bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi12
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu5
- sözlükteki gizli düşmanım8
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- venezuella depremi3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- her insanın bir cini olması7
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- içtim şarabı13
- japonya7
- hayalet gibi bir insan olmak2
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- aşure yapan sözlük kızları7
- çift katlı otobüs2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- insan olmaya ceyrek kala3
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- rakı sevmemek6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- bazen şık bazen relax mod2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- hanımefendi2
- kemalist dünya24
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- en son ne yediniz2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- aşk5
- ai analiz2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- hayattaki şans seviyeniz4
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- yalaka2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- anın görüntüsü20
queen ve david bowie den muhteşem bir müzik ziyafeti..
1981 yılında ingiltere ile arjantin savaşın eşiğinde iken her iki ülkede de bir numara olmuş şarkı. vanilla ice'in bas ritmlerini kullandığı şarkıdır.
http://www.youtube.com/watch?v=Aiav3Czjr9Q (remiks)
http://www.youtube.com/watch?v=Aiav3Czjr9Q (remiks)
freddie mercury abimizin yine döktürdüğü bir queen şarkısı. sonlarına doğru parça coştukça coşar eşlik etmeniz farz olur bir şekilde.
football manager daki bir bilgi şeysi.
intro şarkısı daha sonradan vanilla ice salağı tarafından coverlanmış, söz uyduramadıkları bölümleri diba dibap didabibabe gibi kelimelerle geçiştirmişlerdir.ama gerçekten güzel oturmuştur şarkının üstüne, sonuna doğru artan temposu hele muhteşemdir. queen i efsane yapan şarkılardan önemli biridir.
david bowie bölümleri de sağlam olsa da, freddie mercury'nin daha bir kopardığı, vokal anlamında uçtuğu parça.. bas girişleri de süperdir..
hot space albümünün tek iyi şarkısı.
insan bunu dinleyince "diğer geri kalanları yaparken bu adamlar ne yapıyordu acaba?" diye sorası gelmiyor değil yani.
insan bunu dinleyince "diğer geri kalanları yaparken bu adamlar ne yapıyordu acaba?" diye sorası gelmiyor değil yani.
bir my chemical romance coverı da bulunmaktadır.
bizim karakollarda alınan ifadeler için çok sık kullanılan ve polisi zan altında bırakan ifade. karakoldan çıktılar mı ifadeler de değişir!
Joss Stone'un çok hoş bir coverı vardır. Stone'un çok güzel sesinden kesinlikle dinlenmesi gerekir düşüncesindeyim.
keane'den tom chaplin'in muhteşem yorumuyla bir kez daha dinlenmesi gerekir.
insanda derin iyimserlik ve şımarıklık hali bırakan enfes queen şarkısı...
insanı rahatladan ve yerinde durduramayan süper bir (bkz: queen) parçası.
dr. dre denilen kekonun detox albümünden ilk single ı tabi konuk en az kendisi kadar mal jay-z, merak ediyorum ne amaçla böyle techno / house / dirty south arası bir prodüksyon yapmış şarkıya.
yine dr. dre'in itici flowunu, flow yapayım derken ne kadar gülünç düştüğünü açıkca görebilirsiniz.
yine dr. dre'in itici flowunu, flow yapayım derken ne kadar gülünç düştüğünü açıkca görebilirsiniz.
üniversite yıllarında çok bilmiş bir "müzik dahisi"ni 4 farklı renge sokmama fırsat vermiş klasik.
freddie mercury nin harika vokalini kullandığı çalışmalarından yalnızca bir tanesı. müziğin en güzel melodilerinden birini içinde barındıran şarkı.
dım dım dım dırı dırı dım dım dım dır dırı.
- of baba bayılırım,vanille ice. ice ice baby ne şarkıydı be.
* haklısın ama şu anda yanlış adrestesin dostum.
- nasıl yani, hiç unutulur mu bu melodiler ya. ne hitti be.
* ne demessin.
mm ba ba de
um bum ba de
um bu bu bum da de
pressure pushing down on me
- höö.?!
* yaaa işte öyle.
freddie mercury nin harika vokalini kullandığı çalışmalarından yalnızca bir tanesı. müziğin en güzel melodilerinden birini içinde barındıran şarkı.
dım dım dım dırı dırı dım dım dım dır dırı.
- of baba bayılırım,vanille ice. ice ice baby ne şarkıydı be.
* haklısın ama şu anda yanlış adrestesin dostum.
- nasıl yani, hiç unutulur mu bu melodiler ya. ne hitti be.
* ne demessin.
mm ba ba de
um bum ba de
um bu bu bum da de
pressure pushing down on me
- höö.?!
* yaaa işte öyle.
şarkıda, david bowie'nin olağanüstü performansı freddie mercury'nin başka bir boyuttan gelen performansının gölgesinde kalmıştır. müzikal orgazmın doruklarına çıkarır.
--spoiler--
Why can't we give love, give love, give love
Give love, give love, give love, give love, give love
--spoiler--
--spoiler--
Why can't we give love, give love, give love
Give love, give love, give love, give love, give love
--spoiler--
bunu bir mix'i vardırki sormayın gitsin freddie onda da döktürmüştür. bahsettiğim mix'in tam adı: under pressure rah mix.
bu kısmını dinlerken çok duygulanırım, ara sıra gözlerim yaşarır:
"Turned away from it all like a blind man,
sat on a fence but it don't work
Keep coming up with love.
but it's so slashed and torn
Why - why - why ?
Love love love love love
Insanity laughs under pressure we're cracking
Can't we give ourselves one more chance
Why can't we give love that one more chance
Why can't we give love give love give love give love
Cause love's such an old fashioned word
And love dares you to care for
the people on the edge of the night
And loves dares you to change our way of
Caring about ourselves
This is our last dance
This is our last dance
This is ourselves
Under pressure
Under pressure
Pressure"
o "kör adam" freddie'ydi bence. evet, bunları görebilecek kadar kör. parçalanmış ve dağılmış olmasından anladım. ateşböcekleriyle girdiği savaşta kaybetmişti gözlerini."Forget your singalongs and your lullabies,surrender to the city of the fireflies" diyordu bir şarkısında hatırlarsanız.
seni bundan seviyorum freddie, ateşböceklerine bağırma kudretini gösterdiğin için. bazı demler senin gibi diyorum: " Just gotta get out, just gotta get right outta here" yapamıyorum tabi. yine sen teselli ediyorsun beni.
"Turned away from it all like a blind man,
sat on a fence but it don't work
Keep coming up with love.
but it's so slashed and torn
Why - why - why ?
Love love love love love
Insanity laughs under pressure we're cracking
Can't we give ourselves one more chance
Why can't we give love that one more chance
Why can't we give love give love give love give love
Cause love's such an old fashioned word
And love dares you to care for
the people on the edge of the night
And loves dares you to change our way of
Caring about ourselves
This is our last dance
This is our last dance
This is ourselves
Under pressure
Under pressure
Pressure"
o "kör adam" freddie'ydi bence. evet, bunları görebilecek kadar kör. parçalanmış ve dağılmış olmasından anladım. ateşböcekleriyle girdiği savaşta kaybetmişti gözlerini."Forget your singalongs and your lullabies,surrender to the city of the fireflies" diyordu bir şarkısında hatırlarsanız.
seni bundan seviyorum freddie, ateşböceklerine bağırma kudretini gösterdiğin için. bazı demler senin gibi diyorum: " Just gotta get out, just gotta get right outta here" yapamıyorum tabi. yine sen teselli ediyorsun beni.
Queen' in ingiltere listelerinde bir numaraya yükselmiş 1981 yapımı şarkısı. David Bowie ile düet olarak yapılan bu çalışmanı klibinde Queen' in hiç bir üyesi gözükmemektedir. Ayrıca Queen' in Bicycle Race, Hammer to Fall gibi nadir olarak politikaya girdiği şarkılardan biridir.
queen'in en güzel ama belki de en az bilinen şarkılarından biridir. he şimdi diceksinz 'sen çok mu biliyodun yarraam' diye.
evet biliyodum, 96 yılında sahip olduğum ilk bilgisayarın içinde klibi vardı. ayrıca klibi de ayrı bi güzeldir.
meşhur wembley konserindeki versiyonu ayrıca tavsiye edilir.
evet biliyodum, 96 yılında sahip olduğum ilk bilgisayarın içinde klibi vardı. ayrıca klibi de ayrı bi güzeldir.
meşhur wembley konserindeki versiyonu ayrıca tavsiye edilir.
parmak şıklatmadan dinlemesi ayıptır, günahtır, şarkıya hakarettir.
'86 wembley konserinde yaptığı giriş kısmı ile bizleri beyin amcıklanmasına sürüklemiştir.
love love love love love dan sonra eşlik ederken nefes alma yerlerini kestiremediğim şarkı.* insana rahatlama duygusu veren coşturan şarkıdır ayrıca.
https://www.youtube.com/watch?v=a01QQZyl-_I
https://www.youtube.com/watch?v=a01QQZyl-_I
dr.dre versiyonundan şahane apaçi telefon melodisi yapılabilen 45lik.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar