bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- allah9
- birader yazar olmak13
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- arda güler4
- biraderilli del biraderiye2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
Tekirdağlıyım ama iş sadece Atatürkçülükle olmuyor, bu şehrin geri kalmışlığı, hizmet olmadığı malumdur inkar edilemez bir gerçektir. sırf Atatürkçü bir başkan var diye hizmet yapılmadığını görmezden gelmek asıl koyunluktur.
anne tarafından mensup olduğum şehir Türkiyenin en sağlam Atatürkçü şehirlerindendir rakı ve köftesi de harbiden efsanedir. (bkz: tekirdağ rakısı değil de yeni rakı diyene de sözümüz yok tabi)
memleketim olsa da en kötü anılarımı yaşadığım şehir. büyük bir tramva yaşadım, etkisi yıllar geçse de kalkmadı üstümden.
gelişmeye çok açık olan ama gelişemeyen böyle giderse asla gelişemeyecek olan potansiyeli çok büyük bir şehir.
Tahmin ettiğimden büyük çıkan şehir. Beni baya şaşırtır hem büyük hem güzel. Evet.
Trakyanın edirne ile birlikte en güzel şehirlerinden biri.
türkiye cumhuriyeti tarihi'nin görüp görebileceği en yavaş şehiridir. yavaş derken akşam clublarda ceket sallayalım, mekanlardan mekanlara tünel kazalım anlamında değil, bildiğin bir ahestelik bir rahatlık kanına işlemiş şehrin ve içindekilerin.
ilk girdim, bir baktım trafikte herkes götüm götüm ilerliyor, gaza basmaya korktum recmedilirim diye. arabayı yıkamaya verdim, ne kadar sürer dedim, bir buçuk saat dediler, oha dedim. yemek söyledim, ne zaman hazır olur dedim, yarım saat dediler, oha dedim. para çekeyim dedim, bankamatik sırası 20 dakikada geldi, oha dedim. Ulan erkekler tuvaletinde bile 5 daikka sıra bekledim, utanmadım ona da oha dedim. Bir buçuk saat nasıl ve nerede beklesem arabayı derken bir saatim beklemekle geçti zaten. bugune kadar 1 saate bitirdiğim sunum bile 2 saat sürdü. işimi bitirdim, siktir olup gideyim bu şehirden dedim, traifk ışığı bile 120 saniye alüminyum, bekle bekle yeşil yanmıyordu, bizim oralara bahar gelmiyordu.
aynı konsept ile istanbulda yaşasa bu şehirdekiler, ikinci gün topuklarına sıkarlar lan insanın. zaten şehirin sokaklarında bi' rakı kokusu hüküm sürmekte, insan bi "acaba?" diyor için için.
ilk girdim, bir baktım trafikte herkes götüm götüm ilerliyor, gaza basmaya korktum recmedilirim diye. arabayı yıkamaya verdim, ne kadar sürer dedim, bir buçuk saat dediler, oha dedim. yemek söyledim, ne zaman hazır olur dedim, yarım saat dediler, oha dedim. para çekeyim dedim, bankamatik sırası 20 dakikada geldi, oha dedim. Ulan erkekler tuvaletinde bile 5 daikka sıra bekledim, utanmadım ona da oha dedim. Bir buçuk saat nasıl ve nerede beklesem arabayı derken bir saatim beklemekle geçti zaten. bugune kadar 1 saate bitirdiğim sunum bile 2 saat sürdü. işimi bitirdim, siktir olup gideyim bu şehirden dedim, traifk ışığı bile 120 saniye alüminyum, bekle bekle yeşil yanmıyordu, bizim oralara bahar gelmiyordu.
aynı konsept ile istanbulda yaşasa bu şehirdekiler, ikinci gün topuklarına sıkarlar lan insanın. zaten şehirin sokaklarında bi' rakı kokusu hüküm sürmekte, insan bi "acaba?" diyor için için.
Haftada bir kac gun bulundugum trakyanin giris kapisi.tekirdagli kadinlar yesillendirebilir *
cok güzel mezeleri olan il.
An itibariyle kar yok.hani kar yagacakti sali *
Memleketim ama ben böyle çok çarpık,düzensiz başka bir şehir görmedim.
Bu şehir galiba düzelmeyecek. Baştan aşağı yenilenmesi gerek özellikle Çarşı Hükümet Caddesi tarafı.
Bu şehir galiba düzelmeyecek. Baştan aşağı yenilenmesi gerek özellikle Çarşı Hükümet Caddesi tarafı.
Yaşadığım 2.şehir yılın aşağı yukarı yarısı burda geçiyor.insanlarını ve havasını seviyorum.soğuğu pistir.
Edirneden güzel olmayan şehir.
görsel
başlığa bakarken saklanan bir entry gördüm tekirdağ da okuduğumu öğrenince yazmışım lakin göndermemişim. şimdi tekirdağdaki 2. yılım. değerli iki sene önceki ben biliyorum şimdi yanımda yoksun ama gayet iyi davrandı insanlarıyla, doğasıyla, anılarıyla ve daha bir çok şeyiyle unutmayacağım bir şehir oldu burası. tabi dersler zor. 3 yılım daha var bakalım iyi davranmaya devam edecek mi.
başlığa bakarken saklanan bir entry gördüm tekirdağ da okuduğumu öğrenince yazmışım lakin göndermemişim. şimdi tekirdağdaki 2. yılım. değerli iki sene önceki ben biliyorum şimdi yanımda yoksun ama gayet iyi davrandı insanlarıyla, doğasıyla, anılarıyla ve daha bir çok şeyiyle unutmayacağım bir şehir oldu burası. tabi dersler zor. 3 yılım daha var bakalım iyi davranmaya devam edecek mi.
Sokaklarında 20li yaşlarda türbanlı kızın olmadığı şehirdir.
köftesi ve rivierasına can kurban.
Yozgat'ın deniz görmüş hali.
Tamam belki kızacaksınız ama cidden şehircilik anlamında aralarındaki tek fark deniz olması.
Tamam belki kızacaksınız ama cidden şehircilik anlamında aralarındaki tek fark deniz olması.
gitmeyi pek düşünmediğim şehir.
Gelişmişlik seviyesi düşük.beni çeken tarafı da burası.kötü yanı hiçbir belediyesi çalışmıyor.
Kızları güzel diyorlar bi de plakası çok karizmatik geliyor bana 59.
ifşa etmek gibi olmasın ama türkiyenin en güzel kızlarını barındırır. izmir falan hikayedir.
Sıkıntısı şu ki belediyesi yıllardır CHP de olduğundan 2000lerin başında gibi hissedersiniz. Hakeza çorlu ve Çerkezköy de öyledir.
Edit: CHPliyim. Buradaki herkes de aynı dertten muzdarip ama ille de CHP.
Sıkıntısı şu ki belediyesi yıllardır CHP de olduğundan 2000lerin başında gibi hissedersiniz. Hakeza çorlu ve Çerkezköy de öyledir.
Edit: CHPliyim. Buradaki herkes de aynı dertten muzdarip ama ille de CHP.
memleketimdir..
pek çok kötü yanını da sayarım ağzınız açık kalır..
belediyecilik konusunda katılırım ama bir yere kadar tabii..
lakin kendilerinden olmayanlara çıkardıkları engeller de ortada iken..
he bu arada trakya da eski trakya değil artık..
zerre iş imkanı olmamasına rağmen dışarıdan gelenler bok etmiştir..
pek çok kötü yanını da sayarım ağzınız açık kalır..
belediyecilik konusunda katılırım ama bir yere kadar tabii..
lakin kendilerinden olmayanlara çıkardıkları engeller de ortada iken..
he bu arada trakya da eski trakya değil artık..
zerre iş imkanı olmamasına rağmen dışarıdan gelenler bok etmiştir..
O tekiranın olduğu tarafa çiçek koyarak ve yolu tek yön yaparak trafiğin anasını siken bir belediyesi var.3 sene oldu hala şehir içinde mayın tarlası gibi yollardan yürüyoruz.Ön takıma bir dünya para bayınca halkçılığın bir anlamı kalmıyor maalesef.
Sahili elitleştirmeye çalışıp ilk 4 senesinde akpden kalan borçlarını temizlemeye çalışan belediyesi olan şehir.
Yollardan ben de memnun değilim fakat tekirdağ bana kalırsa yaşanılabilir iller sıralamasında rahat ilk 5'e girer.
içkisini sazını alıp kayalıklarda fasıl yapan "şopar" ları yeter bu şehrin.
Yollardan ben de memnun değilim fakat tekirdağ bana kalırsa yaşanılabilir iller sıralamasında rahat ilk 5'e girer.
içkisini sazını alıp kayalıklarda fasıl yapan "şopar" ları yeter bu şehrin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar