bugün
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- fas6
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- anın fotoğrafı2
- japonya4
- guyana4
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- velvet13
- bosna hersek3
- moğolistan2
- ekonomi3
- sözlük kızlarının vücutları15
- cezayir2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- bir insana inanmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- çekya3
- ona bir şey söyle10
- arnavutluk2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- avustralya2
- kolu kıllı kız3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- türk moğol kardeştir3
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- kemal kılıçdaroğlu18
- iveco daily3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- ahududu2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- anın görüntüsü18
spoiler vermemek adına kıvıracağım biraz.
animenin yarısında ölen karakterden ve kimsenin arkasından yas tutmamasından sonra soğudum sanki biraz. m iyiydi sanki, n fazla psikopattı ve l'in yerine geçmeyi çok fazla gündeme getiriyordu. vücuduna göre sesi oturmamıştı. açıkçası sevemedim n'i. m'i daha çok sevmiştim. bir m ve matt ikilisi vardı ama matt çok az gözüktü. tüm tumblr fujoshileri neden onları o kadar büyüttü anlamadım, bölüm mü kaçırdım acaba?
karakterlerin giyim tarzları çok hoşuma gitti, hepsinin giysisi karakterini yansıtıyordu.
bir ara fazla uzadı gibi bir hisse kapıldım ama her bölüm aynı heyecanı korudu. güzeldi. müzikleri de güzeldi. çizimlerine denecek bir şey yok zaten. fazla duygusuz olduğu için biraz sıktı beni galiba. ama türünün en güzel animesi diyebilirim.
filmini izleyenler animesini izlemediyse beğenme şansları var ama şahsen Japon filmlerini hiç sevmiyorum. anime uyarlamalarından ise hiç hazzetmiyorum. filmi başarısızdı animesine göre bence.
animenin yarısında ölen karakterden ve kimsenin arkasından yas tutmamasından sonra soğudum sanki biraz. m iyiydi sanki, n fazla psikopattı ve l'in yerine geçmeyi çok fazla gündeme getiriyordu. vücuduna göre sesi oturmamıştı. açıkçası sevemedim n'i. m'i daha çok sevmiştim. bir m ve matt ikilisi vardı ama matt çok az gözüktü. tüm tumblr fujoshileri neden onları o kadar büyüttü anlamadım, bölüm mü kaçırdım acaba?
karakterlerin giyim tarzları çok hoşuma gitti, hepsinin giysisi karakterini yansıtıyordu.
bir ara fazla uzadı gibi bir hisse kapıldım ama her bölüm aynı heyecanı korudu. güzeldi. müzikleri de güzeldi. çizimlerine denecek bir şey yok zaten. fazla duygusuz olduğu için biraz sıktı beni galiba. ama türünün en güzel animesi diyebilirim.
filmini izleyenler animesini izlemediyse beğenme şansları var ama şahsen Japon filmlerini hiç sevmiyorum. anime uyarlamalarından ise hiç hazzetmiyorum. filmi başarısızdı animesine göre bence.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar