bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- velvet40
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- ciguli kral7
- herkesle iyi anlaşan insan13
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- 2026 dünya kupası29
- meksika3
- güney afrika4
- kadir inanır'ın vefatı7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- truesuzluk3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- star wars2
- güney kore3
- çekya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
- günün şiiri7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta3
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- kemalist dünya26
oyun güzel hoş ama şu penaltı sistemi lanet bir şey. küfür ediyorum her penaltıda.
bağlı çalımları kullanarak gol atmanın ayrı bir zevk verdiği, aynı zamanda golü yiyen kişiyi de hasetinden çatlattığı aşikar olan oyun.
pesin en büyük özelliği olan şut özelliğinin tamamen bitirildiği oyundur.yıkılmışım.
pes serisinden en sevmediğim oyundur kendileri.*
penaltı olayına muntazaman küfrettiğim oyun. a???a koyim böyle sistem mi olur. aşağı oka basıyorsun sol üstten köklüyor topu arkadaki köfteciye. nasıl bir sistemdir. lanet ettim artık. girdim 1 saat antrenman modunda penaltı çalıştım yok ne tür kullandıysam çözemedim. lan konami'den bu sistemi ayarlayan kişi sana bu sözlerim; senin penaltı kullanma tarzını var ya...
become a legend modunda beşiktaş'ta, hakan arıkan ın defans oyuncusu olarak oynatıldığı oyundur. hehe sen de olmasan kime gülecem lan ben beşiktaş.
ara paslarla sonuca gidebildiğimiz oyundur. yok messi' yle alıp gidiyim yok ronaldo ile yardırıyım devri bitmiş. ibrahim toraman ronaldo' ya top bırakmıyor. aslında böylesi daha güzel olmuş. hakikaten güzel oynayan adam twente' ile de oynuyor barça ile de.
gözlemlerime dayanarak söylüyorum ki en güçlü takım inter olmuştur en azından rakipken yenemiyorum.
(bkz: ama güzel olmuş güzel)
gözlemlerime dayanarak söylüyorum ki en güçlü takım inter olmuştur en azından rakipken yenemiyorum.
(bkz: ama güzel olmuş güzel)
Pes 2010 kadar gereksinim istemeyen, yeni sezon futbol oyunudur. Tavsiye edilir.
en güçlü takımın real madrid olduğu pes versiyonudur. milan ve barcelona onu takip ediyor. chelsea fc'nin de defansı hayvan gibi yine.
bayern münih'in de sikerttiği konsol oyunu.
kimsenin beğenmemesine ve alışamamasına rağmen futbol oyunlarında "alıp gitme" devrini bitirmiş olan oyun. öyleki futbolu çok iyi bilen biri oyunu rahatlıkla iyi oynayabiliyor. oyunda herşey çok gerçekçi.
bir de şu penaltı çalma sertliğini bir tutturabilse konami.. pes 2009 da bariz topa müdahalede penaltı çalıyordu. pes 2010 da penaltı çalmak için kemik sesine kadar bekliyorlardı. şimdi pes 2011 de yine topa müdahale ama penaltı.
çalımlar gayet kullanışlı. ancak doğru zamanda doğru çalımı yapınca oyuncu geçilebiliyor ve çalımların çoğu mevcut.
pasların kontrolü oldukça zor. fakat her türlü pası atmak mümkün. ara paslar oldukça tehlikeli.
şutlara gelince.. uzaktan gol olmuyor denilmesi çok garip çünkü her yerden gol oluyor. formsuz* iniesta 40-45 metreden gol atabiliyor. yakından atılan frikikler kolay gol oluyor*.
online mod çok keyifli. yanındaki arkadaşınla fransız iki elemana karşı fenerbahçe-marsilya maçı yapılabiliyor. maç esnasında kısa konuşmalar var. yapılan faul sonrası "hacı sen naaabıon!?" diyebiliyorsunuz.
oyun iyi ya, eğlenceli. he? yok.. beni tanıtım firmasından yollamadılar.
bir de şu penaltı çalma sertliğini bir tutturabilse konami.. pes 2009 da bariz topa müdahalede penaltı çalıyordu. pes 2010 da penaltı çalmak için kemik sesine kadar bekliyorlardı. şimdi pes 2011 de yine topa müdahale ama penaltı.
çalımlar gayet kullanışlı. ancak doğru zamanda doğru çalımı yapınca oyuncu geçilebiliyor ve çalımların çoğu mevcut.
pasların kontrolü oldukça zor. fakat her türlü pası atmak mümkün. ara paslar oldukça tehlikeli.
şutlara gelince.. uzaktan gol olmuyor denilmesi çok garip çünkü her yerden gol oluyor. formsuz* iniesta 40-45 metreden gol atabiliyor. yakından atılan frikikler kolay gol oluyor*.
online mod çok keyifli. yanındaki arkadaşınla fransız iki elemana karşı fenerbahçe-marsilya maçı yapılabiliyor. maç esnasında kısa konuşmalar var. yapılan faul sonrası "hacı sen naaabıon!?" diyebiliyorsunuz.
oyun iyi ya, eğlenceli. he? yok.. beni tanıtım firmasından yollamadılar.
şutların resmen rezalet olduğu oyun. şöyle ceza sahası dışından vurup da gol atabilen insan evladı görmüş değilim.
öte yandan frikikler kolaylaşmış, güzel goller çıkabiliyor ortaya.
genel olarak pes 2010'un çok daha iyi bir oyun olduğunu söylemek isterim.
öte yandan frikikler kolaylaşmış, güzel goller çıkabiliyor ortaya.
genel olarak pes 2010'un çok daha iyi bir oyun olduğunu söylemek isterim.
özellikle cezasahası dışının çaprazlarından vurduğum her topun neredeyse gol olduğu oyun. köşeye gidiyor her top ve neredeyse hepsi gol oluyor. ayrıca uzaktan şutlar genelde düz kaleye doğru çekildiğinde etkisiz olabiliyor ama gelişine vurulduğunda jeneriklik harika goller oluyor. pc versiyonunda konsola göre şutlar çok daha etkili geldi ayrıca.
pes 2010 a göre pas olayı zorlaşmış oyun. artık pas hatası yapan futbolcularımıza da az küfür ederiz.
sevgiliyi saatlerce ekran başına kitleyen oyundur,hele arkadaslarıyla turnuva fln yapıyorsa,unutun siz onu.
maçların temposu eskiye nazaran azalmış oyun çok sık faullerin olması bunun göstergesi.
become a legend modunda takım arkadaşlarınızın bir sike yaramadığı oyundur. oyuncu geçmek çok zor zaten ota boka kayıyorlar. ha normal maçlarda, yani become legend dışında normal yapılan maçlarda gayet rahat adam geçiyorum, bağlı çalımları falan kullanmadan. ama bu moddayken "seni yapanın amına koyim" diye bağırmadan edemiyorum.
takım arkadaşlarınız ne adam gibi pas atabiliyor, ne orta açabiliyor, e siz topu aldığınızda da sadece güzel pas verme seçeneğiniz var, "şunları geçeyim gol atayım" diye bir şey yok. hadi onu geçtim "şunu geçip orta açayım" bile çok zor. tamam hadi ortayı da açtınız, orospu çocuğu takım arkadaşlarınız gelmiyor bu seferde. kısacası 2 günde beni sinir hastası etmiş oyundur. normal maçlardayken yine fena değil, ara paslar falan güzel oluyor ama eskilerine göre bok gibi olmuş gerçekten.
kısacası olmamış oyundur. pes 5 den beri pes oynayan beni soğutmuştur. amına koyayım böyle oyunun.
şimdi "oynayamayanlar bok atıyor" denilmesin boşuna, gayet iyi oynuyorum normal maçlarda da become a legend modunda da ama iyi oynamakla zevk alınmıyor, bu oyunun zevki yok. bok gibi olmuş işte bi kere daha diyorum.
takım arkadaşlarınız ne adam gibi pas atabiliyor, ne orta açabiliyor, e siz topu aldığınızda da sadece güzel pas verme seçeneğiniz var, "şunları geçeyim gol atayım" diye bir şey yok. hadi onu geçtim "şunu geçip orta açayım" bile çok zor. tamam hadi ortayı da açtınız, orospu çocuğu takım arkadaşlarınız gelmiyor bu seferde. kısacası 2 günde beni sinir hastası etmiş oyundur. normal maçlardayken yine fena değil, ara paslar falan güzel oluyor ama eskilerine göre bok gibi olmuş gerçekten.
kısacası olmamış oyundur. pes 5 den beri pes oynayan beni soğutmuştur. amına koyayım böyle oyunun.
şimdi "oynayamayanlar bok atıyor" denilmesin boşuna, gayet iyi oynuyorum normal maçlarda da become a legend modunda da ama iyi oynamakla zevk alınmıyor, bu oyunun zevki yok. bok gibi olmuş işte bi kere daha diyorum.
ps2 versiyonu türkçe olması dışında önceki oyunlardan pek bir farkı yoktur. kaleciler artık daha iyi. öyle eskisi gibi uzaktan asılayım gol olsun olayı yok. ha birde copa libertadores var.
oynarken gerçekliği ile insana kafayı yedirten bağımlılık yapan oyun.
kamera açısı ile taptığım,sıradışılığa yeni boyut getirmiş herşeyi ile mükemmel bir oyun.
kamera açısı ile taptığım,sıradışılığa yeni boyut getirmiş herşeyi ile mükemmel bir oyun.
laflarıma ayıptır sölemesi diye başlamak istiyorum neden derseniz şöyle ki;
odamda ki 82 ekran plazmaya bağladığım hayvan gibi sistemli bilgisayarımla her oynayışımda oha amk helal sana konami diyerek bana zevk çığlıkları attıran oyundur.
odamda ki 82 ekran plazmaya bağladığım hayvan gibi sistemli bilgisayarımla her oynayışımda oha amk helal sana konami diyerek bana zevk çığlıkları attıran oyundur.
PES 1, Winning eleven 3'ten beri Konami aşığı olan benim zerre kadar merak etmediğim oyundur.
Fifa'dan sonra pes'in gurusu gelse yemez kanks.
Fifa'dan sonra pes'in gurusu gelse yemez kanks.
2010 versiyonu bile kendini güncelleyip ibrahimoviç'i Milan'a transfer ederken 2011 versiyonunda ibrahimoviç'in hala Barcelona'da oynaması düşündürücüdür.
rakip defanstan dönen topların, gelişine vurulması durumunda oldukça estetik goller atabileceğiniz mükemmel bir oyun.
ps2 versiyonunu oğlum adına aldığım oyunun 2011 modeli. bakalım nasıl olcek!*
tanım: futbol manyaklarını manyak yapan oyun.
tanım: futbol manyaklarını manyak yapan oyun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar