bugün
- futbol33
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması3
- yugoslavya kızları4
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- aselsan2
- mor semsiyeli yabanci5
- hayatını kaybetmek3
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- pandela2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- deniz baykal7
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- angie abdalla2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- durduk yere ağlamak3
- tamar tanrıyar5
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- dişarıya şortla çıkmak2
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- göte giren şemsiye4
- 19 yaşında kızla yatmak14
- günün şiiri8
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ciguli kral7
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- arkadaşlar beni sevin2
- saraca finch house7
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- frt2
yerden göğe adlı programda ''düşüncelerimi eleştiren kadınlar bir araba karşılığından kendini tek geceliğine satan kadınlardır'' demiş ortaçağ kafasıdır. düşünceleri nelerdir? çok eşliliğin yasal olması,erkeklerin %85inin eşini zaten aldatıyor olması,kadınların erkeksiz mutlu olamayacak olmasıdır. ha ben bunlara düşünce mi derim zırvalık mı derim orası da bana kalmış.* ayrıca bu kişiliksiz program boyunca sunuculardan berna laçini çileden çıkartmıştır. rasim ozan kütahyalıdan bile siniri bozucu olma başarısını göstermiştir bu kadınımsı.
kadın da diyemiyorum buna, kadınlık onuru da bu kadar ayaklar altına alınmaz ki!
kadın da diyemiyorum buna, kadınlık onuru da bu kadar ayaklar altına alınmaz ki!
kadınları sadece eşine itaat etmesi gereken canlılar olarak gören kişidir. bu kadının söylediklerini bir erkek söylese hadi derim bir derece * ama bir kadının ağzından hemcinslerini aşağılayan cümleler duymak beni çileden çıkarıyor.
gündeme gelmeye çalışan, ne dediği belli olmayan insan. konuşur konuşur gider.
Sapkın bir tek hücreli olması muhtemel. Taktığı başörtüyle bir kesimin desteğini almak istese de o sapkın düşünceleriyle kendini egemen ilan etmiş bi erkek topluluğu dışında onu destekleyecek kadın olduğunu sanmıyorum.
kendisi ortalığa atılmış bir piyondan başka bir şey değildir. bu sayede tüm başörtülüler böyledir genellemesi lanse edilecek ve hepsi karalanacaktır bir kez daha. oyunlara gelmemek lazım.
alsın kendisine üç koca birde öylesini denesin, treesome'dan treesome'a vursun kendisini belki öylesi daha fazla keyif verir.
(bkz: allah akıl fikir versin)
(bkz: allah akıl fikir versin)
kendisine ortaçağ, ilkel, yobaz diyenlerin taaa taş devrinde yaşadığını herkesin anlaması gerekir. 'bu budur'cu kemalizm öğretilerinden kurtulamamış, çözüm yolları üretiminin kabul edilmediği; cumhuriyet tarihinin bizzat kemal paşa ve ekibi tarafından dizayn edilmiş 3. sınıf dünya vatandaşı kalıbı yazıktır ki kaostan nemalanıp, asla ve asla bu düzenin paslı, çürük, kırık, aksak çarklarına dahi toz kondurmayacak, 'fakiri fakir yapan inadıdır' atasözünü tasdik etmekten bıkmayacaktır. sadece yazık...
üresin ve sussun lütfen.
baştakilere yaranmak adına ne bok yiyceğini bilemeyen bi kadındır, ne olduğunu söylemiyorum şimdi, anlayan anladı. (bkz: bir sibelin üreme günlüğü)
ağır abazandır.
bırakınız yapsınlar
bırakınız üresin ler..
bırakınız üresin ler..
onursuz kadın nasıl olunur? sorusuna verilebilecek en iyi örneklerden biridir.
yine üremiş.
bu ne biçim bir zihniyettir kadın olmasından utanmalıdır.
Rasim ozan kütahyalı tarafından ekran yasağı ile tehdit edilmiş...
http://www.8sutun.com/Laç...çin-çıldırdı-_116128.html
http://www.8sutun.com/Laç...çin-çıldırdı-_116128.html
üresin de gelsin.
medya maymunudur kendisi. insanı konuşmaları söylemleriyle çığrından çıkarır, amacıda budur zaten. seviyesiz kendini bilmez, insanı zorla dinden çıkaracak söylemlere iten.
ffm bağımlısı sapkın hatun.
üremeye fazla takmış insan görünümlü mahluk.
çok da umrumda olan bir kadın değildir kendisi. çeşitli kaygılarla poligamiyi savunuyordur, olabilir tabi. kendisinden ikinci bi fadime şahin çıkar mı bilmiyorum ama sanmıyorum da.
neden derseniz, fadime şahin öyle bir toplumsal vaka idi ki... neyse uzun uzun yazamayacağım tekrar, tam da şurada yazıyor:
http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=3230405
sibel üresin'i bu noktaya dek getirebilirlerse helal olsun derim vallahi.
neden derseniz, fadime şahin öyle bir toplumsal vaka idi ki... neyse uzun uzun yazamayacağım tekrar, tam da şurada yazıyor:
http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=3230405
sibel üresin'i bu noktaya dek getirebilirlerse helal olsun derim vallahi.
berna laçin den fena papara yiyen gerici kişi. ürememelidir.
ne hale geldik! inanamıyorum!
çok eşlilik esprilerine gülerken ciddi ciddi duyar olduk! sen nasıl bir kadınsın ki utanmadan bu konuşmayı yaparsın! malum şu saatten sonra o kokuşmuş beyinlerinizi kimse değiştiremez! kötüsü bizler bu duyduklarımızı yadırgamaz olduk!
söz konusu şeriat kurallarıysa: sınırsız bi özgürlük var ülkede: bir hadımdan bahsediyor biri çok eşlilikten! ama iki öğrenci protesto yaptı diye joplanıp nezarete atılıyor. bununla kalmayı hapse giriyor!
biz adeta kabullendik duymaktan şikayetçi da değiliz sustuk pustuk..
şimdilik sadece duyuyoruz: ileride ( hem de çok az zaman sonra):
zina yapanların taşlanarak öldürüldüğü, hırsızların elinin kesildiği, hanımların iki adım geriden yürüdüğü, düşünmenin yasak, yasakların baştacı olduğu, biz beyinsizlerin kurallar olmadan asla iyi, dürüst, vicdan ve irfan sahibi insanlar olamayacağını bilen bir sistemde nefes alıp vereceğiz. üstelik yeterince dindarız diye içimiz rahat ede ede.. cennetin sonsuz nimetleri bizi beklerken... ne ala!
çok eşlilik esprilerine gülerken ciddi ciddi duyar olduk! sen nasıl bir kadınsın ki utanmadan bu konuşmayı yaparsın! malum şu saatten sonra o kokuşmuş beyinlerinizi kimse değiştiremez! kötüsü bizler bu duyduklarımızı yadırgamaz olduk!
söz konusu şeriat kurallarıysa: sınırsız bi özgürlük var ülkede: bir hadımdan bahsediyor biri çok eşlilikten! ama iki öğrenci protesto yaptı diye joplanıp nezarete atılıyor. bununla kalmayı hapse giriyor!
biz adeta kabullendik duymaktan şikayetçi da değiliz sustuk pustuk..
şimdilik sadece duyuyoruz: ileride ( hem de çok az zaman sonra):
zina yapanların taşlanarak öldürüldüğü, hırsızların elinin kesildiği, hanımların iki adım geriden yürüdüğü, düşünmenin yasak, yasakların baştacı olduğu, biz beyinsizlerin kurallar olmadan asla iyi, dürüst, vicdan ve irfan sahibi insanlar olamayacağını bilen bir sistemde nefes alıp vereceğiz. üstelik yeterince dindarız diye içimiz rahat ede ede.. cennetin sonsuz nimetleri bizi beklerken... ne ala!
bütün beyanatları islama uygundur.
(bkz: islamda yanıtı olmayan iki soru/#11806053)
bi de orjinal olun amk liselileri hep aynı espriyi (!) yapmayın.
(bkz: islamda yanıtı olmayan iki soru/#11806053)
bi de orjinal olun amk liselileri hep aynı espriyi (!) yapmayın.
erkek ama kadın kılığına girmiş izlenimi veren kadındır çünkü bir kadın bu düşünceleri sahip olamaz olmamalı.kendini ve hemcinslerini bu kadar küçük düşürmemelidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar