayanamam.
*~
Anime listemde 1.sıradaki animedir.
şuana kadar izlediğim ilk animedir. ve muhteşemdir bana bu zamana kadar nasıl olurda anime izlememişim dedirten animedir. konusu, karakterleri çok orjinal ve güzel. hiç tahmin edemediğim bir sonla bitmiştir ki bir sonraki bölümünü bile tahmin edemiyordum öyle heyecan verici ve merak uyandırıcı bir anime. Light yaşanan onca şeye rağmen gözümde haklılığını asla yitirmemiştir egosuna yenik düşsede. Near'ı ise hiç sevmedim baştan beri l'yi ondan daha çok sevmiştim. gözümde daha zeki ve herşeyi çözümleyebileceğini düşünmüştüm. ryuk'a ise hiçbir şey diyemiyorum korkunçtu tipi cidden çok ürkütücüydü diğer ölüm meleklerinden daha iyi oluşturulmuş bir tipti. kısaca çok güzel bir anime mutlaka izleyiniz.
bana bu ilk göz ağrım olan animeyi izlememe neden olan aizensousoke adlı yazar arkadaşıma ayrıca teşekkür ederim.
bana bu ilk göz ağrım olan animeyi izlememe neden olan aizensousoke adlı yazar arkadaşıma ayrıca teşekkür ederim.
söylentilere göre Kiss Kiss Bang Bang ve Iron Man 3 filmlerinin yönetmeni Shane Blackin yönetmenliğinde amerikan sineması tarafından tekrar bir filmi çekilebilirmiş miş miş. açıkçası animeyi izlediğimden beri bu haberleri duyuyorum, umarım bu sefer ki doğrudur da düzgün bir raitoyla güzel görselli abartısız bir death note izleriz efenim.
animeleri gereksiz ve saçma bulan beni bile saatlerce başına bağlamış efsane anime pek fazla anime izlemediğime rağmen herhalde içlerindeki en iyisi.
bu aralar revaçta olan animedir.
Gelmiş geçmiş gelip gelebilecek en iyi anime.
25 bölümü efsane olan geri kalan 12 bölümde de Yagami Light da ölsünde eşitlik olsun dedirten animedir. Ayrıca herkes L ve Yagami üstünde dursa da Ryuk karakteri de ayrı güzeldir.
dünya'ya iyiliği getirmek isteyen birinin, egosuna nasıl yenik düştüğünü çok güzel bir şekilde işlemiştir. birçok holywood polisiye filmlerine taş çıkaran animedir. adrenalin hormonunuz tavan yapıyor izlerken.
izledikten sonra o tarz başka bir anime bulmakta zorlanabileceğiniz için izlememenizi tavsiye ettiğim animedir.
ana karakteri kötü olan bir başyapıt. en sağlam polisiye/dedektiflik animesidir.
sevgilimin izlediği anime dizi.
L öldü de lagamiye yazık olmadı mı hacı.
edit: hayır neyine eksi veriyonuz onu anlamadım.
edit: hayır neyine eksi veriyonuz onu anlamadım.
eğer anime izlemeyi seviyorsanız ve halen ''death note'' izlemediyseniz çok şey kaçırmışsınız demektir. pek çok anime forumunda ve puanlama sitesinde zirvededir.
(bkz: http://www.imdb.com/title/tt0877057/)
(bkz: http://www.imdb.com/title/tt0877057/)
spoiler vermemek adına kıvıracağım biraz.
animenin yarısında ölen karakterden ve kimsenin arkasından yas tutmamasından sonra soğudum sanki biraz. m iyiydi sanki, n fazla psikopattı ve l'in yerine geçmeyi çok fazla gündeme getiriyordu. vücuduna göre sesi oturmamıştı. açıkçası sevemedim n'i. m'i daha çok sevmiştim. bir m ve matt ikilisi vardı ama matt çok az gözüktü. tüm tumblr fujoshileri neden onları o kadar büyüttü anlamadım, bölüm mü kaçırdım acaba?
karakterlerin giyim tarzları çok hoşuma gitti, hepsinin giysisi karakterini yansıtıyordu.
bir ara fazla uzadı gibi bir hisse kapıldım ama her bölüm aynı heyecanı korudu. güzeldi. müzikleri de güzeldi. çizimlerine denecek bir şey yok zaten. fazla duygusuz olduğu için biraz sıktı beni galiba. ama türünün en güzel animesi diyebilirim.
filmini izleyenler animesini izlemediyse beğenme şansları var ama şahsen Japon filmlerini hiç sevmiyorum. anime uyarlamalarından ise hiç hazzetmiyorum. filmi başarısızdı animesine göre bence.
animenin yarısında ölen karakterden ve kimsenin arkasından yas tutmamasından sonra soğudum sanki biraz. m iyiydi sanki, n fazla psikopattı ve l'in yerine geçmeyi çok fazla gündeme getiriyordu. vücuduna göre sesi oturmamıştı. açıkçası sevemedim n'i. m'i daha çok sevmiştim. bir m ve matt ikilisi vardı ama matt çok az gözüktü. tüm tumblr fujoshileri neden onları o kadar büyüttü anlamadım, bölüm mü kaçırdım acaba?
karakterlerin giyim tarzları çok hoşuma gitti, hepsinin giysisi karakterini yansıtıyordu.
bir ara fazla uzadı gibi bir hisse kapıldım ama her bölüm aynı heyecanı korudu. güzeldi. müzikleri de güzeldi. çizimlerine denecek bir şey yok zaten. fazla duygusuz olduğu için biraz sıktı beni galiba. ama türünün en güzel animesi diyebilirim.
filmini izleyenler animesini izlemediyse beğenme şansları var ama şahsen Japon filmlerini hiç sevmiyorum. anime uyarlamalarından ise hiç hazzetmiyorum. filmi başarısızdı animesine göre bence.
gelmiş geçmiş en iyi anime listelerinde kesin göreceğiniz, 37 bölümlük animenin adıdır.
animeyi izlerken yanında yiyecek içecek bulundurmanız tavsiye olunur. zira baş karakter L sürekli bir şeyler yemektedir.*
--spoiler--
her nekadar L in ölmesi, yerine kiranın geçmesi, near ve mello ya alışmak zor olsa da. izlemeye devam ettim. ve sevdim.
--spoiler--
edit: aynı adı taşıyan filme kanım ısınmadı bir türlü. hele ryuk a ne yapmışlar öyle ya.
animeyi izlerken yanında yiyecek içecek bulundurmanız tavsiye olunur. zira baş karakter L sürekli bir şeyler yemektedir.*
--spoiler--
her nekadar L in ölmesi, yerine kiranın geçmesi, near ve mello ya alışmak zor olsa da. izlemeye devam ettim. ve sevdim.
--spoiler--
edit: aynı adı taşıyan filme kanım ısınmadı bir türlü. hele ryuk a ne yapmışlar öyle ya.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar