bugün
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- fas6
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- anın fotoğrafı2
- japonya4
- guyana4
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- velvet13
- bosna hersek3
- moğolistan2
- ekonomi3
- sözlük kızlarının vücutları15
- cezayir2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- bir insana inanmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- çekya3
- ona bir şey söyle10
- arnavutluk2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- avustralya2
- kolu kıllı kız3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- türk moğol kardeştir3
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- kemal kılıçdaroğlu18
- iveco daily3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- ahududu2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- anın görüntüsü18
yerini dolduracak başka bi anime yoktur. varsa bilgilendirirseniz sevinirim.
ünlü ama sevilen nadir şeylerden biri. tatmin edici gitmese de seviyorum. saygılar, saygılar.
Izlediğim ilk anime olmasından yeri her zaman bende ayrı olacak olandır. Mangası da muhteşemdir.. DÜnyayı kasıp kavurmuştur. *
Ryuzaki'siyle evlenmek istediğim müthiş manga/anime. Manga'sını daha çok severim. Mello ve Matt'i de destekliyoruz * bu arada.
çok basarili kurgusu ve izleyiciyi etkisi altina alabilen karakterleri nedeniyle çok iyi bir anime oldugu tartisilmaz fakat animelerin sahi, krali, sultani falan da degildir.
Kiyaslamak gerekirse bende benzer bir anime olan code geass'in biraktigi etkiyi birakamamistir. özellikle code geass'in finaliyle birkaç adim önde oldugunu söyleyebilirim. (ki code geass'da animelerin sahi, krali, sultani falan degildir)
Edit büdüt: imla.
Kiyaslamak gerekirse bende benzer bir anime olan code geass'in biraktigi etkiyi birakamamistir. özellikle code geass'in finaliyle birkaç adim önde oldugunu söyleyebilirim. (ki code geass'da animelerin sahi, krali, sultani falan degildir)
Edit büdüt: imla.
animenin hası. olay kurgusunun akıllarda soru işareti bıraktırmadan aksettirildiği olağanüstü yapıt.
ilk 25 bölümündeki kurgusu ile can yakan ama yoğun istek üzerine -bitmesi gerektiği halde - devam ettirilen ve boku çıkan animedir. tadında kalsaymış mükkemmelden bir adım öteye geçecekmiş ama olmamış. yeni izleyecek arkadaşlar için kesinlikle tek öneri sadece ilk 25 bölümün izlenmesidir. ben yapmadım siz yapın kardiş!
japonca öğrenmeye başlayalı 3 sene oldu ve ilgimi çekebilmiş ilk animedir.
animeye başlamak için hem iyi hem de kötü bir seçimdir. bazen daha iyisini bulamazsın bazen iyi ki dersin.
tavsiye etmemle başlayan 9 kişiden 8inin hayran kaldığı über ötesi güzel animedir. Sevmeyen kişiyi merak edenler içinse şunu söyliyim, anime sevmeyen, animeye çocuk işi diyen bir arkadaştı. 5 dk izlemiş ilk bölümü sonra bırakmış. kısacası izleyin izlettirin.
edit: imla.
edit: imla.
ilginç, güzel, sürükleyici bir anime manga serisi heyecanla okunabilecek veya izlenebilecek türden.
keşke 12. bölümden sonrasını izlemeseydim dediğim ilginç anime. senaryo,kurgu ve karakter olarak inanılmaz bir potansiyel taşır. ilk 12 bölümden sonra tüm potansiyeli kullanır, 25. bölümden sora ise izlenilmez hale gelir.
olabilecek en güzel animedir kimileri full metal alchemistle falan karlşılaştırır ama fma ı ezip geçmiştir l nin mi yoksa kiranın mı tarafında olacaksınız buna bile karar vermek çok zordur izlemeyenlerin hemen şimdi izlemesi tavsiye edilir ha bide karşılaştırılacaksa bile belki steins;gate ile karşılaştırılır.
(bkz: death note)
(bkz: fullmetal alchemist)
(bkz: steins gate)
(bkz: death note)
(bkz: fullmetal alchemist)
(bkz: steins gate)
izlemeye başladığım ilk andan itibaren beni içine çekti, ilk 20 bölümü soluksuz izledim. 20' den sonra eski heyecanını ve sürükleyiciliğini kaybetti kanımca ve final bölümü içinse kesinlikle olmamış diyebilirim, böyle güzel bir yapım böyle bitmemeliydi.
izlenmeden anime izledim denilemeyecek kadar sağlam animedir. izlememiş olanlar büyük bir boşluktadırlar. mutlaka izlenmelidir. izlemeyenlere izletiniz.
Devamı gelsin diye o kadar beklediğim, bütün seriyi bitirene kadar bilgisayar başından kalkamadığım harika animedir.
Selam olsun Kira reyiz!
Selam olsun Kira reyiz!
Guitar pro ' da ölü nota olarak kullanılır ''x'' şeklinde görüntüsü vardır . ses tam olarak çıkmaz .
12. Ciltini alacağım güzel manga.
Edit:yıkanmakistemeyençocuk'un uyarısı üzerine düzelttim.
Edit:yıkanmakistemeyençocuk'un uyarısı üzerine düzelttim.
https://www.youtube.com/watch?v=STDIXaAPTUg&feature=share Bu şarkısını 4. kez arka arkaya dinlediğim anime.
benim için l in ölmesiyle biten anime. yok nearmış yok melloymuş geçecen o işi aga. adamlar psikolojik takılıyolardı, bok vardı da adamı öldürdünüz.ayrıca (bkz: ryuk)
hala mevzusunu anlamadığım anime *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar