bugün
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- futbol16
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- düşün ki o bunu okuyor17
- pakistan3
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- hindistan3
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- fas6
- velvet13
- aşure günü3
- yaşamak üzerine2
- guyana4
- sözlük kızlarının vücutları15
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- bosna hersek3
- japonya4
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- moğolistan2
- anın fotoğrafı2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- hızlı para kazanmanın yolları4
- cezayir2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kolu kıllı kız3
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- aşk her şeyi affeder mi4
- bir insana inanmak2
- ekonomi3
- türk moğol kardeştir3
- arnavutluk2
entry'ler (137)
Ne çok nefret etmişsiniz amına koyayım küçücük kızdan.
Fettullahın ölümü hakkında bu kadar şüphe duymadınız, fetullahın arkasından bu kadar konuşmadınız, 21 yaşındaki kız ananızımı sikti aradan kaç gün geçtiği halde vır vır ötüyorsunuz.
Ne yaptı? Küfürmü etti? Kavgamı etti sizinle?
Vah amına koyayım ya, ne çok canınız yanmış.
Yüz yüze bile görmediğiniz, çok büyük ihtimalle yüzünü görmediğiniz, sesini bile duymadığınız kızın öldüğünü söyledik, kaç gündür nick altında laf etmeye devam ediyorsunuz.
işimiz gücümüz yok 100 kişilik 2 tane dc sunucusu örgütlenip burada 50 tane dızoya oyun yapıyoruz öylemi?
he dedikleriniz doğru çıkar da ölmemiş çıkarsa (umarım ama hiç sanmıyorum) sizin ne düşündüğünüz değil bizim ne düşündüğümüz önemli olur, olayı en başından takip eden, geç saatlerde "hastaneye yatmam lazım abi, kendine iyi bak" mesajlarını alan siz değildiniz, benim.
Şimdi siktirin gidin başka yerde havlayın.
Fettullahın ölümü hakkında bu kadar şüphe duymadınız, fetullahın arkasından bu kadar konuşmadınız, 21 yaşındaki kız ananızımı sikti aradan kaç gün geçtiği halde vır vır ötüyorsunuz.
Ne yaptı? Küfürmü etti? Kavgamı etti sizinle?
Vah amına koyayım ya, ne çok canınız yanmış.
Yüz yüze bile görmediğiniz, çok büyük ihtimalle yüzünü görmediğiniz, sesini bile duymadığınız kızın öldüğünü söyledik, kaç gündür nick altında laf etmeye devam ediyorsunuz.
işimiz gücümüz yok 100 kişilik 2 tane dc sunucusu örgütlenip burada 50 tane dızoya oyun yapıyoruz öylemi?
he dedikleriniz doğru çıkar da ölmemiş çıkarsa (umarım ama hiç sanmıyorum) sizin ne düşündüğünüz değil bizim ne düşündüğümüz önemli olur, olayı en başından takip eden, geç saatlerde "hastaneye yatmam lazım abi, kendine iyi bak" mesajlarını alan siz değildiniz, benim.
Şimdi siktirin gidin başka yerde havlayın.
Discordaki eleman benim, 2012 den beri de burada tanıyan tanır zaten, böyle bir olayın şakası olmaz, malesef gerçek.
Saygısızlık etme, başsağlığı dile sonra siktir git.
Saygısızlık etme, başsağlığı dile sonra siktir git.
Selam
Larisa buradan kimlerle samimi, kimlerle değil bilmediğim için direkt nick altına yazayım dedim.
Malesef durumu ağır, 6 gün önce kalp krizi geçirdi ve amelyata alınması gerekti, şimdi yoğun bakımda, durum kritik ve hayati tehlikesi devam ediyor.
Durum belki iyiye gider diye biraz bekledim fakat abisi ile irtibatım devam etti, entübe edilmiş ve kilo kaybediyor, durum iyiye gitmeyince haber verme gereği duydum.
Haberleri abisinden alıyorum, sözlüğe pek girmiyorum fakat önemli gelişmeler olursa buraya tekrar yazmaya çalışırım.
Malesef şaka falan değil arkadaşlar, iyi haber gelmesini umalım.
Larisa buradan kimlerle samimi, kimlerle değil bilmediğim için direkt nick altına yazayım dedim.
Malesef durumu ağır, 6 gün önce kalp krizi geçirdi ve amelyata alınması gerekti, şimdi yoğun bakımda, durum kritik ve hayati tehlikesi devam ediyor.
Durum belki iyiye gider diye biraz bekledim fakat abisi ile irtibatım devam etti, entübe edilmiş ve kilo kaybediyor, durum iyiye gitmeyince haber verme gereği duydum.
Haberleri abisinden alıyorum, sözlüğe pek girmiyorum fakat önemli gelişmeler olursa buraya tekrar yazmaya çalışırım.
Malesef şaka falan değil arkadaşlar, iyi haber gelmesini umalım.
Bak yine ayak dedi..
Sistina şapeli.
Gerçi kadın, göt gamzesi falan diyorsunuz, şapeli sikmeye çalışırsınız şimdi, keşke söylemeseydim.
Gerçi kadın, göt gamzesi falan diyorsunuz, şapeli sikmeye çalışırsınız şimdi, keşke söylemeseydim.
Çok fazla rol yapıyorum insanlara karşı.
Sanırım mesleki deformasyon bu.
Sanırım mesleki deformasyon bu.
Başkasına ilgi duyuyorsa, daha önce ilgi duyduğu kişiler kalitesiz insanlarsa değer azalmasımı bilmiyorum fakat baya sıradan birisine dönüşüyor, ismini falan unutma noktasına geliyorum.
Baya baya beynim "ardık bu dataya ihtiyacım yok" diyor cc cleaner ile temizliyor sanki, çok tuhaf, hayır bir nefret, kin, özlem falan hiçmi olmaz? Anılar önceki konuşmaları hatırlamaya çalışsam o da yok, sanki hiç tanımamışım gibi amk.
Baya baya beynim "ardık bu dataya ihtiyacım yok" diyor cc cleaner ile temizliyor sanki, çok tuhaf, hayır bir nefret, kin, özlem falan hiçmi olmaz? Anılar önceki konuşmaları hatırlamaya çalışsam o da yok, sanki hiç tanımamışım gibi amk.
Orospunun mesaj kutusu boşmu kalır?
2 aya kalmadan aldatır.
Bu günün bombası da bende.
Kazanlar kaynadımı? Rezerveler alındımı?
Beni konuşturmak çok zordur da kazık atıp, üstüne başkası için satıp, üstüne iftira atıp, üstüne artistlik yapıp, üstüne milleti doldurunca benim de sabrım taştı tabi.
Sikko dramalarınıza karışmamayı umuyordum ama benim de sabrım bitti, ne yapalım?
00.00 bekleyin.
Kazanlar kaynadımı? Rezerveler alındımı?
Beni konuşturmak çok zordur da kazık atıp, üstüne başkası için satıp, üstüne iftira atıp, üstüne artistlik yapıp, üstüne milleti doldurunca benim de sabrım taştı tabi.
Sikko dramalarınıza karışmamayı umuyordum ama benim de sabrım bitti, ne yapalım?
00.00 bekleyin.
Ne çeşit bir tip anlamadım, gözlerinin resmini atmış, bende nacizane fikrimi beyan ettim.
Vay efendim seni şöyle keserim böyle deşerin, yok biz aşiret çocuğuyuz bilmemne.
Başıma bela almak istemediğim için düzgünce açıkladım kendimi, herkesin objektif düşüncesini beyan edebilme özgürlüğüne sahip olduğunu fakat eğer kalbini kırdıysam bir daha yapmayacağımı söyledim, sonuçta böyle belalı tipler ile laf dalaşına girip riske girmeye gerek yok, canımı yolda bulmadım.
"Sıkıntı yok kardeşim"
Diye mesaj atmış, deli herhalde diyip geçtim, az önce de bileğine tesbih dolamış elinde gül ile resim atmış, umarım başıma bela olmaz.
Vay efendim seni şöyle keserim böyle deşerin, yok biz aşiret çocuğuyuz bilmemne.
Başıma bela almak istemediğim için düzgünce açıkladım kendimi, herkesin objektif düşüncesini beyan edebilme özgürlüğüne sahip olduğunu fakat eğer kalbini kırdıysam bir daha yapmayacağımı söyledim, sonuçta böyle belalı tipler ile laf dalaşına girip riske girmeye gerek yok, canımı yolda bulmadım.
"Sıkıntı yok kardeşim"
Diye mesaj atmış, deli herhalde diyip geçtim, az önce de bileğine tesbih dolamış elinde gül ile resim atmış, umarım başıma bela olmaz.
Başıma bir şey gelmeyecekse ayakkabılar at kakasına benziyor.
Larisaya da 100$ bastım.
Larisaya da 100$ bastım.
Kıllı kadınlar koalisyonu yine üstüme geliyor.
Teker teker gelin, manu da geçen gün koltuk altımı kızıla boyasam yakışırmı diyordu zaten.
Teker teker gelin, manu da geçen gün koltuk altımı kızıla boyasam yakışırmı diyordu zaten.
Ne üç hilali kardeşim, daha dün bana
"buralarda bana doğunun gülü derler, dikenlerim kıllarım, tomurcuk ise şırdanım"
Diye mesaj atmadınmı? Yalansa yalan de!
"buralarda bana doğunun gülü derler, dikenlerim kıllarım, tomurcuk ise şırdanım"
Diye mesaj atmadınmı? Yalansa yalan de!
Çay iyi gelir bence de, kaçak çay olacak, sarma tütün ve yanında ciwan haşo çalacak.
Bir insanın gözleri özerklik istermi amk, gözleriyle konuşur ya bazı insanlar, ağır şiveden dolayı anlayanadım gözlerinin anlatmak istediğini.
Bir insanın gözleri özerklik istermi amk, gözleriyle konuşur ya bazı insanlar, ağır şiveden dolayı anlayanadım gözlerinin anlatmak istediğini.
Orospu çocuğudur.
Kullan at bir peçete olduğunuzun göstergesidir.
Şahsımdır.
Üstelik erkek halimle, gerisini siz düşünün.
Üstelik erkek halimle, gerisini siz düşünün.