bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı4
- 65 şut çekip gol atamamak4
- yürüyüş partisi3
- gocu abi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- bugün de meme atan olmaması13
- lucas luthor2
- şemsiyenin ters dönmesi3
- kaçak çay2
- günün sözü2
- oyuncu2
- amazon com tr2
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- paris te son tango6
- yazma diyince yazmayan erkek4
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- beyaz otomobil satın almak10
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- anın görüntüsü15
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- iş kadını yazarlar6
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- misafir ağırlamak2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- hoşgeldin pazartesi7
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- clydeless bonnie3
- ege waw3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- 2026 dünya kupası16
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
telefonlardaki 4s olayı gibi birşey herhalde. 4 ten iyi 5ten kötü mü oluyor ne oluyor?
3G li biri olarak ölecegim...
Millet 4 5 g diyor.
Millet 4 5 g diyor.
daha dmsart'ın doğru düzgün çalışmadığı, ttnet'in her allahın günü kesildiği ülkede 4.5g... Komedi gibidir.
yav güzel kardeşim 4.5 gelse yine birşey olmaz. zaten 4g çıktı vay efendim hattı değiştir 4g uyumlu telefon al. ne gerek var ben 3g ile iyiyim aslında iyi olduğum sayılmaz. neyse milletle dalga geçmekten başka bişey yok. bi operatör reklam yapıyor biz getirdik diye hemen diğeri zıng diye zıplıyor biz getirdik. tamam tamam getirdiniz görcez.
on kat daha hızlıymış... sen fahiş fiyata kuş kadar internet paketi verirsen ne işimize yarayacak ki ? ayrıca ne olursa olsun, bu ülkede adil kullanım kotası diye bir saçmalık var. en nihayetinde o hız 1 ya da 3 mbps e düşecek.
Kazığın güncellenmiş sürümü.
istanbul'daki bu plansız yapılaşma varken değil 4.5g
50g olsa yine internetten verim alamazsınız. Bunu fırsat bilen operatörler hızınız bina şekline coğrafi konuma diyerekten işin içinden sıyrılıyorlar.
istanbul'daki bu plansız yapılaşma varken değil 4.5g
50g olsa yine internetten verim alamazsınız. Bunu fırsat bilen operatörler hızınız bina şekline coğrafi konuma diyerekten işin içinden sıyrılıyorlar.
çingen işi gibi 4 buçuk nedir arkadaş diye düşündürür. evet.
türkiyedeki altyapı afedersiniz yaprak gibi olduğundan bi bakmışsınız 3g den bile kötü olmuş. bunlar hep mümkün şeyler. fazla umutlanmayın hani ama harbiden de dedikleri altyapıyı sağlayabilirlerse helali var operatörlerin.
bu saatten sonra kilometre taşı olmasını umduğum teknoloji. nasıl ki yeni teknolojiler çıktıkça eskilerin pabucu dama atılıyor, yenileri şaşalı gösteriyorlarsa bu da öyle olacak sonuçta. Kampanyalar vs havada uçuşacak. iş bu noktaya geldikten sonra artık eleştirmenin pek bi faydası yok. umarım kısa zamanda büyük ilerleme kaydedip altyapısını doğru düzgün tamamlamayı başarırlar.
en kötü ihtimalle 35 mbps 3g falan kullanırız belki lan. o bile çok bize hatta.
en kötü ihtimalle 35 mbps 3g falan kullanırız belki lan. o bile çok bize hatta.
kesin türk isidir. bucuk ne lan yapsana direkt 5 ini
Çingene işi.
Vodafone'un iddiasına göre bilmem kaç yıldır üç kıtada vardır. Demek türk işi değilmiş.
Ama şimdi şöyle bir soru geliyor akla: Bilmem kaç yıldır bilmem kaç kıtada varsa onca senedir Türkiye'desin niye daha şimdi getiriyorum diye övünüyorsun?
Ama şimdi şöyle bir soru geliyor akla: Bilmem kaç yıldır bilmem kaç kıtada varsa onca senedir Türkiye'desin niye daha şimdi getiriyorum diye övünüyorsun?
(bkz: Küsüratlı sallamak)
(bkz: 4 5g)
ne olduğunu anlamadığım olaydır.
4 5g yazmak ne demektir? 4 veya 5g denmek isteniyorsa araya bir çizgi konması veya üşenmeden uzun uzadıya yazılması güzel olurdu bence. 4-5g veya 4g-5g gibi yazılsa iyi olurdu.
bir de 3g tam otrumadı sanki. bu 4 5g ihalesi yapıldı ama verimli olacak mı, kuşkularım var.
4 5g yazmak ne demektir? 4 veya 5g denmek isteniyorsa araya bir çizgi konması veya üşenmeden uzun uzadıya yazılması güzel olurdu bence. 4-5g veya 4g-5g gibi yazılsa iyi olurdu.
bir de 3g tam otrumadı sanki. bu 4 5g ihalesi yapıldı ama verimli olacak mı, kuşkularım var.
Operatörlerin verdiği kotalı internet ve yüksek fiyatlarla hiçbir işimize yaramayacak sözde hız devrimi. Wifi şifresi arayıp telefonum 4.5gli diye hava atanlar dışında herhangi bir değişiklik görmeyeceğiz.
Daha 3g'yi adam akıllı kullanamadığımız ortada, 4.5gye ne zaman tam anlamıyla ulaşırız bilemiyorum.
Daha 3g'yi adam akıllı kullanamadığımız ortada, 4.5gye ne zaman tam anlamıyla ulaşırız bilemiyorum.
Reklamlarda boy gosteren dort bucukluk internet.
Izledikce guluyorum, bari reklam etmeseydiniz yahu.
Izledikce guluyorum, bari reklam etmeseydiniz yahu.
-5g olsun?
+ 4,5g olsun kaliyo sonra.
edit: bu espiriyi yaptığım zamanlarda capsi falan yoktu. şuan capsi de yapılmış. hala bildirim geliyo teşekkürler *
+ 4,5g olsun kaliyo sonra.
edit: bu espiriyi yaptığım zamanlarda capsi falan yoktu. şuan capsi de yapılmış. hala bildirim geliyo teşekkürler *
Benim ki kaldı ki 4G çekmiyor.Kaldı ki 4.5g çekecek millet 7g ye geçse ben 3G den anca kurtulurum.
700 tl'lik telefonumla kullanabileceğim teknolojidir.
General mobile android one.
General mobile android one.
Götten uydurma internettir.
ilk önce vodafon yapmıştır.
torrentde 2 3 mb indirme hızı gördürürmü diye sordurmuyor değil .
Fahiş fiyatlar yüzünden hiçbir sike yaramayacak şey.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar