bugün

sibeeel

çok da umrumda olan bir kadın değildir kendisi. çeşitli kaygılarla poligamiyi savunuyordur, olabilir tabi. kendisinden ikinci bi fadime şahin çıkar mı bilmiyorum ama sanmıyorum da.

neden derseniz, fadime şahin öyle bir toplumsal vaka idi ki... neyse uzun uzun yazamayacağım tekrar, tam da şurada yazıyor:

http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=3230405

sibel üresin'i bu noktaya dek getirebilirlerse helal olsun derim vallahi.
© copyright 2005 - 2026