death note

izlediğim ilk animedir (pokemon ve tsubasa'yı saymazsak) tam bir efsanedir. Yagami 'yi L'den daha çok bi ben mi seviyorum acaba diye diye düşündürüyor beni.
© copyright 2005 - 2026