bugün

/400
Gri şehir. Renksiz ve neşesiz.
Geceleri ayrı bir güzel oluyor her yer ışıl ışıl.
5 yıldır evime gidemiyorum lanet olsun böyle okumaya.
Tekrardan gidip bu sefer farklı bir deneyimle pavyona gitme isteği uyandırmakta , bilemiyorum çok mu garip ?
Bknz: taş kent
Sonunda kurtulduğum şehir. iyi kötü bir sürü anı olsa da özlenecek az yanı vardır
aferdersiniz, yarak gibi.
2 gündür havamız güzel , nazar değdirmeyin lan. *
Bir türlü ait olamadığım fakat kalmak zorunda olduğum şehir.
Son dönemdeki toz bulutuyla akıllara doksanlardaki kirli hava haberlerini getiren şehir. Yine kasvetli yine pis.
Bugün tavaf ettiğim şehir. Evden çıkmadan kilo metreyi sıfırlamıştım tam 242 km yapmışım. Kızılay oradan istanbul yolu Şaşmaz Etimesgut sincan ve ev.
Denizi olmayan bir şehirde yaşayamam dediğim halde en çok yaşamak istediğim şehir.

O denli severim.
Şimşeğin bile çakmadığı karıyı biz napalım lan?
Di mi sayın arkadaslar?
Bahtımın karası olmasından korkuyorum.
bence dünyanın kara deliği gibi burası, girdabı ve kuyusu.

içine düşüp de çıkabilen yok.

hadi ankarayı komple boşaltıp tüm ili kapatıp sera yapalım, dağ çileği yetiştirelim.
gözbebeğimiz.
Geniş ve rahat şehir.
istanbul mu? Bitti kardeş bitti artık
3 kez gittigim ama hiç sevmedigim bir șehir.
Kah hüzün veren kah güldüren, bazen gitsem artık buradan dedirtip bazen iyi ki buradayım dedirten, aniden havasıyla üşüten beklenmedik anda güneşini gösteren şehir.
Dramatize ettiğime değiyor, seviyoruz. *
Beyazı ile ünlü şehir.
Ankara'ya Deniz gelirde sen Bana gelmezsin,
Adana kar beyaz olur da sen benim olmazsın!
Erkeği delikanlı olan memleket, la bebe demeleri ayrı bir hoşuma gider.

Tek eksiği denizinin olmamasıdır.

Ve tabiki Anıtkabir'in Ankara'da olması değerine ayrı bir değer katar.
dünyadaki cennettir ankara. cehennem de kırıkkale.

https://youtu.be/qIfRDXVX4gg
adananın Başkent versiyonu kültürsüz maraba tayfasının mekanı.
Overrated.
ülkemizin başkentidir.

havası iyiyiden iyiye soğumuştur artık izmire dönmek farz oldu.
© copyright 2005 - 2026