bugün

4 5g

Vodafone'un iddiasına göre bilmem kaç yıldır üç kıtada vardır. Demek türk işi değilmiş.

Ama şimdi şöyle bir soru geliyor akla: Bilmem kaç yıldır bilmem kaç kıtada varsa onca senedir Türkiye'desin niye daha şimdi getiriyorum diye övünüyorsun?
© copyright 2005 - 2026