bugün

sevdiği entry'ler

sözlük kızlarının fotoğrafları

true birisi bir gün boydan bir atacak sana daha kendine gelemeyeceksin kardeşim *

çöpler atılırken ayrılmalı

Biz çöpü atsak yeter.

toksik bireyselleşmeyle çöken avrupa ulusları

Tabii Türkiye gibi yüce ülkeleri kalkındıran ana done " mahalle baskısı" olmuştur.

bla bla car

tanıdık arkadaşına birine canlı konum paylaş *

kişinin yaşlandığını anladığı an

Sacta ve sakalda siyahtan cok beyazin olmasi.
Alkol esigi.
Daha sakin ve dinginlik.
insanlara tahammulun kalmayisi.
Bilerek ve isteyerek hayatindan insan cikarma.
Yalniz olmeyi dusunmek.

düşmek

aşka olmasın uykuya olsun.

zeki insanların yalnızlığı seçmesi

Ahahah.
Yalnızlığı seçen insan zeki değil salaktır. Çevren ne kadar genişse, ne kadar çok arkadaşın varsa hayat o kadar kolaylaşır ve hayattan zevk alınır.
Yok zekiyim, yok farkındalığım yüksek.
Hayır, hayatın en basit gerçeklerinden birinin bile farkında değilsin. Ne farkındalığı ne zekası. Psikolojik sorunları olan bir salaksın sadece.

alkol dostunuzdur

Henüz bir kötülüğünü görmedim, bu da sostum değilse bile arkadaşım diyebileceğim noktadır. Özünde ise dostumuz değildir içer içer saçmalarsın o yüzden dost değil arkadaş denebilir noktadır.

şarz

ban a mıdead in yuuukarrduck isen?

cin görünce yapılması gerekenler

takvime bakmalı, yıl kaç?

okunan kitabı anlatamamak

dönem ödevi değilse anlatmaya gerek yok zaten devam.

reelbokkafa

desteğiniz için teşekkür ederim.
işin kötüsü ne biliyo musunuz? 1.5 sene oldu ayrılalı, bu süreç zarfında tüm hatayı kendimde arayıp nasıl çözüm bulup karşısına çıkacağımdı. bu sözlükle tanıştıktan sonra anladım ki tüm sorun bende değilmiş.. insanın içinde varsa zincirde bağlasan tutmazmış.. iyi oldu ama bi yönden, ondan başkası kendinden soğutamazdı.. layığını bulduğunu düşünüyorum.. kedisiyle beraber ömrünün sonuna kadar farklı tenlerde hayat bulmaya çalışacak..

reelbokkafa

adamsın koala..

--spoiler--
Hangi benzer süreçlerden? Entry giriyor mu? Bir arkadaşa bakıp çıkacaktı hani?
--spoiler--
ben birine bakıp çıkacağım demedim, o kişi için buraya düştüm dedim. içimden geçenleri buraya yazmak beni rahatlattığı için yazıyorum. kimseyle de dalaşmaya niyetim yok.

reelbokkafa

Hoş buldum kral, birine mesaj atmam gerekiyordu ama gidip gitmediğinden emin olmam lazımdı hahahshs

reelbokkafa

hahahahaahah olm çözmeye çalışıyorum sözlüğü.

hoş buldum kız değilim ama bi kız uğruna buraya düştüm umarım tez zamanda kurtulurum.

içmedeyiz uludağ sözlük

görsel

Ağır misafirim var..

demokrasi bizim için amaç değil araçtır

Recep Tayyip Erdoğan'ın 1996'da Refah Partisi'nden istanbul Büyükşehir Belediye Başkanı'yken gerçek yüzünü gösterdiği sıkandal bir sözüdür. islamcılar hiçbir zaman gerçekte demokrasiyi benimsemediler sadece demokratmış gibi davrandılar çünkü Arab'ın dini islam'ın Maide Suresi 44'üncü ayetine göre şeriat dışındaki yönetimler tağuttur.
ilgili linkler:
1) https://hurriyet.com.tr/g...ac-degil-aractir-17197745
2) https://t24.com.tr/yazarl...a-temel-ayriligimiz,29917
3) https://gazetevatan.com/y...htirasli-bir-yolcu-491426
4) https://diken.com.tr/umit...rasi-tramvayindan-inildi/
görsel
görsel
görsel
görsel
© copyright 2005 - 2026