bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- devlet gücü5
- yazarların imza parfümleri7
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- bir insanı sevmek9
- insan5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı12
- mutluluğun fark edilmemesi6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- m r e r e c t o4
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- ibadet3
- anlamak3
- 2026 dünya kupası22
- my number one3
- kıskanmak2
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- oyuncu koltugu2
- naruto dayi3
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- ameliyat olmak8
- haitinin gol atmış olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- dil3
- futbol16
- dünya8
- berhan şimşek2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- kolu kıllı kız4
- yılmaz güney12
- fazla kilo2
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- pakistan3
- hindistan3
- guyana4
- egay sucukcu8
- fas6
- kemal kılıçdaroğlu18
entry'ler (137)
Ne çok nefret etmişsiniz amına koyayım küçücük kızdan.
Fettullahın ölümü hakkında bu kadar şüphe duymadınız, fetullahın arkasından bu kadar konuşmadınız, 21 yaşındaki kız ananızımı sikti aradan kaç gün geçtiği halde vır vır ötüyorsunuz.
Ne yaptı? Küfürmü etti? Kavgamı etti sizinle?
Vah amına koyayım ya, ne çok canınız yanmış.
Yüz yüze bile görmediğiniz, çok büyük ihtimalle yüzünü görmediğiniz, sesini bile duymadığınız kızın öldüğünü söyledik, kaç gündür nick altında laf etmeye devam ediyorsunuz.
işimiz gücümüz yok 100 kişilik 2 tane dc sunucusu örgütlenip burada 50 tane dızoya oyun yapıyoruz öylemi?
he dedikleriniz doğru çıkar da ölmemiş çıkarsa (umarım ama hiç sanmıyorum) sizin ne düşündüğünüz değil bizim ne düşündüğümüz önemli olur, olayı en başından takip eden, geç saatlerde "hastaneye yatmam lazım abi, kendine iyi bak" mesajlarını alan siz değildiniz, benim.
Şimdi siktirin gidin başka yerde havlayın.
Fettullahın ölümü hakkında bu kadar şüphe duymadınız, fetullahın arkasından bu kadar konuşmadınız, 21 yaşındaki kız ananızımı sikti aradan kaç gün geçtiği halde vır vır ötüyorsunuz.
Ne yaptı? Küfürmü etti? Kavgamı etti sizinle?
Vah amına koyayım ya, ne çok canınız yanmış.
Yüz yüze bile görmediğiniz, çok büyük ihtimalle yüzünü görmediğiniz, sesini bile duymadığınız kızın öldüğünü söyledik, kaç gündür nick altında laf etmeye devam ediyorsunuz.
işimiz gücümüz yok 100 kişilik 2 tane dc sunucusu örgütlenip burada 50 tane dızoya oyun yapıyoruz öylemi?
he dedikleriniz doğru çıkar da ölmemiş çıkarsa (umarım ama hiç sanmıyorum) sizin ne düşündüğünüz değil bizim ne düşündüğümüz önemli olur, olayı en başından takip eden, geç saatlerde "hastaneye yatmam lazım abi, kendine iyi bak" mesajlarını alan siz değildiniz, benim.
Şimdi siktirin gidin başka yerde havlayın.
Discordaki eleman benim, 2012 den beri de burada tanıyan tanır zaten, böyle bir olayın şakası olmaz, malesef gerçek.
Saygısızlık etme, başsağlığı dile sonra siktir git.
Saygısızlık etme, başsağlığı dile sonra siktir git.
Selam
Larisa buradan kimlerle samimi, kimlerle değil bilmediğim için direkt nick altına yazayım dedim.
Malesef durumu ağır, 6 gün önce kalp krizi geçirdi ve amelyata alınması gerekti, şimdi yoğun bakımda, durum kritik ve hayati tehlikesi devam ediyor.
Durum belki iyiye gider diye biraz bekledim fakat abisi ile irtibatım devam etti, entübe edilmiş ve kilo kaybediyor, durum iyiye gitmeyince haber verme gereği duydum.
Haberleri abisinden alıyorum, sözlüğe pek girmiyorum fakat önemli gelişmeler olursa buraya tekrar yazmaya çalışırım.
Malesef şaka falan değil arkadaşlar, iyi haber gelmesini umalım.
Larisa buradan kimlerle samimi, kimlerle değil bilmediğim için direkt nick altına yazayım dedim.
Malesef durumu ağır, 6 gün önce kalp krizi geçirdi ve amelyata alınması gerekti, şimdi yoğun bakımda, durum kritik ve hayati tehlikesi devam ediyor.
Durum belki iyiye gider diye biraz bekledim fakat abisi ile irtibatım devam etti, entübe edilmiş ve kilo kaybediyor, durum iyiye gitmeyince haber verme gereği duydum.
Haberleri abisinden alıyorum, sözlüğe pek girmiyorum fakat önemli gelişmeler olursa buraya tekrar yazmaya çalışırım.
Malesef şaka falan değil arkadaşlar, iyi haber gelmesini umalım.
Bak yine ayak dedi..
Sistina şapeli.
Gerçi kadın, göt gamzesi falan diyorsunuz, şapeli sikmeye çalışırsınız şimdi, keşke söylemeseydim.
Gerçi kadın, göt gamzesi falan diyorsunuz, şapeli sikmeye çalışırsınız şimdi, keşke söylemeseydim.
Çok fazla rol yapıyorum insanlara karşı.
Sanırım mesleki deformasyon bu.
Sanırım mesleki deformasyon bu.
Başkasına ilgi duyuyorsa, daha önce ilgi duyduğu kişiler kalitesiz insanlarsa değer azalmasımı bilmiyorum fakat baya sıradan birisine dönüşüyor, ismini falan unutma noktasına geliyorum.
Baya baya beynim "ardık bu dataya ihtiyacım yok" diyor cc cleaner ile temizliyor sanki, çok tuhaf, hayır bir nefret, kin, özlem falan hiçmi olmaz? Anılar önceki konuşmaları hatırlamaya çalışsam o da yok, sanki hiç tanımamışım gibi amk.
Baya baya beynim "ardık bu dataya ihtiyacım yok" diyor cc cleaner ile temizliyor sanki, çok tuhaf, hayır bir nefret, kin, özlem falan hiçmi olmaz? Anılar önceki konuşmaları hatırlamaya çalışsam o da yok, sanki hiç tanımamışım gibi amk.
Orospunun mesaj kutusu boşmu kalır?
2 aya kalmadan aldatır.
Bu günün bombası da bende.
Kazanlar kaynadımı? Rezerveler alındımı?
Beni konuşturmak çok zordur da kazık atıp, üstüne başkası için satıp, üstüne iftira atıp, üstüne artistlik yapıp, üstüne milleti doldurunca benim de sabrım taştı tabi.
Sikko dramalarınıza karışmamayı umuyordum ama benim de sabrım bitti, ne yapalım?
00.00 bekleyin.
Kazanlar kaynadımı? Rezerveler alındımı?
Beni konuşturmak çok zordur da kazık atıp, üstüne başkası için satıp, üstüne iftira atıp, üstüne artistlik yapıp, üstüne milleti doldurunca benim de sabrım taştı tabi.
Sikko dramalarınıza karışmamayı umuyordum ama benim de sabrım bitti, ne yapalım?
00.00 bekleyin.
Ne çeşit bir tip anlamadım, gözlerinin resmini atmış, bende nacizane fikrimi beyan ettim.
Vay efendim seni şöyle keserim böyle deşerin, yok biz aşiret çocuğuyuz bilmemne.
Başıma bela almak istemediğim için düzgünce açıkladım kendimi, herkesin objektif düşüncesini beyan edebilme özgürlüğüne sahip olduğunu fakat eğer kalbini kırdıysam bir daha yapmayacağımı söyledim, sonuçta böyle belalı tipler ile laf dalaşına girip riske girmeye gerek yok, canımı yolda bulmadım.
"Sıkıntı yok kardeşim"
Diye mesaj atmış, deli herhalde diyip geçtim, az önce de bileğine tesbih dolamış elinde gül ile resim atmış, umarım başıma bela olmaz.
Vay efendim seni şöyle keserim böyle deşerin, yok biz aşiret çocuğuyuz bilmemne.
Başıma bela almak istemediğim için düzgünce açıkladım kendimi, herkesin objektif düşüncesini beyan edebilme özgürlüğüne sahip olduğunu fakat eğer kalbini kırdıysam bir daha yapmayacağımı söyledim, sonuçta böyle belalı tipler ile laf dalaşına girip riske girmeye gerek yok, canımı yolda bulmadım.
"Sıkıntı yok kardeşim"
Diye mesaj atmış, deli herhalde diyip geçtim, az önce de bileğine tesbih dolamış elinde gül ile resim atmış, umarım başıma bela olmaz.
Başıma bir şey gelmeyecekse ayakkabılar at kakasına benziyor.
Larisaya da 100$ bastım.
Larisaya da 100$ bastım.
Kıllı kadınlar koalisyonu yine üstüme geliyor.
Teker teker gelin, manu da geçen gün koltuk altımı kızıla boyasam yakışırmı diyordu zaten.
Teker teker gelin, manu da geçen gün koltuk altımı kızıla boyasam yakışırmı diyordu zaten.
Ne üç hilali kardeşim, daha dün bana
"buralarda bana doğunun gülü derler, dikenlerim kıllarım, tomurcuk ise şırdanım"
Diye mesaj atmadınmı? Yalansa yalan de!
"buralarda bana doğunun gülü derler, dikenlerim kıllarım, tomurcuk ise şırdanım"
Diye mesaj atmadınmı? Yalansa yalan de!
Çay iyi gelir bence de, kaçak çay olacak, sarma tütün ve yanında ciwan haşo çalacak.
Bir insanın gözleri özerklik istermi amk, gözleriyle konuşur ya bazı insanlar, ağır şiveden dolayı anlayanadım gözlerinin anlatmak istediğini.
Bir insanın gözleri özerklik istermi amk, gözleriyle konuşur ya bazı insanlar, ağır şiveden dolayı anlayanadım gözlerinin anlatmak istediğini.
Orospu çocuğudur.
Kullan at bir peçete olduğunuzun göstergesidir.
Şahsımdır.
Üstelik erkek halimle, gerisini siz düşünün.
Üstelik erkek halimle, gerisini siz düşünün.