bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- üniversitelerin gereksiz olması3
- kemalistler6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- venezuela5
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- alan greenspan3
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- aşure2
- pozantı2
- her gün poğaça simit yemek2
- türk kızı egosu6
- zippo2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- panter emel2
- erkekler neden az yaşar10
- am okşama4
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- evde kaş bıyık alımı3
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- dünya11
- güzel huylu kezo4
- vajinizm3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- mutluluğun fark edilmemesi8
unutulmayan sevgililerin %87,4'ünün yaşadığı şehirdir.
şahsımın ankara'da unutamadığı biri yok, ancak ankara ile bağlantısı olan, orada yaşayan ya da bir dönem yaşamış herkesten dinliyorum eski sevgililerini. hep unutulmamış oluyorlar hep orda geçen zamanlarından güzel bahsediyorlar. *
şahsımın ankara'da unutamadığı biri yok, ancak ankara ile bağlantısı olan, orada yaşayan ya da bir dönem yaşamış herkesten dinliyorum eski sevgililerini. hep unutulmamış oluyorlar hep orda geçen zamanlarından güzel bahsediyorlar. *
shopping festin sayesinde işlerin açıldığı bir dönemdedir.
yalnızlarla yalnız olmayanların arasındaki çizginin sırat köprüsündeki o ince tel kadar ince olan şehir.
ah be ankara neden abazalığımızı bu kadar yüzümüze vurursun?
--
edit: pardon kuzen yazmış. ben aslında badem bıyıklıyım benim evlenene kadar cinsel isteğim yok zaten.
ah be ankara neden abazalığımızı bu kadar yüzümüze vurursun?
--
edit: pardon kuzen yazmış. ben aslında badem bıyıklıyım benim evlenene kadar cinsel isteğim yok zaten.
Azla yetinen şehirdir Ankara, çünkü denizi yoktur ama Ankara'da yaşayan herkesin sevdasıdır deniz.bu yüzdendir bütün Ankaralıların emekli olayım şöyle deniz kenarına yerleşeceğim planları.Şehrin özellikleri halkına da sinmiş olacak ki Ankara'da yaşayanlar da azla yetinir, oturup izleyecek bir denizleri olmadığından olacak sürekli insanlar birbirlerine bakarlar, Eğer ilk defa geliyorsanız ve yolunuz Ankaranın işlek yerlerinden birine düştüyse hissedersiniz sizi delip içinize geçen bakışları.Ece Temelkuran'ın ifadesiyle aslında çok net anlatılmış olup aynen araklamak gerekirse "..... Ama işte insanlar Ankara'da hâlâ evlerinde buluşurlar. Hâlâ çay demleyip konuşurlar. Düzgün insanlar olarak Ankaralılar filmlerden, kitaplardan, işlerinden, aşklarından, hayattan, müzikten söz edebilirler. Birbirlerine bağırsaklarını göstermek ihtiyacı hissetmezler. Ankaralılar hâlâ birbirlerini evlerine çağıracak kadar insanlığa itimat ederler.
Ankara'da insanlar normal ses tonuyla konuşur, orijinal olmadıklarında da birbirlerini görebilir, kendilerini gösterebilirler. ....." Üstüne söylenecek bir şey kaldı mı bilmiyorum ama kısaca zordur Ankara'da yaşamak, aklınız hep denizi olan bir yerde gönlünüz sıcasık insanlarda, filmlerden hayattan siyasetten konuşanlardadır.
Ankara'da insanlar normal ses tonuyla konuşur, orijinal olmadıklarında da birbirlerini görebilir, kendilerini gösterebilirler. ....." Üstüne söylenecek bir şey kaldı mı bilmiyorum ama kısaca zordur Ankara'da yaşamak, aklınız hep denizi olan bir yerde gönlünüz sıcasık insanlarda, filmlerden hayattan siyasetten konuşanlardadır.
bu şehirde hiç kırılmadım ve bir istanbullu olarak hiçbir zaman deniz muhabbeti yapmadım. zor zamanda bana kucak açan bir yer olarak gördüm her zaman burayı.
ankara'ya üç sene önce istanbul'dan, beylerbeyi'nden gelmiştim.
beni istanbul'dan adeta kaçarcasına bu şehre, ankara'ya, getiren sebepler nelerdi, hatırlamıyorum.
galiba burayı terk etmenin vakti de yaklaşıyor.
ankara'ya üç sene önce istanbul'dan, beylerbeyi'nden gelmiştim.
beni istanbul'dan adeta kaçarcasına bu şehre, ankara'ya, getiren sebepler nelerdi, hatırlamıyorum.
galiba burayı terk etmenin vakti de yaklaşıyor.
aile ortamı. arkadaşlarınız ankaralı ise sırtınız yere gelmez.
13 haziran çarşamba günü en düşük sıcaklığı 18, en yüksek sıcaklığı 34 derece olacak şehir.
sıcaktan içimi bayıltan şehir. buraya gelmek için neden bu kadar istekli davrandım ki sanki!!!
bugün kavurdu.
dolmuşları alışveriş festivali dolayısıyla 1.75 olmuş şehirdir. dolmuşçunuzdan ısrarla isteyiniz.
o kadar soğuktan sonra bu kadar sıcak yapması artık hassiktir dedirtmiştir. bari gece biraz serin olsun, ankarasın lan sen, riyad felan mı sandın kendini.
Bütün gün sicaktan kavurduktan sonra an itibariyle esmeye baslayip bünyeye mutluluk hormonu salinmasina neden olmustur. Her şeye rağmen Sevilesi şehirdir.
adı kara.
tutsaklıktır ankara.
bozkırın tam ortasında, en yakın denize kaçışın kilometrelerce mesafede olduğunu bilerek, dahası anne - baba baskısı altında büyümektir. üniversite tercihlerin için odtü, hacettepe, ankara, gazi'yi değerlendirmek, kızılay'dan en son akşam 10'da kalkan otobüslere yetişmeye çalışmaktır.
aynı zamanda özgürlüktür ankara.
insanların mekanlara değil, arkadaşlarına değer verdiğini bilmektir. bozkırın ortasında -mekan kısıtı olmadan- özgürce her yerde eğlenebilmeyi öğrenmektir.
bundandır belki de adının "gri"ye çıkmış olması; içinde hem siyahı hem beyazı barındırdırmasındandır...
olamaz mı?
bozkırın tam ortasında, en yakın denize kaçışın kilometrelerce mesafede olduğunu bilerek, dahası anne - baba baskısı altında büyümektir. üniversite tercihlerin için odtü, hacettepe, ankara, gazi'yi değerlendirmek, kızılay'dan en son akşam 10'da kalkan otobüslere yetişmeye çalışmaktır.
aynı zamanda özgürlüktür ankara.
insanların mekanlara değil, arkadaşlarına değer verdiğini bilmektir. bozkırın ortasında -mekan kısıtı olmadan- özgürce her yerde eğlenebilmeyi öğrenmektir.
bundandır belki de adının "gri"ye çıkmış olması; içinde hem siyahı hem beyazı barındırdırmasındandır...
olamaz mı?
16 haziran cumartesi günü en düşük sıcaklığı 18, en yüksek sıcaklığı 34 derece olacak şehir.
17 haziran pazar günü en düşük sıcaklığı 18, en yüksek sıcaklığı 32 derece olacak şehir.
Sicagini, soguklugunu, havasini ozledigim sehir. Bana verdigi huzuru ozledim. Tunalida raki icmeyi, kizilayda sabahlamayi, bahcelide uzun uzun yurumeyi ozledim. Memur yuzlu sehir.
en büyük köydür. başkentliği ve büyük şehirliği kaldıramamış insanlarla dolu köy olan şehirdir. soğuktur. mecaz anlamda soğuktur. tek katlanma sebebi anıttepe'de yatan aslandır. o kadar.
Hafif meltemiyle an itibariyle deniz kenari esintisi ve duygusu hissettirmektedir.
18 haziran pazartesi günü en düşük sıcaklığı 16, en yüksek sıcaklığı 33 derece olacak şehir.
18 Haziran Pazartesi akşamı saat 21.30 civarı dikimevinden sıhhıyeye(ben o kadarını görebildim) über bi konvoy böyle normal araba büyüklüğünde oyuncak arabalar ejderhalar üzerlerinde el sallayan insancıklar, bi tane de asıl otobüs vardı üzerinden futbol topu dağıtılıyodu vatandaşa, bi yandan anonslar 'sayın başkanımız melih gökçek'in Ankara halkına hizmetleri gretglıhpıfhdşsgj' filan.. elinde top olmayan yoktu sokakta, hatta aynı ailelere ikişer top filan düşmüş çok ilginçti.
trafik felçti, muhtemelen dikimevinden sıhhıyeye 1-1.5 saatte gitti akıllılık edip yolunu değiştirmeyen.. gökçek'ten son seçim vaadi: Ankara'yı trafikte istanbul'un da önüne geçireyim mi ne dersinizzzz;)
bir de son olarak minibüste arkamda duran teyzeye kulak verelim: 'o toplara mı oy vericem ben, sen önce her şeye zam yapmayı bırak' nokta.
trafik felçti, muhtemelen dikimevinden sıhhıyeye 1-1.5 saatte gitti akıllılık edip yolunu değiştirmeyen.. gökçek'ten son seçim vaadi: Ankara'yı trafikte istanbul'un da önüne geçireyim mi ne dersinizzzz;)
bir de son olarak minibüste arkamda duran teyzeye kulak verelim: 'o toplara mı oy vericem ben, sen önce her şeye zam yapmayı bırak' nokta.
19 haziran salı günü en düşük sıcaklığı 16, en yüksek sıcaklığı 33 derece olacak şehir.
arjantin'in başkentidir.
nüfusu 20.000, rakımı 1.420 metredir.
nüfusu 20.000, rakımı 1.420 metredir.
Bu saatlerde iyi esmekte.
20 haziran çarşamba günü en düşük sıcaklığı 17, en yüksek sıcaklığı 32 derece olacak şehir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar