bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi12
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- venezuella depremi3
- her insanın bir cini olması7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu4
- içtim şarabı13
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- sözlükteki gizli düşmanım7
- çift katlı otobüs2
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- aşure yapan sözlük kızları7
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- daha relax2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- japonya6
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- insan olmaya ceyrek kala3
- rakı sevmemek6
- bazen şık bazen relax mod2
- hanımefendi2
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- en son ne yediniz2
- ai analiz2
- kemalist dünya24
- aşk5
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- çok güzel ama manyak kadın7
- yalaka2
- mustafa kemal atatürk7
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- hayattaki şans seviyeniz4
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- anın görüntüsü20
- true'nun çaylak olması16
niye her gece sol framede la bu.baslik.
sevilmeyedir.
sevilmeyedir.
Ankara'da yaygın olarak seslenme biçimi olması şaşırtıcı, ulan yolda yürürken kampüste herkes birbirine dayı diyor ve işin enteresan tarafı bir tek ben garipsiyorum.
Yalan bence yıllardır " hocam, kardeşim, arkadaş " tan başka bir hitap şekli duymadım ankara üniversitelerinde.
Haa gidip gazi mühendislik kekolarının arasında takılırsan " gardaşım, bilader, yarrrraaaam " gibi hitap şekilleri duymanız olası.
Haa gidip gazi mühendislik kekolarının arasında takılırsan " gardaşım, bilader, yarrrraaaam " gibi hitap şekilleri duymanız olası.
Aramda 15 yaş bulunan seksenli yılların çocuğu doksanların delikanlısı beraber balığa gittiğim her türlü mevzuyu konuştuğum danıştığım efendiligini örnek aldığım canpare insan.
Soylari soplari kuruyasica pezevenkgiller...
dunyanin en renkli karakterleri bu adamlardir. samimiyim.
Üzerime yakışan en güzel sıfat olduğunu düşünüyorum, o derece seviyorum keratayı.
bizde iki tane olan değer. ikisi de birbirinden iyidir. özellikle küçük dayım aradaki yaş farkı azlığı nedeniyle beni büyüten, küçüklüğümde oynatan, büyüdükçe eğriyi doğruyu gösteren kişidir.
sanırım 2004 veya 2005 yapımı tayfun güneyler dizisi..
(bkz: selim Erdoğan) başroldeydi.
iyi bir cit-coomdu.
(bkz: selim Erdoğan) başroldeydi.
iyi bir cit-coomdu.
(bkz: dursun karataş)
Çevremdeki belli bir yaş üstü erkeklerin genel adıdır.
bir sonraki aşamada laf dönüp dolaşıp "keman yayı" na gelebilir.
genelde ağır takılan kişilere takılan vasıftır. herkese dayı denmez, bunun için karizma şekil ve uzun boy şarttır kanımca bir de yaşının olması
iki tane mevcut olup hayrını göremediğim kişilere verilen isimdir, ayrıca akraba ünvanlarından biridir.
ikisi de öldü.
Cezayir ve Tunus yöneticilerine dayı denirdi. Osmanlı Devleti’ne biçimsel bir bağlılıkla ülkeyi yöneten Ocaklı beylerdi. Yeniçeri Ocağının kapatılmasından sonra Tunus ve Cezayir’deki dayıların etkinliği de azaldı. Yerel hanedanlar egemenliği ele geçirdiler. Bir yandan da yabancıların işgali (Cezayir 1830), (Tunus 1880) sözkonusu oldu.
#osmanlıimparatorluğu
#osmanli
#osmanlıimparatorluğu
#osmanli
hayatta örnek alabildiğim tek insan diyebilirim. Tek erkek yeğen olmam ve çok yakın arkadaş olmamız da cabası. Hayatta çekirdek aileden sonra en fazla değer verdiğim yegane insan desem yanlış olmaz.
Yeğeeeeen.
Son zamanlarda akılara gelen;
(bkz: allah aşkına gel ya)
(bkz: allah aşkına gel ya)
osmanlı devleti döneminde cezayir valisine verilen unvandır. cezayiri dayılar fransız işgaline kadar idare etmişlerdir.
YouTubede dün tesadüfen rastgeldigim 2004 yapımı kanal d de yayınlanan sit-com.
Asuman dabak
Selim Erdoğan
Necmi yapıcı gibi oyuncular varmış
9. Bölümde final yapmış
Aslında kaliteli bir diziymis..
Asuman dabak
Selim Erdoğan
Necmi yapıcı gibi oyuncular varmış
9. Bölümde final yapmış
Aslında kaliteli bir diziymis..
annenin erkek kardeşine verilen isim. genelde yeğenini koruyup kollayan olduğundan;
"dayım yok ki beni kollasin." seklinde halk arasında kullanıldığı olur.
"dayım yok ki beni kollasin." seklinde halk arasında kullanıldığı olur.
annenin erkek kardeşidir. bu arada en meşhuru da ramiz dayıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar