bugün
- tai lung43
- salça yapan sözlük kızı9
- türk kızları keko erkek mi seviyor8
- enayimiknatisii21
- en fazla cinsel suçun işlendiği ülkeler18
- sözlüğe kombin atan erkeğin asıl amacı12
- sözlükte galiba kavga olmuş hissi4
- uzaylılar4
- izmirbeyefendisi6
- askerde yaşanılan zorluklar3
- dinlerin uydurma olduğu gerçeği13
- masklavinin akepeyi hiç eleştirmemesi29
- lise mezunu olup ateist olan tip8
- büyü yapan sözlük yazarları2
- sevgilim var8
- erkekler niye sünnet edilir2
- durduramazsınız ak parti geliyor9
- sözlük erkeklerinin kombinleri9
- tebliğciler3
- anın görüntüsü23
- sarapci koala55
- allah beni cennete alacak mı diye endişelenmek5
- sevgi ihtiyacını 31 çekerek karşılamak11
- bu dünya hayatının ebedi olması4
- islam daki faiz yasağı vs tora daki yasak2
- israil olmasa orta doğu nasıl olurdu11
- keçiboynuzu5
- başlıkta tek eksilenen entry'nin sana ait olması3
- sevmediği biri okşayınca ayağını sirkeleyen kedi3
- valiliğe ötenazi için başvuran türk vatandaşı2
- yeni parti'nin kürtçü olması14
- birader terör örgütü5
- deizm4
- oy verdiğim partiyi niye eleştireyim14
- ateistlerin kendilerin fazla akıllı zannetmeleri3
- victor osimhen4
- salçalı sosisli makarna2
- rahat yaşamak3
- kombin atıp kız düşüren erkek yazar4
- tantuni2
- melih gökçek14
- chp değişir mi2
- salata ile başlanan gün7
- sadece 4000 kişi kalmış olması10
- chp projeleri2
- tayland a giden erkeğin asıl amacı6
- kızlarda jetonun düştüğü yaş2
- sol çomar2
- iç anadolu çomarı2
- avrupa daki tecavüzcülerin ırklarına göre dağılımı3
aynı isimli romandan uyarlama 13 bölümlük netflix dizisi. 31 mart'ta yayınlanacak. konusu:
--spoiler--
hannah isimli bir arkadaşının intiharından sonra liseli gence 13 tane dvd gelir ve her bir dvd genç kızın neden intihar ettiği ve buna kimin sebep olduğunu anlatır. yani her bir bölümde farklı bir dvd ele alınacak.
--spoiler--
--spoiler--
hannah isimli bir arkadaşının intiharından sonra liseli gence 13 tane dvd gelir ve her bir dvd genç kızın neden intihar ettiği ve buna kimin sebep olduğunu anlatır. yani her bir bölümde farklı bir dvd ele alınacak.
--spoiler--
selena gomez'in only you şarkısı sayesinde haberdar olduğum netflix'in müthiş dizisi. mevzu bahis şarkı: https://www.youtube.com/watch?v=vm_GroJMOVM
karşımızdaki insanlara daha iyi davranmalı ve empati yapmalıyız mesajı veren ergen dizisi gözükmesine karşın sürükleyici ve boş olmayan hoş dizi.
--spoiler--
jeff sen varya sen adamın dibisin.
marcus dizide en çok sana gıcık oldum iyi görünen sinsi pislik seni.
bryce'ın yüzünden piçlik akıyor. tam bir pislik, zengin, umursamaz, kibirli wasp tipi var. aile şerefi'nin oktay'ı işte.
hannah kusura bakma ama sen de bazı durumlarda hata yapmışsın üstelik hassas bir kişiliğe sahipmişsin madem bu denli hassas bir kişiliğin vardı o halde neden insan ilişkilerinde aç gözlü oldun? arkadaş ve sevgili seçiminde daha seçici olabilirdin.
clay sen mantığın ete kemiğe bürünmüş halisin dostum sana sadece daha az utangaç ol diyebilirdim ama o da biraz mizaç olduğu için yapacak bir şey yok.
justin'in aile draması vardı o yüzden çok fazla kızamıyorum kerataya.
--spoiler--
karşımızdaki insanlara daha iyi davranmalı ve empati yapmalıyız mesajı veren ergen dizisi gözükmesine karşın sürükleyici ve boş olmayan hoş dizi.
--spoiler--
jeff sen varya sen adamın dibisin.
marcus dizide en çok sana gıcık oldum iyi görünen sinsi pislik seni.
bryce'ın yüzünden piçlik akıyor. tam bir pislik, zengin, umursamaz, kibirli wasp tipi var. aile şerefi'nin oktay'ı işte.
hannah kusura bakma ama sen de bazı durumlarda hata yapmışsın üstelik hassas bir kişiliğe sahipmişsin madem bu denli hassas bir kişiliğin vardı o halde neden insan ilişkilerinde aç gözlü oldun? arkadaş ve sevgili seçiminde daha seçici olabilirdin.
clay sen mantığın ete kemiğe bürünmüş halisin dostum sana sadece daha az utangaç ol diyebilirdim ama o da biraz mizaç olduğu için yapacak bir şey yok.
justin'in aile draması vardı o yüzden çok fazla kızamıyorum kerataya.
--spoiler--
ilk bölümleri naif gibi görünse de git gide yükselen bir hikayesi olan dizi.
ilginç bir dizi. fakat baş roldeki kızın aşırı güzelliği hikayedeki tek kusur.
görsel
şu güzellikte bir kız dünyanın her yerinde, her okulda popüler olur, yan oyuncular kendisine göre çok çirkin ama bu kız sanki vasat güzellikte ama vasatlıktan güzel olmaya çabalıyor gibi çizilmiş. hikaye güzel ama bu role bu oyuncu seçimi hatalı.
görsel
şu güzellikte bir kız dünyanın her yerinde, her okulda popüler olur, yan oyuncular kendisine göre çok çirkin ama bu kız sanki vasat güzellikte ama vasatlıktan güzel olmaya çabalıyor gibi çizilmiş. hikaye güzel ama bu role bu oyuncu seçimi hatalı.
bu dizi olmus. (bkz: life is strange)
ikinci sezonunu yapmaları iyi olmaz. 13 bölümlük şahane iş çıkmış uzarsa boku çıkar.
bütün gençlerin izlemesi gereken şahane gençlik dizisi.
küçük ayrıntıların insanı nasıl içten içe etkilediğini anlatıyor. dizide hiçbir abartı yok ve bütün karakterler her lisede olması muhtemel ya da olan karakterler.
kesinlikle izleyin.
ve bu arada bu bkz'yi vermezsem olmaz. (bkz: life is strange)
küçük ayrıntıların insanı nasıl içten içe etkilediğini anlatıyor. dizide hiçbir abartı yok ve bütün karakterler her lisede olması muhtemel ya da olan karakterler.
kesinlikle izleyin.
ve bu arada bu bkz'yi vermezsem olmaz. (bkz: life is strange)
bu hannah'ya o kadar kizginim ki.
be amina kodugumun, dibinde clay jensen var. cocuk masallah yakisikli, aile terbiyesi almis, caliskan biri. sen niye gidip diger hanzolarla takiliyorsun hep? nerede pic varsa onla takildin, onla muhattap oldun. bu clay'i sallamadin hic. cocuk agzinin icine bakiyordu be.
sen git gecenin korunde yuruyuse cik, sonra bryce denen dallamanin evine git, orada jakuziye gir, sonra bryce ile basbasa kaldigin an yerinden kimildama. sonra da bryce bana tecavuz etti diye agla. adami zaten birine tecavuz ederken gordun aq. senin o adami gordugun an oradan topuklaman lazimdi. amina kodugumun mali. kiz tecavuzu haketti demiyorum ama kaza geliyorum demez aq. herifin ne mal oldugunu biliyorsun, e ne diye hala herifin etrafinda dolaniyorsun.
sinir etti aq kasari ya. iyi ki geberdin. bu kadar gerizekalilikla bu yasa gelmis olman sans zaten.
be amina kodugumun, dibinde clay jensen var. cocuk masallah yakisikli, aile terbiyesi almis, caliskan biri. sen niye gidip diger hanzolarla takiliyorsun hep? nerede pic varsa onla takildin, onla muhattap oldun. bu clay'i sallamadin hic. cocuk agzinin icine bakiyordu be.
sen git gecenin korunde yuruyuse cik, sonra bryce denen dallamanin evine git, orada jakuziye gir, sonra bryce ile basbasa kaldigin an yerinden kimildama. sonra da bryce bana tecavuz etti diye agla. adami zaten birine tecavuz ederken gordun aq. senin o adami gordugun an oradan topuklaman lazimdi. amina kodugumun mali. kiz tecavuzu haketti demiyorum ama kaza geliyorum demez aq. herifin ne mal oldugunu biliyorsun, e ne diye hala herifin etrafinda dolaniyorsun.
sinir etti aq kasari ya. iyi ki geberdin. bu kadar gerizekalilikla bu yasa gelmis olman sans zaten.
ilk bölümden depresif havasıyla boğan ama yinede izlettiren netfix dizisidir. tam olarak gençlik dizisi denebilir mi bilemiyorum ama kesinlikle dramdır. an american crime filmini aklıma getirdi bana, onu izlediğimde lise yıllarındaydım ve ağlatmıştı, onun kadar başarılı bir yapım değil ama eminim bu diziyi izlerken kazık kadar adam olmasam bunda da ağlayabilirdim.
An itibariyle 2 günde 13 bölümünü de bitirmiş olduğum, intihar eden bir insanın onu intihara sürükleyen nedenleri anlattığı, kitaptan uyarlama bir dram dizisi. Insan psikolojisini ve gerceklerini çok iyi yansıtmış. Fakat sonu cok belirsiz geldi bana, kitabini okumadigim için bilemiyorum tabi.
Ders alınası 13 saat. Değer mi? Değer.
Edit: karakterlerin kendi adiyla instagram hesabi var. Diziyi izlerken bir yandan araştırma yapip o dunyaya büsbütün dahil olmak isteyenlere duyurulur.
Ders alınası 13 saat. Değer mi? Değer.
Edit: karakterlerin kendi adiyla instagram hesabi var. Diziyi izlerken bir yandan araştırma yapip o dunyaya büsbütün dahil olmak isteyenlere duyurulur.
Anlatımı ve kurgusu son derece zeki dizi.
Konu epey ergen ama kahrolası federaller bu anlatım işini o kadar iyi yapıyorlarki seve seve yiyoruz bunu.
izleyin. Vakit kaybı olmaz.
Konu epey ergen ama kahrolası federaller bu anlatım işini o kadar iyi yapıyorlarki seve seve yiyoruz bunu.
izleyin. Vakit kaybı olmaz.
diziyi dün öğleden sonra izlemeye başladım ve yaklaşık 1 saat önce sabahın 06:00'sına kadar aralıksız izleyerek bitirdim.
ergen dizisi goygoyunu kenara bırakmalı bence. dizi gerçekten akıcı. kendini izletiyor. merak uyandırıyor. başlamayı düşünen varsa tavsiye ederim efendim.
--spoiler--
dizi bildiğim kadarıyla tek sezonluk, toplam 13 bölüm. bu bilgi doğruysa final bölüm olan 13. bölüm beklentimi karşılamadı. neden? çünkü byran denen pislik hapishaneye girdi mi, alex öldü mü, dava sonucu ne oldu? ben bunların yanıtını bilmek isterim arkadaş.
--spoiler--
ergen dizisi goygoyunu kenara bırakmalı bence. dizi gerçekten akıcı. kendini izletiyor. merak uyandırıyor. başlamayı düşünen varsa tavsiye ederim efendim.
--spoiler--
dizi bildiğim kadarıyla tek sezonluk, toplam 13 bölüm. bu bilgi doğruysa final bölüm olan 13. bölüm beklentimi karşılamadı. neden? çünkü byran denen pislik hapishaneye girdi mi, alex öldü mü, dava sonucu ne oldu? ben bunların yanıtını bilmek isterim arkadaş.
--spoiler--
efendi erkek yerine piç erkek tercihinin, ne gibi sonuçları doğurduğunun anlatıldığı dizidir.
öldürmeyen ama ince ince süründüren, sürükleyici dizi. akşam altıda başladım on beş dakika önce bitti ama ben de ziyadesiyle bittim. bu diziye başlamayı düşünenlere bir tavsiyem var, başlamayın anacım. tamam abartıyorum o kadar da dokunaklı değildi ama ben etkilendim. günlük hayatta çok da önemsemediğimiz tavırların totalde nasıl bir sonuçla karşımıza çıkabileceğini çok güzel özetlemişti. sonuç olarak, ikinci sezon gelsin diye takla atmam ama geldiğinde de kaçırmam.
psikolojimi bozan bir dizi lanet olsun.
ilk 2 bölümü soluksuz bitirdiğim dizi. çok merakta bıraktı. tavsiye edilesi.
Çok övmüşsünüz sözlük ahalisi. ilk fırsatta başlayıp karalayacağım buraya.
dün akşam üstü başlayıp bugün bitirdiğim müthiş dizi. hatta şöyle anlatayım, beni bugüne kadar en çok etkileyen 5 yapımdan biri. başta saçma gibi görünen küçük detaylar en sonda birleştiğinde kocaman bir cevap olarak size dönüyor. oyunculuklar ve geçmişe gidişler çok iyi. sakın ergen dizisi diyenlere bakmayın, ciddi anlamda insanı sarsan bir yapım. ve hayatın anlamını sorgulamaya başlıyorsunuz. müziklere ise ayrı bayıldım. bir başında bir sonunda hep öldürücü müzikler. buradaki genç kadrodan geleceği parlak en az 5 hatta daha fazla oyuncu çok yakın zamanda patlayacaktır zaten. ah ulen niye bittin?
Saglam bir olay orgusune sahip dizi. Erhgen temasi uzerine kurulu olan ama 2. Bolume gectiginizde size bambaska bir plot veren dizidir ayni zamanda. Her bir bolumun belli bir sequel uzerine kurulu olmasi da heyecani arttiriyor. Sahsen ben begendim. Tek sezonluk kisa bir dizi izlemek isteyenlere onerilir.
fena dizi değil ... ergen lise dizisi lakin diziyi farklı kılan yanlarda var ... ilk sezonu bitirdim ve 2.sezonu merakla bekliyorum ...
Oyuncu kadrosunda bir katarina olmasından ötürü ilgimi çeken dizidir. Katarinalara karşı zaafım var.
tek bir konuya sahip sikko türk dizilerine kapak niyetine dizi. adamlar düşünüp kurguluyor!
izledikten sonra intiharın mantıklı olduğunu düşündüren dizi.
2. sezonu da olacakmış. büyük ihtimalle tyler ve okulda silahlı saldırı olayları odaklı olacak bu sezon. son bölümü hatırlarsanız tyler bir sandığın içinde bir sürü silah saklıyordu ve kendisine yamuk yapan kişilerin fotoğraflarını asmıştı.
Birkaç gün içinde başlamayı düşündüğüm ilginç dizi. Sürekli bir yerlerde karşıma çıkıyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar