bugün
- salak erkek neden bu kadar çok6
- sedat pekmez21
- velvet27
- ktç abinin çaylak olması3
- true nun çaylak olması4
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- aile evinde yaşamak12
- ebu muhammed el culani4
- kemalist dünya19
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- tavuk iskender4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- çomar putu4
- kadir inanır3
- ingiliz aksanı6
- yazarların iyi olduğu konular4
- galatasaray lobisi11
- beşar esad2
- kürtçülük2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- dincilerin ingiltere sevdası5
- beynin güzelce yıkanması3
- kemalist tokatlamak2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir gecede cahil kaldık5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- birader yazar olmak13
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- üniversitelerin gereksiz olması10
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- allah9
- yazarların ilk kedileri3
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
genelde çalı$anları cinayete kurban giden kurum.
girmesi oldukça zor, iyi bir not ortalaması ve başarılı olunan projeler istenmektedir.
girmenin zor, ölmenin kolay olduğu firma.
daha önce şüpheli ölümlere neden olan, f-16 lardaki dost-düşman ayrımı yazılımını 7 yıllık çalışmanın ardından milli olarak geliştirip, ordudaki tüm uçak, gemi ve helikopterlere yakın zamanda entegre edecek olan kuruluş.
http://ekonomi.haber7.com...mani-aselsan-ayirt-edecek
http://ekonomi.haber7.com...mani-aselsan-ayirt-edecek
çalıştığım şirketin baş müşterisi. herhangi bir proje veya teklif geldiğinde şirkette akan sular durur , aselsan teklifine yoğunlaşılır.
cumartesi iş yapılıyor mu yapılmıyor mu merak ettiğim firma.
bütün başarılı mühendisleri ya intihar etmiş ya da trafik kazası geçirmiştir. orta doğunun büyük lideri daha 3 mühendisine sahip çıkamıyor, yazık.
Staj yaptığım firma.
edit: torpille.
edit: torpille.
yüzdesel olarak düşük olsa da eceliyle ölen mühendisleride olacaktır.
staj yapmayı planladığım kuruluş. ortalamaysa ortalama, son sınıfsa son sınıf, yakışıklılıksa yakışıklılık, atletiklikse atletiklik yeter ulan.
askeri elektronik sanayi'nin kısaltılmış halidir.
cep telefonu üretimini bırakmakla hayatının hatasını yapan güzide ar-ge kuruluşumuz.
bugün katıldığım bir konferansta üretilen tanklar için geliştirdikleri atış simülasyonlarını ağzım açık izledim. ne mühendisim ne de konuyla alakam var. o kadar kalabalık salonda bir tek ben o kadar şaşırmışımdır belki ama gösterilen o kadar şeye tepki vermemek imkansızdı.
trt dede sık sık bilimum tank uçak vs argümanlarla birlikte haklı olarak propagandası yapılan ve gurur duyulası bir kurumdur.
sene 2013, hala neo postalcılar tarafından satıldı diye sayılan kurum.
lan kondom kaçkını, azıcık kafanı facebooktan çıkar lan, harbi diyorum. insan, kaynağı ergen bir chp linin facebook u olan bir yalana hala böyle körü körüne nasıl inanabilir?
lan kondom kaçkını, azıcık kafanı facebooktan çıkar lan, harbi diyorum. insan, kaynağı ergen bir chp linin facebook u olan bir yalana hala böyle körü körüne nasıl inanabilir?
radarların ve elektronik aletlerin içindeki kartları ve işlemcileri bile kendisi yapan, çalışma ortamının oldukça eğlenceli olduğu komplekssiz insanlardan oluşan firma.
yalnız her personelin kendi bölümüne ait binaya girebiliyor olması görünüşte "oo güvenliğe bak" dedirtse de gerçekte çalışanları arasında kopukluk yaratmış, öldürülen mühendislerini kendi çalışanları arasında tanıyan bile çıkmamaktadır.
adem püskül ve mehmet kaptan adlarında kompleksli çalışanları vardır. ahmet soydan adında iyi bir mühendise sahiptir. adam börek yapar gibi radar yapıyor. ve adını sayamadığım zehir gibi mühendisler şirketi oluşturmaktadır.
işe geç kaldığınızda fazla mesaiye kalıp geç kaldığınız saatleri şirkete ödemeniz gerektiği bir yerdir.
bağımsız ar-ge projelerine açık olmaması eksi yanıdır.
yemekleri iyidir.
istanbula yeni yeni açılmaktadır.
ufkunu açmıştır.
yalnız her personelin kendi bölümüne ait binaya girebiliyor olması görünüşte "oo güvenliğe bak" dedirtse de gerçekte çalışanları arasında kopukluk yaratmış, öldürülen mühendislerini kendi çalışanları arasında tanıyan bile çıkmamaktadır.
adem püskül ve mehmet kaptan adlarında kompleksli çalışanları vardır. ahmet soydan adında iyi bir mühendise sahiptir. adam börek yapar gibi radar yapıyor. ve adını sayamadığım zehir gibi mühendisler şirketi oluşturmaktadır.
işe geç kaldığınızda fazla mesaiye kalıp geç kaldığınız saatleri şirkete ödemeniz gerektiği bir yerdir.
bağımsız ar-ge projelerine açık olmaması eksi yanıdır.
yemekleri iyidir.
istanbula yeni yeni açılmaktadır.
ufkunu açmıştır.
hep ölen 2 mühendisiyle hatırlanacaktır.
babanız tuğ ve sonrası general/amiralse "primus inter pares" durumuna sahip olabilirsiniz. tüm, kor ve or'a göre en bi primus'a doğru gider bu.
devletimizin gurur duyulası icraatleri olan kurumlarından biridir. geçmişte dört mühendisini şüpheli trafik kazalarında kaybetmesiyle akıllarda yer etmiştir daha çok. savunma sanayiinde dışa bağımlılığı indirgemek ve zamanla yok etmekle yükümlü ve bu yönde oldukça pozitif çalışmalar yapmaktadır son yıllarda.
https://www.youtube.com/watch?v=fZ12aA09sHc
yüzde yüz türk yapımı orta menzilli yerden havaya füze olan hisar-a'nın ilk denemesini gerçekleştirmişler. çok güzel haberler bunlar.
yüzde yüz türk yapımı orta menzilli yerden havaya füze olan hisar-a'nın ilk denemesini gerçekleştirmişler. çok güzel haberler bunlar.
ürettikleri hisar-a füzelerini nereye-kime fırlattığı belli olmayan şirket. görüntülerde füzelerin ateşlenmesi dışında bir şey yok. insan bi hedefin vurulma anını görüntüler de yayınlar be kardeşim. kim bilir o füzeler kimin tarlasına düştü amk.
2006\2007 yıllarında ardı ardına intihar kisvesi altında ölüm haberleri verilen mühendislerinin gizemi aydınlatılamamıştır. daha doğrusu aydınlatılmamıştır (!).
https://www.youtube.com/watch?v=YwK8xARnqtQ
https://www.youtube.com/watch?v=YwK8xARnqtQ
ankara ostim girişinde fabrikası bulunan.
göğsümüzü kabartan ulusal askeri şirketimiz.
malesef mühendislerimize sahip çıkamayan hatta onları korumayan diyebiliriz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar