bugün
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- bir insanı sevmek12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yazarların imza parfümleri12
- mutluluğun fark edilmemesi9
- akp aslında yok her şey dekor5
- amerikan yahudileri3
- hızlı para kazanmanın yolları6
- erkekler neden az yaşar8
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- kıskanmak7
- teoman mı tarkan mı2
- lise4
- japonya5
- venezuela2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- amerika birleşik devletleri4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- devlet gücü6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- sude isimli kızlar2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- türkiye7
- 2026 dünya kupası23
- m r e r e c t o5
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- haitinin gol atmış olması5
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- oyuncu koltugu4
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- ibadet4
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- anın görüntüsü17
- ona bir cümle bırak2
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
Çorlu muhtemelen il olacak. Tekirdağlılar şiddetle karşı çıkıyor buna ama durum bu.
Çorlu’nun odaları bile (mesela smmm odası) tekirdağ’dan ayrıdır. Merkez ile çorlu arasında çok fark var. Mesela merkez’in insanı kendini gerçek trakyalı ilan etmiştir, dışarıdan başkasını da istemez. Kimseyi aralarına kabul etmezler, gelenekçidirler.
Ama çorlu’luların çoğu aslında sinopludur. Sinop’ta bile çorludaki kadar sinoplu yoktur muhtemelen.
Çorlu’nun odaları bile (mesela smmm odası) tekirdağ’dan ayrıdır. Merkez ile çorlu arasında çok fark var. Mesela merkez’in insanı kendini gerçek trakyalı ilan etmiştir, dışarıdan başkasını da istemez. Kimseyi aralarına kabul etmezler, gelenekçidirler.
Ama çorlu’luların çoğu aslında sinopludur. Sinop’ta bile çorludaki kadar sinoplu yoktur muhtemelen.
bizim yazlıktakiler çorlu'yu tekirdağ'dan daha gelişmiş buluyorlar, daha çok beğeniyorlar. dışarıdan başkalarını istemeseler de başkaları da gelebilirler, onlara soracak değiller. bence güzel bir yer, havası kışın soğuk olmasa daha da yaşanılır bir yer olurdu bence ama yazın çok iyi, hareketli bir yer.
Doğru. Çorlu gelişmişlik açısından istanbul’a benzer. Tekirdağ merkez daha bakirdir o açıdan. Ben çorlu’yu severim şahsen.
Merkez daha çok çiftçilikten geçinir, öyle iş ve istihdam olanakları azdır. Tekirdağ merkez’de yaşamak için ya memur olacaksın, ya emekli olacaksın ya da tarla tabağı olan bir çiftçi. Yoksa adresin çorlu olmak zorunda (istanbul’da yaşamak istemiyorsan)
Merkez daha çok çiftçilikten geçinir, öyle iş ve istihdam olanakları azdır. Tekirdağ merkez’de yaşamak için ya memur olacaksın, ya emekli olacaksın ya da tarla tabağı olan bir çiftçi. Yoksa adresin çorlu olmak zorunda (istanbul’da yaşamak istemiyorsan)
Tekirdağ’da yaşıyorum. Bir süreliğine şehir dışındayım ve şu an tekirdağ genelinde su yokmuş. insanlar mahvolmuş durumda. Ve bu günlerdir devam ediyor, telefonuma da konuya istinaden devamlı mesajlar geliyor. Belediye başkanı candan hanım buna acil çözüm bulmalı. Susuzluk büyük bir problem.
felaket bir kuraklık var bu sene. çeşmelerden su akmıyor...
insanlar sokaklarda eylem yapıyor artık 96 saattir su akmıyor kumbağ gibi barbaros gibi yerlerde.
insanlar sokaklarda eylem yapıyor artık 96 saattir su akmıyor kumbağ gibi barbaros gibi yerlerde.
Bizim yazlığın oradan geçen otobüslerin saatleri.
görsel
görsel
güzel bir ilimiz. köftesi ile ünlüdür.
Çok güzel bir şehir, insanları da iyi ama köftesi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Lastik yemişsiniz hissi veriyor.
bu sene susuzluğa mahkum oldu ne yazık ki. hem teski'nin iş bilmezliği hem de kuraklık tekirdağ halkını perişan etti...
Bu şehir beni boğmaya başladı.
çok güzel ekmekleri olan şehir. hürriyet mahallesi girişinde yer alan unyeliler, altinbasak ve destereciler her biri birbirinden güzel ekmekler çıkarıyor. benim favorim eksi mayalı ekmekleri. bunlar dışında karadeniz fırını hasret ekmek fırını ekmekleri de güzel ve lezzetlidir.
Çorlu nehrini baraja bağlasınlar diyeceğim ama o da kirli sanırım. Hayırlı yagmurlar olsun ülkemize.
Yerdeki bira şişesi çöpleri dışında insanının kimseye zararı olmadığı şehirdir. Çorlu ve Velimeşe sanayi bölgesi olduğundan pek gezecek bir yeri olmadığından marmara ereğlisi, şarköy ve kumbağ tarafı tercih edilesidir.
yaşayan sözlük yazarlar mı bu ilde. nasıl tavsiye eder misiniz?
belediye olsa güzel yer aslında...
insanı genellikle çok iyidir. çorlu, çerkezköy biraz akaretlere döndü ama yine yaşanır yerleri var.
merkezde de sahil falan güzel ama bakan yok. toplu taşıma olanakları da biraz zayıf.
en iyisi gidip saraya yerleşmek ya.
insanı genellikle çok iyidir. çorlu, çerkezköy biraz akaretlere döndü ama yine yaşanır yerleri var.
merkezde de sahil falan güzel ama bakan yok. toplu taşıma olanakları da biraz zayıf.
en iyisi gidip saraya yerleşmek ya.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar