bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- futbol21
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- arapça okuyabilen yazarlar3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- galatasaray lobisi11
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- bir şeyler söyle3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- 26 haziran 20266
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birsin allahım2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- erleg han ile revani yemek3
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ingiliz aksanı6
entry'ler (137)
Ne çok nefret etmişsiniz amına koyayım küçücük kızdan.
Fettullahın ölümü hakkında bu kadar şüphe duymadınız, fetullahın arkasından bu kadar konuşmadınız, 21 yaşındaki kız ananızımı sikti aradan kaç gün geçtiği halde vır vır ötüyorsunuz.
Ne yaptı? Küfürmü etti? Kavgamı etti sizinle?
Vah amına koyayım ya, ne çok canınız yanmış.
Yüz yüze bile görmediğiniz, çok büyük ihtimalle yüzünü görmediğiniz, sesini bile duymadığınız kızın öldüğünü söyledik, kaç gündür nick altında laf etmeye devam ediyorsunuz.
işimiz gücümüz yok 100 kişilik 2 tane dc sunucusu örgütlenip burada 50 tane dızoya oyun yapıyoruz öylemi?
he dedikleriniz doğru çıkar da ölmemiş çıkarsa (umarım ama hiç sanmıyorum) sizin ne düşündüğünüz değil bizim ne düşündüğümüz önemli olur, olayı en başından takip eden, geç saatlerde "hastaneye yatmam lazım abi, kendine iyi bak" mesajlarını alan siz değildiniz, benim.
Şimdi siktirin gidin başka yerde havlayın.
Fettullahın ölümü hakkında bu kadar şüphe duymadınız, fetullahın arkasından bu kadar konuşmadınız, 21 yaşındaki kız ananızımı sikti aradan kaç gün geçtiği halde vır vır ötüyorsunuz.
Ne yaptı? Küfürmü etti? Kavgamı etti sizinle?
Vah amına koyayım ya, ne çok canınız yanmış.
Yüz yüze bile görmediğiniz, çok büyük ihtimalle yüzünü görmediğiniz, sesini bile duymadığınız kızın öldüğünü söyledik, kaç gündür nick altında laf etmeye devam ediyorsunuz.
işimiz gücümüz yok 100 kişilik 2 tane dc sunucusu örgütlenip burada 50 tane dızoya oyun yapıyoruz öylemi?
he dedikleriniz doğru çıkar da ölmemiş çıkarsa (umarım ama hiç sanmıyorum) sizin ne düşündüğünüz değil bizim ne düşündüğümüz önemli olur, olayı en başından takip eden, geç saatlerde "hastaneye yatmam lazım abi, kendine iyi bak" mesajlarını alan siz değildiniz, benim.
Şimdi siktirin gidin başka yerde havlayın.
Discordaki eleman benim, 2012 den beri de burada tanıyan tanır zaten, böyle bir olayın şakası olmaz, malesef gerçek.
Saygısızlık etme, başsağlığı dile sonra siktir git.
Saygısızlık etme, başsağlığı dile sonra siktir git.
Selam
Larisa buradan kimlerle samimi, kimlerle değil bilmediğim için direkt nick altına yazayım dedim.
Malesef durumu ağır, 6 gün önce kalp krizi geçirdi ve amelyata alınması gerekti, şimdi yoğun bakımda, durum kritik ve hayati tehlikesi devam ediyor.
Durum belki iyiye gider diye biraz bekledim fakat abisi ile irtibatım devam etti, entübe edilmiş ve kilo kaybediyor, durum iyiye gitmeyince haber verme gereği duydum.
Haberleri abisinden alıyorum, sözlüğe pek girmiyorum fakat önemli gelişmeler olursa buraya tekrar yazmaya çalışırım.
Malesef şaka falan değil arkadaşlar, iyi haber gelmesini umalım.
Larisa buradan kimlerle samimi, kimlerle değil bilmediğim için direkt nick altına yazayım dedim.
Malesef durumu ağır, 6 gün önce kalp krizi geçirdi ve amelyata alınması gerekti, şimdi yoğun bakımda, durum kritik ve hayati tehlikesi devam ediyor.
Durum belki iyiye gider diye biraz bekledim fakat abisi ile irtibatım devam etti, entübe edilmiş ve kilo kaybediyor, durum iyiye gitmeyince haber verme gereği duydum.
Haberleri abisinden alıyorum, sözlüğe pek girmiyorum fakat önemli gelişmeler olursa buraya tekrar yazmaya çalışırım.
Malesef şaka falan değil arkadaşlar, iyi haber gelmesini umalım.
Bak yine ayak dedi..
Sistina şapeli.
Gerçi kadın, göt gamzesi falan diyorsunuz, şapeli sikmeye çalışırsınız şimdi, keşke söylemeseydim.
Gerçi kadın, göt gamzesi falan diyorsunuz, şapeli sikmeye çalışırsınız şimdi, keşke söylemeseydim.
Çok fazla rol yapıyorum insanlara karşı.
Sanırım mesleki deformasyon bu.
Sanırım mesleki deformasyon bu.
Başkasına ilgi duyuyorsa, daha önce ilgi duyduğu kişiler kalitesiz insanlarsa değer azalmasımı bilmiyorum fakat baya sıradan birisine dönüşüyor, ismini falan unutma noktasına geliyorum.
Baya baya beynim "ardık bu dataya ihtiyacım yok" diyor cc cleaner ile temizliyor sanki, çok tuhaf, hayır bir nefret, kin, özlem falan hiçmi olmaz? Anılar önceki konuşmaları hatırlamaya çalışsam o da yok, sanki hiç tanımamışım gibi amk.
Baya baya beynim "ardık bu dataya ihtiyacım yok" diyor cc cleaner ile temizliyor sanki, çok tuhaf, hayır bir nefret, kin, özlem falan hiçmi olmaz? Anılar önceki konuşmaları hatırlamaya çalışsam o da yok, sanki hiç tanımamışım gibi amk.
Orospunun mesaj kutusu boşmu kalır?
2 aya kalmadan aldatır.
Bu günün bombası da bende.
Kazanlar kaynadımı? Rezerveler alındımı?
Beni konuşturmak çok zordur da kazık atıp, üstüne başkası için satıp, üstüne iftira atıp, üstüne artistlik yapıp, üstüne milleti doldurunca benim de sabrım taştı tabi.
Sikko dramalarınıza karışmamayı umuyordum ama benim de sabrım bitti, ne yapalım?
00.00 bekleyin.
Kazanlar kaynadımı? Rezerveler alındımı?
Beni konuşturmak çok zordur da kazık atıp, üstüne başkası için satıp, üstüne iftira atıp, üstüne artistlik yapıp, üstüne milleti doldurunca benim de sabrım taştı tabi.
Sikko dramalarınıza karışmamayı umuyordum ama benim de sabrım bitti, ne yapalım?
00.00 bekleyin.
Ne çeşit bir tip anlamadım, gözlerinin resmini atmış, bende nacizane fikrimi beyan ettim.
Vay efendim seni şöyle keserim böyle deşerin, yok biz aşiret çocuğuyuz bilmemne.
Başıma bela almak istemediğim için düzgünce açıkladım kendimi, herkesin objektif düşüncesini beyan edebilme özgürlüğüne sahip olduğunu fakat eğer kalbini kırdıysam bir daha yapmayacağımı söyledim, sonuçta böyle belalı tipler ile laf dalaşına girip riske girmeye gerek yok, canımı yolda bulmadım.
"Sıkıntı yok kardeşim"
Diye mesaj atmış, deli herhalde diyip geçtim, az önce de bileğine tesbih dolamış elinde gül ile resim atmış, umarım başıma bela olmaz.
Vay efendim seni şöyle keserim böyle deşerin, yok biz aşiret çocuğuyuz bilmemne.
Başıma bela almak istemediğim için düzgünce açıkladım kendimi, herkesin objektif düşüncesini beyan edebilme özgürlüğüne sahip olduğunu fakat eğer kalbini kırdıysam bir daha yapmayacağımı söyledim, sonuçta böyle belalı tipler ile laf dalaşına girip riske girmeye gerek yok, canımı yolda bulmadım.
"Sıkıntı yok kardeşim"
Diye mesaj atmış, deli herhalde diyip geçtim, az önce de bileğine tesbih dolamış elinde gül ile resim atmış, umarım başıma bela olmaz.
Başıma bir şey gelmeyecekse ayakkabılar at kakasına benziyor.
Larisaya da 100$ bastım.
Larisaya da 100$ bastım.
Kıllı kadınlar koalisyonu yine üstüme geliyor.
Teker teker gelin, manu da geçen gün koltuk altımı kızıla boyasam yakışırmı diyordu zaten.
Teker teker gelin, manu da geçen gün koltuk altımı kızıla boyasam yakışırmı diyordu zaten.
Ne üç hilali kardeşim, daha dün bana
"buralarda bana doğunun gülü derler, dikenlerim kıllarım, tomurcuk ise şırdanım"
Diye mesaj atmadınmı? Yalansa yalan de!
"buralarda bana doğunun gülü derler, dikenlerim kıllarım, tomurcuk ise şırdanım"
Diye mesaj atmadınmı? Yalansa yalan de!
Çay iyi gelir bence de, kaçak çay olacak, sarma tütün ve yanında ciwan haşo çalacak.
Bir insanın gözleri özerklik istermi amk, gözleriyle konuşur ya bazı insanlar, ağır şiveden dolayı anlayanadım gözlerinin anlatmak istediğini.
Bir insanın gözleri özerklik istermi amk, gözleriyle konuşur ya bazı insanlar, ağır şiveden dolayı anlayanadım gözlerinin anlatmak istediğini.
Orospu çocuğudur.
Kullan at bir peçete olduğunuzun göstergesidir.
Şahsımdır.
Üstelik erkek halimle, gerisini siz düşünün.
Üstelik erkek halimle, gerisini siz düşünün.