bugün

we could be the same

belki müzikten, notalardan çok anlamadığımdandır, benim kulağıma hoş gelen şarkıdır. bizi birinci yapmayacaktır o ayrı fakat öööögghhh bööögghh** yapmaya da gerek yoktur diye düşünmekteyim.
© copyright 2005 - 2026