bugün

we could be the same

eğer "dünyanın sonuna doğmuşum" adlı parçalarını ingilizce bir versiyonla söylerselerdi çok daha iyi olurdu diye düşünmüyor değilim. hala da çok geç sayılmaz sanırım. yanlış mıyım?
© copyright 2005 - 2026