bugün
- dünya5
- düşün ki o bunu okuyor17
- kolu kıllı kız3
- türk moğol kardeştir3
- coğrafya2
- velvet13
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- 2026 dünya kupası20
- futbol13
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- iveco daily3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- sözlük kızlarının vücutları15
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- gülüm diyen kız10
- aşk her şeyi affeder mi4
- haiti4
- fas4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- haram ile cömertlik yapmak3
- yılmaz güney12
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- otokar sultan2
- kuzenin içine boşalmak14
- gün gelecek dün olacak5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kadınlar başımızın tacıdır2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- geceye bir ayet bırak3
- tatlım diyen kız2
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- kemal kılıçdaroğlu18
- anın görüntüsü18
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 20262
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
death note dur.
(bkz: shinigami) her şey unutulur ama o unutulmaz.
Son 4 ya da 5 bölüm dışında çok sağlam bir animedir.
orijinali japonca desu noto dur. yani ölüm defteri. gelmiş geçmiş en efsane animelerden biridir. l bir tanedir.
yapılmış açık ara en iyi animedir.
tekrar izlemeye başlayıp 25. bölüme geldiğimde vicdan azabı duyduğum anime. sağlamdır izlenesidir.
elimde böyle bir defter olsa, şu başımızdaki orospu çocuklarının hepsinin ismini deftere yazıp can çekişerek ölmelerini sigaramı içerek izlerdim.
sakın ha sakın spoiler yemeyin. bu animede spoiler zevki sikmekle kalmaz sizi de siker o derece yani. uyarımı yaptım.
şimdi gelelim benim yediğim spoilere anime 20 bölüm kadar izlenir sonra ost hoşa gittiği için youtube da dinlenmeye başlanır ve ....
--spoiler--
--spoiler--
maalesef bir kaç video sonra şu yorum görülür. kızık teki "L öldüğünde çok üzüldüm ağladım gibi bir şey yazmış"
altında da malın teki "ben de kira öldüğünde çok üzülmüştüm" diye cevap yazmış.
ve işin üzücü kısmı insanlar like ederek bu yorumları en üste taşımış ve yanlışlık la ikisinide okudum.
anime benim için 20. bölümde bitti. :(
--spoiler--
--spoiler--
şimdi gelelim benim yediğim spoilere anime 20 bölüm kadar izlenir sonra ost hoşa gittiği için youtube da dinlenmeye başlanır ve ....
--spoiler--
--spoiler--
maalesef bir kaç video sonra şu yorum görülür. kızık teki "L öldüğünde çok üzüldüm ağladım gibi bir şey yazmış"
altında da malın teki "ben de kira öldüğünde çok üzülmüştüm" diye cevap yazmış.
ve işin üzücü kısmı insanlar like ederek bu yorumları en üste taşımış ve yanlışlık la ikisinide okudum.
anime benim için 20. bölümde bitti. :(
--spoiler--
--spoiler--
ilk izlediğim animedir. küçükken çizgi film izlemeyi bile sevmezdim. bu anime harika dostum.
ilk izlediğim animedir kendisi. anime sevmeyenler ilk bölümden sonra izlemeye başlayacaktır.
2006-2007 yıllarının müthiş animesi.
ilk bölümünü bugün izlediğim, muhtemelen bütün bölümlerini izleyeceğim bir anime. izlerken insan 'acaba death note benim olsaydı ben ne yapardım?' diye düşünüyor.
fena spoiler içerir, baştan söyleyeyim.
içindeki olaylar karışık, anlamak için üzerinde düşünmek gerekse bile şüphesiz yapılmış en iyi animelerden biridir.
üstün bir zekaya sahip l'in ilk ve tek arkadaşı olarak light'ı görmesi, ama light'ın ona ihanet etmesi insanın canını acıtır. o kadar zeki l'in light'ı yenemeyip 15 yaşındaki çocuğun elinde maskara olması da biraz gariptir. ve light'ın bütün karizmasının son bölümde çizilmesi de l'cileri sevindirmiş, tarafsızları üzmüştür. hele misa'ya hiç girmiyorum, misa'ya girdiğimi hayal bile edemiyorum zaten. ya bir insan nasıl bu kadar aşık olabilir be kardeşim? kalan ömrünü iki kere yarıya indirdi, vallahi bravo kendisine. light da değse bari o kadar şeye. neyse, kurgusuyla, çizimleriyle, karakterleriyle süper bir animedir. etkisinden uzunca bir süre çıkamaz insan.
içindeki olaylar karışık, anlamak için üzerinde düşünmek gerekse bile şüphesiz yapılmış en iyi animelerden biridir.
üstün bir zekaya sahip l'in ilk ve tek arkadaşı olarak light'ı görmesi, ama light'ın ona ihanet etmesi insanın canını acıtır. o kadar zeki l'in light'ı yenemeyip 15 yaşındaki çocuğun elinde maskara olması da biraz gariptir. ve light'ın bütün karizmasının son bölümde çizilmesi de l'cileri sevindirmiş, tarafsızları üzmüştür. hele misa'ya hiç girmiyorum, misa'ya girdiğimi hayal bile edemiyorum zaten. ya bir insan nasıl bu kadar aşık olabilir be kardeşim? kalan ömrünü iki kere yarıya indirdi, vallahi bravo kendisine. light da değse bari o kadar şeye. neyse, kurgusuyla, çizimleriyle, karakterleriyle süper bir animedir. etkisinden uzunca bir süre çıkamaz insan.
Tr altyazisi dahil indirme linki yardimi yapilirsa yarim kalmis bolumleri izlerken minnet duyacagim capon cizgisi.
muhteşem kurguya sahip Tsugumi Ooba tarafından yazılmış,
25.bölüme kadar çok heyecanlı gitmesinin yanı sıra "l" öldülten sonra sıradanlaşan en iyi animelerdendir.
25.bölüme kadar çok heyecanlı gitmesinin yanı sıra "l" öldülten sonra sıradanlaşan en iyi animelerdendir.
gelmiş geçmiş animeler içinde en iyisidir. 10 kere izlesen sıkılmayacağın animedir
Shingeki no kyojin bu yılın en iyi animesi secildi. death note kadar basarılı.
daha iyi bir anime yapılmamış yapılamaz zannımca.
mükemmel bir animedir.
Bayıldım.
Resmen içimdeki yahami light ı keşfettim .
Bayıldım.
Resmen içimdeki yahami light ı keşfettim .
suan okudugum manga. bu japonlar cok iyi ya.
çok güzel bir filmdir izlemeyenlerin acilen izlemesi tavsiye edilir.
http://ulu.so/utjirf
bu defter elinize geçse hangi isimleri yazardınız?
http://ulu.so/utjirf
bu defter elinize geçse hangi isimleri yazardınız?
hüzünlü müziğinde herşeyi barındırmış anime serisidir.yanlış değilse bu da linki https://www.youtube.com/watch?v=E3LeZNlI0Xg
(bkz: desu noto)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar