bugün

bazen zevk veren bir durumdur. 'ben kimseyi seri eksilemedim' demesin hiç bir yazar.
(bkz: yalanın batsın)
Zor iş beyler.
30 saniye bekleyemiyorum.
Dudu periyi 2dk bekleyerek 4 eksi verdiğim eksileme biçimidir.
görmezden gelinmeyi, donuza eklenmeyi, engellenmeyi hazmedememenin sonucu olabilecek hareket. aldırmayıp gülüp geçiniz.
solcuların yaptığı iğrenç aktivite.
bana yapılmasını istediğim eylem. her eksi geldiğinde orgazm oluyorum uşaklar.
not: mastürbasyonuma yardım ettiğiniz için teşekkür ederim.
Sabırlı adam işidir.
Hobi olarak yapanlar var.
Troller saçmaladıkça yapmamakta zorlandığım eylem.
Fake hesaplarla aynı entryi eksilemeye çalışmak da olabilir. Boş işlere meraklı yazarların hobisi.
Bana da yapın.
Eksi karma yapmak istiyorum.
Bundan zevk alanlara bi isim bulmalıyız sözlük.
Gıcık olunan kişilere yaptığım eylem. Giriyorum bütün yazdıklarını eksiliyorum sabırla 30 sn bekleye bekleye. *
imkansızdır.
10
30
ve bir saat kısıtlamaları var.
Merveyitavla sağol kardeş
eksileyen piç seni bulacağım hem de ip den.
Müslüman ve bilgi içerikli entry'ler giren yazarların entry'lerine yapılandır. Eğlencelidir.
Birazdan sabaha kadar entry giren yazarlara kız-erkek ayırt etmeden yapacağım eylem.
Çok zevklidir efenim.
En fazla 6 kez yapılabilecek olan şey. Saatlerce bekleyip aynı yazarı seriye alırsanız çaylaklık sebebidir.
şu sıralar başımda böyle bir bela var. biri gizliden gizliye benden nefret ediyor sanırım. mesaj at delikanlı.
ee yandık hani seri köz...
bilgi içerikli entry görür görmez yaptığım ve beni rahatlatan aktivitedir.
Nokta entry girsem biri eksiliyor. Bulacağım o serseriyi dur.
Anında eksiliyor yalnız.
Bunu söylediğim için bile eksileyecek.

Edit: işte bakın gördünüz mü? Allah sizi ne diyim.
amaçsızlığın daliskasıdır kim uğraşır bunla.
hele solcu kemalist ateist yazar olursa ayrı keyif veren eylemdir. evet..
acayip zevkli eylemdir. hele hele kemoş ibişlere yapıldığı an daha da zevkli hale gelen durumdur..
© copyright 2005 - 2026