bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı23
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- yazarların imza parfümleri14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- sözlüğün tadının kaçması4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- 2026 dünya kupası22
- bitcoin2
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- türk kızı egosu6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- allah2
- dünya11
- futbol17
- kadınların yanlış yapması3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- kıskanmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- kemal kılıçdaroğlu18
entry'ler (1244)
Bronşit goes to zatürre...
evde yatıyor, götünden nefes almakta, inatla sigara da içiyor.
Seksi Göğüs Hastalıkları Uzmanları eqlesin.
evde yatıyor, götünden nefes almakta, inatla sigara da içiyor.
Seksi Göğüs Hastalıkları Uzmanları eqlesin.
malum ortamlardaki halinde hata alınıyorsa yönetici olarak çalıştırmak lazımmış. Bir de antivirüs sikini kapatmak gerekiyormuş. Bi de malum
ortamlı halinde ses yok diyollar baziları. Arkadan müzik açıp oynuyorlarmış.
tabi korsan kötü şey, benim işim olmaz duyduğumu söylüyorum.
ortamlı halinde ses yok diyollar baziları. Arkadan müzik açıp oynuyorlarmış.
tabi korsan kötü şey, benim işim olmaz duyduğumu söylüyorum.
yıllaaaaar yılllaaar önce bülent üstün bunu lemanyak dergisinde işlemişti, bi de çizmişti falan kesitli mesitli.
burun ötüyor, bu sesin nerden geldiğini anlamıyor, bi onbeş dakika falan arandıktan sonra kaynağın tatak olduğunu anlıyordu.
burun ötüyor, bu sesin nerden geldiğini anlamıyor, bi onbeş dakika falan arandıktan sonra kaynağın tatak olduğunu anlıyordu.
dostum lanet olsun, sigarayı bırakmam lazım. götümden nefes alıyorum ama hala bi inat bi inat, ne sikimeyse içiyorum şunu.
bunu bırakmak istiyorum ben. her siki denedim emin olun. allen carr yöntemini de denedim. üçüncü gün panikler ataklar geçirdim.
senden nefret ediyorum sigara. bitiricem seni orspu çocuuu!
bunu bırakmak istiyorum ben. her siki denedim emin olun. allen carr yöntemini de denedim. üçüncü gün panikler ataklar geçirdim.
senden nefret ediyorum sigara. bitiricem seni orspu çocuuu!
ben bunun anasını s*keyim.
ben oldum bunu. 35 kilo verdim, deri ceket falan aldım, siyah gömlek giydim vs. kesenler oldu, beğendiğini söyleyenler, ima edenler falan oldu. anlamadım yani. suratım aynı surat, lafım aynı laf...e hadi kilo verdik falan da bi insanın sıfatı bi yılda bu kadar değişebilir mi?
demek ki; kilo kritik. ya da gömlek kritik...
demek ki; kilo kritik. ya da gömlek kritik...
ağlamalı bağırmalı dizi.
tanımam etmem. iyi insanlardır ya.
verecekse sorun olmaz, fuckbuddy olur falan...
ne diyosunuz olm siz, ben mecbur muyum lan her gün o gözleri görmeye;
yanında başka bir çift göz ile birlikte...
ne diyosunuz olm siz, ben mecbur muyum lan her gün o gözleri görmeye;
yanında başka bir çift göz ile birlikte...
rezil site!
yok yani benim kullanım şeklim çok rezil. Neler yaptım ben bu siteyle lan...
Hoşlandığım bi kız vardı, ilgisini çekmiyordum(ne kadar ilginç demi). ben de dedim ki;''olm o zaman ben bu kızı kıskandırayım, belki bişey hissediyodur o da, evet kıskandırayım naaan!''(epic fail işte. üniversiteye gelmişsin, bitircen gidicen artık. hala hoşlandığım kız vardı diyosun, onu kıskandırayım, ilgisi varsa böyle anlarım diyosun. lise mantığıyla iş yaparsan böyle olur işte.)
neyse, kıskandırayım dedim. Gittim kendime sahte bi facebook hesabı açtım. Olmayan bi kız. Kendime ekledim. oradan kendime yazıyorum. Şarkı paylaşıyorum, sahte hesabımdan beğeniyorum, altına yorum yapıyorum falan.(gülmeyin olm, utanıyorum hala...)
böyle bi hafta falan yaptım. Hoşlandığım kızın umrunda bile değil. kıza da anlattım durumu. biri var, çok tatlı falan diye; ''aaa ne güzel çok sevindim.'' dedi.
sonra kız gitti, birini buldu, sevgili oldu. üstüne, bir de ''olur da o kız buraya gelirse tanışalım, tanışmak istiyorum ahahaha'' dedi.
Şimdi ben de yalan attığım belli olmasın diye hala kendime, sahte hesabımdan bişeyler yazıyorum...
olacak iş değil yani...
yok yani benim kullanım şeklim çok rezil. Neler yaptım ben bu siteyle lan...
Hoşlandığım bi kız vardı, ilgisini çekmiyordum(ne kadar ilginç demi). ben de dedim ki;''olm o zaman ben bu kızı kıskandırayım, belki bişey hissediyodur o da, evet kıskandırayım naaan!''(epic fail işte. üniversiteye gelmişsin, bitircen gidicen artık. hala hoşlandığım kız vardı diyosun, onu kıskandırayım, ilgisi varsa böyle anlarım diyosun. lise mantığıyla iş yaparsan böyle olur işte.)
neyse, kıskandırayım dedim. Gittim kendime sahte bi facebook hesabı açtım. Olmayan bi kız. Kendime ekledim. oradan kendime yazıyorum. Şarkı paylaşıyorum, sahte hesabımdan beğeniyorum, altına yorum yapıyorum falan.(gülmeyin olm, utanıyorum hala...)
böyle bi hafta falan yaptım. Hoşlandığım kızın umrunda bile değil. kıza da anlattım durumu. biri var, çok tatlı falan diye; ''aaa ne güzel çok sevindim.'' dedi.
sonra kız gitti, birini buldu, sevgili oldu. üstüne, bir de ''olur da o kız buraya gelirse tanışalım, tanışmak istiyorum ahahaha'' dedi.
Şimdi ben de yalan attığım belli olmasın diye hala kendime, sahte hesabımdan bişeyler yazıyorum...
olacak iş değil yani...
(bkz: #8853733)
sürekli bok atarım ama baya bi demokratik sözlük aslında.
zall'ın konuşmasını ismail yk'ya benzettim ve hala buraday.....zzzztttt!
zall'ın konuşmasını ismail yk'ya benzettim ve hala buraday.....zzzztttt!