bugün

tekirdağ

Tekirdağlıyım ama iş sadece Atatürkçülükle olmuyor, bu şehrin geri kalmışlığı, hizmet olmadığı malumdur inkar edilemez bir gerçektir. sırf Atatürkçü bir başkan var diye hizmet yapılmadığını görmezden gelmek asıl koyunluktur.
© copyright 2005 - 2026