bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi12
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- venezuella depremi3
- her insanın bir cini olması7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu4
- içtim şarabı13
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- sözlükteki gizli düşmanım7
- çift katlı otobüs2
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- aşure yapan sözlük kızları7
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- daha relax2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- japonya6
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- insan olmaya ceyrek kala3
- rakı sevmemek6
- bazen şık bazen relax mod2
- hanımefendi2
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- en son ne yediniz2
- ai analiz2
- kemalist dünya24
- aşk5
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- çok güzel ama manyak kadın7
- yalaka2
- mustafa kemal atatürk7
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- hayattaki şans seviyeniz4
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- anın görüntüsü20
- true'nun çaylak olması16
yeğenleri tarafından genelde pek sevilmeyen ikinci derece akraba olarak görülen vasıfsız kişilerdir.
Dayilar genelde üçkağıtçı ve kaypak olarak bilinir. Amcalar daha ciddidir. Annenin erkek kardesi .
Benim rahmetli dayım,çok iyiydi.muzun lüks olduğu yıllarda her gelişinde 2 kilo muz getirir ve tedavülde ki en yüksek parayı harçlık olarak verirdi.
(img:#2179391)
farsça bir sözdür. hala gibi.
Çocukluk anılarımı hatırlıyorum. Elimi tuttuğun, beni gezdirdiğin, espriler yaparak beni güldürdüğün anıları. Ama artık hepsi birer hatıra. Sonsuzluğa ulaşacağım güne kadar sadece anılarımda yaşayacaksın. Sevdiğimiz insanlarla son bir kez konuşmamıza, onları sevdiğimizi söylememize bile izin vermeyen, kolay ve ani olan bu ölümden nefret ediyorum. Kendime ve aileme çok sinirliyim, 8 yıldır yanına bile gelmedik. Her telefon konuşmamızda “yanıma gelin, sonra pişman olursunuz” derdin ama inanmazdık, haklıydın..
(bkz: ramiz dayı)
Adam bana ilk kez bayram harçlığı verdi hala şoktayım.
yeğenime ( 8 aylık ) ve bana (28 yaş) ikimize verdi sadece..
Yani ben geçen hafta başıma gelen talihsiz olaydan dolayı beni teselli etmek için verdiğini düşünüyorum. Ya da kafası baya iyiydishfh. Umarım ikincisidir… bana üzülmesi beni rahatsız eder…
yeğenime ( 8 aylık ) ve bana (28 yaş) ikimize verdi sadece..
Yani ben geçen hafta başıma gelen talihsiz olaydan dolayı beni teselli etmek için verdiğini düşünüyorum. Ya da kafası baya iyiydishfh. Umarım ikincisidir… bana üzülmesi beni rahatsız eder…
Canım dayımın ölmeden 6 ay önce paylaştığı bir videoyu tekrar izledik bu gece. Bir yaprak kendi kendine havada uçuyor diğer yapraklar sabit. Yer komple yaprak dolu. Dayım hayret etmiş o sabah. Yaprak net olarak bir yaprak bu arada böcek falan değil. Kurumuş, içe kıvrılmış. O gün dayımın içine bir korku düşmüş olabilir.
Belki de bir melek yaprağı öyle havada gezdirdi dakikalarca. Çok ilginç çok.
Allah rahmet eylesin sana dayıcığım.
Belki de bir melek yaprağı öyle havada gezdirdi dakikalarca. Çok ilginç çok.
Allah rahmet eylesin sana dayıcığım.
Bugün araba bakmaya gittim.
Hayatta olsaydın, erkenden bir anda vefat etmeseydin kesinlikle sana da fikir danışırdım.
Fenerbahçe kaybedince yine seni kızdırmak için arardım seni.
Hala vefat etmişsin gibi gelmiyor bana.
Sen de vefat ettikten sonra şu memleket denen kentte anne tarafından kim akraba kaldı bize?
Hayatta olsaydın, erkenden bir anda vefat etmeseydin kesinlikle sana da fikir danışırdım.
Fenerbahçe kaybedince yine seni kızdırmak için arardım seni.
Hala vefat etmişsin gibi gelmiyor bana.
Sen de vefat ettikten sonra şu memleket denen kentte anne tarafından kim akraba kaldı bize?
Bugün imkansızlığı mümkünata çevirdiğim bir gündü. Seni arayarak sevincimi paylaşmak, başarı hikayemi paylaşmak isterdim.
Bugünü atlatmak için bol bol dua ettiğimi gizlerdim senden, ateist birine duadan bahsedilmeyeceğini biliyorum, büyük ihtimalle sarhoş olacağın için bana küfredebilirdin, en azından azarlardın, bilime sarıl, mühendis adam duaya, şansa güvenir mi hiç derdin.
Öyle ya sen sıfırdan zirveye bilimin ışığında, emeğinin son damlasına kadar hakederek geldin, ben de hakkımın yendiğini, hakettiğimi hala tam alamadığımı nasıl anlatabilirdim ki sana? Anlamazdın. Sen günümüzde puanı yerlerde kolay okunabilecek bir mühendislik alanından düşük sayılabilecek bir ortalamayla ekstra 1 sene de okuyarak yüksek mühendis olarak mezun olmuşsun, devlete memurlar kolayca atanırken mesleğinin tam karşılığı olan kuruma atanıp zirveye oynamışsın, zirveye ilerlerken mutsuz bir evlilik ve hayal kırıklığı evlatlara sahip olmuşsun, ikisi de yine günümüzde işe yaramaz mühendislik alanlarından mezun olmuş, farklı berbatlıklarda hayatlar sürmekteler. O berbat ailenin tek yıldızı sendin dayım benim. Canım.
Futbolla ilgilenmezdin, kitap okurdun, ben de senin gibi oldum zamanla, futbolla ilgimi iyice kestim, kendimi okumaya, araştırmaya, yazmaya verdim. Bir yandan da senin gibi zirveye oynayamadık ama benden çok daha kötüleri hala sürüsüne bereket, buna da şükür be dayı.
Toprağın bol olsun e mi...
Bugünü atlatmak için bol bol dua ettiğimi gizlerdim senden, ateist birine duadan bahsedilmeyeceğini biliyorum, büyük ihtimalle sarhoş olacağın için bana küfredebilirdin, en azından azarlardın, bilime sarıl, mühendis adam duaya, şansa güvenir mi hiç derdin.
Öyle ya sen sıfırdan zirveye bilimin ışığında, emeğinin son damlasına kadar hakederek geldin, ben de hakkımın yendiğini, hakettiğimi hala tam alamadığımı nasıl anlatabilirdim ki sana? Anlamazdın. Sen günümüzde puanı yerlerde kolay okunabilecek bir mühendislik alanından düşük sayılabilecek bir ortalamayla ekstra 1 sene de okuyarak yüksek mühendis olarak mezun olmuşsun, devlete memurlar kolayca atanırken mesleğinin tam karşılığı olan kuruma atanıp zirveye oynamışsın, zirveye ilerlerken mutsuz bir evlilik ve hayal kırıklığı evlatlara sahip olmuşsun, ikisi de yine günümüzde işe yaramaz mühendislik alanlarından mezun olmuş, farklı berbatlıklarda hayatlar sürmekteler. O berbat ailenin tek yıldızı sendin dayım benim. Canım.
Futbolla ilgilenmezdin, kitap okurdun, ben de senin gibi oldum zamanla, futbolla ilgimi iyice kestim, kendimi okumaya, araştırmaya, yazmaya verdim. Bir yandan da senin gibi zirveye oynayamadık ama benden çok daha kötüleri hala sürüsüne bereket, buna da şükür be dayı.
Toprağın bol olsun e mi...
Adam bana ikinci kez bayram parası verdi yine şok oldum. Geçen sene verdiğinde içmiş olabileceğini ve kafasının iyi olduğunu düşünmüştüm ama Bu sefer kafası iyi değildi. Çalışıyordu ve dedemin işini büyütüyorlar yenilik yapıyorlar.
Lan dedim bu 200 lira vererek ileride vermemek için uğraşacağı malların vicdan rahatlatmasını mı yapıyorsjxmsks. Benim kafa böyle çalışıyor maalesef…
Lan dedim bu 200 lira vererek ileride vermemek için uğraşacağı malların vicdan rahatlatmasını mı yapıyorsjxmsks. Benim kafa böyle çalışıyor maalesef…
üç tane var. en sevdiğim akrabalarımdır.
Yerine göre baba yarısıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar