bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu17
- kemalist dünya10
- cemevinde hain kemal sloganları7
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- 26 haziran 20262
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- gönüllü moderatörlük2
- galatasaray lobisi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- okulların kapanması3
- kemalistler9
- birader yazar olmak5
- 2026 dünya kupası23
- bulla dava açmak2
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- sarapci koala2
- arda güler3
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- şile2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- venezuela6
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
entry'ler (137)
Ne çok nefret etmişsiniz amına koyayım küçücük kızdan.
Fettullahın ölümü hakkında bu kadar şüphe duymadınız, fetullahın arkasından bu kadar konuşmadınız, 21 yaşındaki kız ananızımı sikti aradan kaç gün geçtiği halde vır vır ötüyorsunuz.
Ne yaptı? Küfürmü etti? Kavgamı etti sizinle?
Vah amına koyayım ya, ne çok canınız yanmış.
Yüz yüze bile görmediğiniz, çok büyük ihtimalle yüzünü görmediğiniz, sesini bile duymadığınız kızın öldüğünü söyledik, kaç gündür nick altında laf etmeye devam ediyorsunuz.
işimiz gücümüz yok 100 kişilik 2 tane dc sunucusu örgütlenip burada 50 tane dızoya oyun yapıyoruz öylemi?
he dedikleriniz doğru çıkar da ölmemiş çıkarsa (umarım ama hiç sanmıyorum) sizin ne düşündüğünüz değil bizim ne düşündüğümüz önemli olur, olayı en başından takip eden, geç saatlerde "hastaneye yatmam lazım abi, kendine iyi bak" mesajlarını alan siz değildiniz, benim.
Şimdi siktirin gidin başka yerde havlayın.
Fettullahın ölümü hakkında bu kadar şüphe duymadınız, fetullahın arkasından bu kadar konuşmadınız, 21 yaşındaki kız ananızımı sikti aradan kaç gün geçtiği halde vır vır ötüyorsunuz.
Ne yaptı? Küfürmü etti? Kavgamı etti sizinle?
Vah amına koyayım ya, ne çok canınız yanmış.
Yüz yüze bile görmediğiniz, çok büyük ihtimalle yüzünü görmediğiniz, sesini bile duymadığınız kızın öldüğünü söyledik, kaç gündür nick altında laf etmeye devam ediyorsunuz.
işimiz gücümüz yok 100 kişilik 2 tane dc sunucusu örgütlenip burada 50 tane dızoya oyun yapıyoruz öylemi?
he dedikleriniz doğru çıkar da ölmemiş çıkarsa (umarım ama hiç sanmıyorum) sizin ne düşündüğünüz değil bizim ne düşündüğümüz önemli olur, olayı en başından takip eden, geç saatlerde "hastaneye yatmam lazım abi, kendine iyi bak" mesajlarını alan siz değildiniz, benim.
Şimdi siktirin gidin başka yerde havlayın.
Discordaki eleman benim, 2012 den beri de burada tanıyan tanır zaten, böyle bir olayın şakası olmaz, malesef gerçek.
Saygısızlık etme, başsağlığı dile sonra siktir git.
Saygısızlık etme, başsağlığı dile sonra siktir git.
Selam
Larisa buradan kimlerle samimi, kimlerle değil bilmediğim için direkt nick altına yazayım dedim.
Malesef durumu ağır, 6 gün önce kalp krizi geçirdi ve amelyata alınması gerekti, şimdi yoğun bakımda, durum kritik ve hayati tehlikesi devam ediyor.
Durum belki iyiye gider diye biraz bekledim fakat abisi ile irtibatım devam etti, entübe edilmiş ve kilo kaybediyor, durum iyiye gitmeyince haber verme gereği duydum.
Haberleri abisinden alıyorum, sözlüğe pek girmiyorum fakat önemli gelişmeler olursa buraya tekrar yazmaya çalışırım.
Malesef şaka falan değil arkadaşlar, iyi haber gelmesini umalım.
Larisa buradan kimlerle samimi, kimlerle değil bilmediğim için direkt nick altına yazayım dedim.
Malesef durumu ağır, 6 gün önce kalp krizi geçirdi ve amelyata alınması gerekti, şimdi yoğun bakımda, durum kritik ve hayati tehlikesi devam ediyor.
Durum belki iyiye gider diye biraz bekledim fakat abisi ile irtibatım devam etti, entübe edilmiş ve kilo kaybediyor, durum iyiye gitmeyince haber verme gereği duydum.
Haberleri abisinden alıyorum, sözlüğe pek girmiyorum fakat önemli gelişmeler olursa buraya tekrar yazmaya çalışırım.
Malesef şaka falan değil arkadaşlar, iyi haber gelmesini umalım.
Bak yine ayak dedi..
Sistina şapeli.
Gerçi kadın, göt gamzesi falan diyorsunuz, şapeli sikmeye çalışırsınız şimdi, keşke söylemeseydim.
Gerçi kadın, göt gamzesi falan diyorsunuz, şapeli sikmeye çalışırsınız şimdi, keşke söylemeseydim.
Çok fazla rol yapıyorum insanlara karşı.
Sanırım mesleki deformasyon bu.
Sanırım mesleki deformasyon bu.
Başkasına ilgi duyuyorsa, daha önce ilgi duyduğu kişiler kalitesiz insanlarsa değer azalmasımı bilmiyorum fakat baya sıradan birisine dönüşüyor, ismini falan unutma noktasına geliyorum.
Baya baya beynim "ardık bu dataya ihtiyacım yok" diyor cc cleaner ile temizliyor sanki, çok tuhaf, hayır bir nefret, kin, özlem falan hiçmi olmaz? Anılar önceki konuşmaları hatırlamaya çalışsam o da yok, sanki hiç tanımamışım gibi amk.
Baya baya beynim "ardık bu dataya ihtiyacım yok" diyor cc cleaner ile temizliyor sanki, çok tuhaf, hayır bir nefret, kin, özlem falan hiçmi olmaz? Anılar önceki konuşmaları hatırlamaya çalışsam o da yok, sanki hiç tanımamışım gibi amk.
Orospunun mesaj kutusu boşmu kalır?
2 aya kalmadan aldatır.
Bu günün bombası da bende.
Kazanlar kaynadımı? Rezerveler alındımı?
Beni konuşturmak çok zordur da kazık atıp, üstüne başkası için satıp, üstüne iftira atıp, üstüne artistlik yapıp, üstüne milleti doldurunca benim de sabrım taştı tabi.
Sikko dramalarınıza karışmamayı umuyordum ama benim de sabrım bitti, ne yapalım?
00.00 bekleyin.
Kazanlar kaynadımı? Rezerveler alındımı?
Beni konuşturmak çok zordur da kazık atıp, üstüne başkası için satıp, üstüne iftira atıp, üstüne artistlik yapıp, üstüne milleti doldurunca benim de sabrım taştı tabi.
Sikko dramalarınıza karışmamayı umuyordum ama benim de sabrım bitti, ne yapalım?
00.00 bekleyin.
Ne çeşit bir tip anlamadım, gözlerinin resmini atmış, bende nacizane fikrimi beyan ettim.
Vay efendim seni şöyle keserim böyle deşerin, yok biz aşiret çocuğuyuz bilmemne.
Başıma bela almak istemediğim için düzgünce açıkladım kendimi, herkesin objektif düşüncesini beyan edebilme özgürlüğüne sahip olduğunu fakat eğer kalbini kırdıysam bir daha yapmayacağımı söyledim, sonuçta böyle belalı tipler ile laf dalaşına girip riske girmeye gerek yok, canımı yolda bulmadım.
"Sıkıntı yok kardeşim"
Diye mesaj atmış, deli herhalde diyip geçtim, az önce de bileğine tesbih dolamış elinde gül ile resim atmış, umarım başıma bela olmaz.
Vay efendim seni şöyle keserim böyle deşerin, yok biz aşiret çocuğuyuz bilmemne.
Başıma bela almak istemediğim için düzgünce açıkladım kendimi, herkesin objektif düşüncesini beyan edebilme özgürlüğüne sahip olduğunu fakat eğer kalbini kırdıysam bir daha yapmayacağımı söyledim, sonuçta böyle belalı tipler ile laf dalaşına girip riske girmeye gerek yok, canımı yolda bulmadım.
"Sıkıntı yok kardeşim"
Diye mesaj atmış, deli herhalde diyip geçtim, az önce de bileğine tesbih dolamış elinde gül ile resim atmış, umarım başıma bela olmaz.
Başıma bir şey gelmeyecekse ayakkabılar at kakasına benziyor.
Larisaya da 100$ bastım.
Larisaya da 100$ bastım.
Kıllı kadınlar koalisyonu yine üstüme geliyor.
Teker teker gelin, manu da geçen gün koltuk altımı kızıla boyasam yakışırmı diyordu zaten.
Teker teker gelin, manu da geçen gün koltuk altımı kızıla boyasam yakışırmı diyordu zaten.
Ne üç hilali kardeşim, daha dün bana
"buralarda bana doğunun gülü derler, dikenlerim kıllarım, tomurcuk ise şırdanım"
Diye mesaj atmadınmı? Yalansa yalan de!
"buralarda bana doğunun gülü derler, dikenlerim kıllarım, tomurcuk ise şırdanım"
Diye mesaj atmadınmı? Yalansa yalan de!
Çay iyi gelir bence de, kaçak çay olacak, sarma tütün ve yanında ciwan haşo çalacak.
Bir insanın gözleri özerklik istermi amk, gözleriyle konuşur ya bazı insanlar, ağır şiveden dolayı anlayanadım gözlerinin anlatmak istediğini.
Bir insanın gözleri özerklik istermi amk, gözleriyle konuşur ya bazı insanlar, ağır şiveden dolayı anlayanadım gözlerinin anlatmak istediğini.
Orospu çocuğudur.
Kullan at bir peçete olduğunuzun göstergesidir.
Şahsımdır.
Üstelik erkek halimle, gerisini siz düşünün.
Üstelik erkek halimle, gerisini siz düşünün.