bugün
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- ankara4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- küfreden kız iticiliği6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- wine me dine me2
- bugün de meme atan olmaması13
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- türkiye6
- ilgi3
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- makarna süzmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- anın görüntüsü15
- ibne penis nah3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
yollarda cop tenekesi bulunmayan, agac diplerinin cop olarak kullanildigi baskent.
geceleri çok güzel olan ve sevilesi sabahları ise bir o kadar itici olan başkentimiz..
kızılay sokaklarında avara avara dolaşmayı, evimin balkonundan sigara içerken ışıltısını izlemeyi özlediğim iç anadolu bölgesi ili.evimin sonunda olduğu, dik bayırı çıkarken 55 farklı küfürü 54 saniyede etmeyi bile özlediğim konyaya 3 saat uzaklıkta olan şehir.
kızılay sokaklarında avara avara dolaşmayı, evimin balkonundan sigara içerken ışıltısını izlemeyi özlediğim iç anadolu bölgesi ili.evimin sonunda olduğu, dik bayırı çıkarken 55 farklı küfürü 54 saniyede etmeyi bile özlediğim konyaya 3 saat uzaklıkta olan şehir.
kimine göre acının başkenti, kimine göre aşkın. ama bir gerçek varki en pis ayrılıkların yaşandığı şehirdir başkenttir.
düzenli şehir.istanbul'un kaosundan sonra ilaç gibi gelir insana.ayrıca doğup büyüdüğüm yer.
Sığınacak bir liman ararsın insanlardan uzak bir sahil dertlerini senden alıp götürmesi için bir dalga ararsın ama yoktur bu şehirde. ama yinede her şeye rağmen güzeldir Ankara'da aşık olmak, yürümek, yağmurda ıslanmak ve ağlamak... #1895872
... denizi insandır: #1896060. ama o deniz o kadar durgundur ki, berrak olmamasına rağmen baktığınızda sadece kendinizi görürsünüz, çoğu zaman. diğer zamanlarda da dibini, bomboştur içi.
yalnızlığını paylaşan tek şehirdir. terk edip gitsen bile günün birinde seni kucaklıycak insanları barındırdıgını bilmenin mutlulugunu yasarsın hep.
Hiç kimseye yakışmıyor bu şehirde ağlamak.
sokaklarında huzun ve mutsuzlukla yurudugum yorucu sehir..
modunuza göre verdiği huzur sıkıntıya dönüşebilen şehirdir. ankaralı olmayan ya da çocukluğunu ankarada geçirmemiş biri için severek yaşaması zor olan, güzel anılarının çoğunu bu şehirde yaşamış biri içinse her zaman özlenen şehirdir aynı zamanda.
--spoiler--
ankaraya öyle yakışırdı ki kar,
asfaltlar ışıldar
buz tutardı resmi yalanlar...
--spoiler--
sonradan sevilebilen şehir. insan kendini sevmeye başlayınca sevmeye başlar ankarayı ve ne zaman ki kendinden nefret ederse işte o zaman nefret sınırlarını zorlar ankaranın..aidiyet meselesidir ankaraya..aitseniz buraya, her taşında bir gözyaşınız, her kaldırımında bir kahkahanız varsa artık seversiniz ankarayı, sevebilirsiniz..
ankaraya öyle yakışırdı ki kar,
asfaltlar ışıldar
buz tutardı resmi yalanlar...
--spoiler--
sonradan sevilebilen şehir. insan kendini sevmeye başlayınca sevmeye başlar ankarayı ve ne zaman ki kendinden nefret ederse işte o zaman nefret sınırlarını zorlar ankaranın..aidiyet meselesidir ankaraya..aitseniz buraya, her taşında bir gözyaşınız, her kaldırımında bir kahkahanız varsa artık seversiniz ankarayı, sevebilirsiniz..
sarkilara ilham olmus * sehrim.
(bkz: vega)
Yagmur donerken kara
Yavasca suzulenler yola
Araba dolusu bi tuhaf seven
Sarkılar calan soyleyen
Sevenlerden biri ben
Arkada bıraktıgım sen
Kim oldugumu biliyorsan
Soylesen
Ah yagmur donerken kara
Sarkılar var falımda
Hepsi sana bu gece Ankara
Ah yagmur donerken kara
Yine yol var falımda
Ister ozle, yok istersen hic hatırlama
Sokaklar dolusu sekerle kar kokusu
Tunalı'da gezinirken bizden bir kahvaltını tutlusu
Acıkanlardan biri ben
Arkada bıraktıgım sen
Kim oldugumu biliyorsan
Soylesen...
(bkz: vega)
Yagmur donerken kara
Yavasca suzulenler yola
Araba dolusu bi tuhaf seven
Sarkılar calan soyleyen
Sevenlerden biri ben
Arkada bıraktıgım sen
Kim oldugumu biliyorsan
Soylesen
Ah yagmur donerken kara
Sarkılar var falımda
Hepsi sana bu gece Ankara
Ah yagmur donerken kara
Yine yol var falımda
Ister ozle, yok istersen hic hatırlama
Sokaklar dolusu sekerle kar kokusu
Tunalı'da gezinirken bizden bir kahvaltını tutlusu
Acıkanlardan biri ben
Arkada bıraktıgım sen
Kim oldugumu biliyorsan
Soylesen...
22 temmuz 2007 genel seçimlerinde akp'nin inanılması güç de olsa yüzde 50'yi yakaladığı başkent. böyle bilinçli bir şehri bu halde görmek oldukça üzücü. demek çankaya'da olmasa akp neredeyse full çekecek.
geçen seçimlere göre akp yüzde 10'luk bir artış yakalamıştır.
geçen seçimlere göre akp yüzde 10'luk bir artış yakalamıştır.
Atamızın mezarı Anıtkabir'in bulunduğu şehir.
Rahat anlaşılır, portatif bir şehir...
3 hatta inşaatı devam eden metrolar hizmete girince ortadoğu ve balkanların trafik sorunu olmayan tek başkenti olacaktır.
2007 genel seçiminde oy kullanmaya gitmeyen 350.000 seçmeniyle, hayal kırıklığına uğramama sebebiyet vermiş şehir. ** *
en sonunda seçim sonuçları sayesinde kendisinden soğutmayı başarmış şehir.ama yine de ankara denilince aklıma çocukluğum,annem,akşam yatarken kar yağsın da okul tatil olsun diye dua edişim geliyor...galiba ankarayı,içinde hayatımdan parçalar olduğu için seviyorum.yoksa başka bi numarası yok arkadaşım.
1 ağustostan itibaren su kesintilerinin başlayacağı şehir. sular 2 gün kesilip 2 gün akacakmış. kesintilerin aralık ayına kadar sürmesi bekleniyor.
belediye başkanı olarak i. melih gökçek görevinin başında kaldıkça geleceği karanlık olacak şehir. jedi güçlerim sayesinde bunu sezip söylemiyorum.
bununla ilgili sendika org un yazısını okuyun okutturun ey ankaralılar;
(bkz: gokcek ankara yı susuz bıraktı)
bununla ilgili sendika org un yazısını okuyun okutturun ey ankaralılar;
(bkz: gokcek ankara yı susuz bıraktı)
susuzluk nedeniyle okulların bir ay geç açılabilme ihtimalinin olduğu şehir.
belki sadece deniz tutkunları tarafından sevilemiyen ama eskiden gerçekten çok güzel ve özel bir şehir olan şehir. Ama artık içine edilen, bilenen herkesin bildiği sokak numaraları adları bile değiştirilen ve göz göre göre önümüzdeki 5 ay susuzluğa mahkum edilen şehir...
yaz sicaklarinda iyice cekilmez olan sehir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar