death note

fullmetal alchemist brotherhooddan daha iyi olan tek animedir.Hayran olunası ölünesi senaryosuyla sini kendine bağlar,gece gündüz şimdi ne olacak? diye düşündürür,bi bölüm izledin mi 2-3-4 diye devamı gelen animedir.izlemeyenlerin kesinlikle izlemesini şiddetle tavsiye ettiğimdir.

--spoiler--

L'nin ölüşü kesinlikle çok fena koyar.izlerken bi fena olmuştum.o değilde rem'de gitti ya la.

--spoiler--

(bkz: yagami light)
(bkz: ryuk)
(bkz: ryuzaki)
(bkz: amane misa)

--spoiler--

edit:şimdi finali izledim light öldü lan.Yuh...

--spoiler--
© copyright 2005 - 2026