pro evolution soccer 2011

penaltı olayına muntazaman küfrettiğim oyun. a???a koyim böyle sistem mi olur. aşağı oka basıyorsun sol üstten köklüyor topu arkadaki köfteciye. nasıl bir sistemdir. lanet ettim artık. girdim 1 saat antrenman modunda penaltı çalıştım yok ne tür kullandıysam çözemedim. lan konami'den bu sistemi ayarlayan kişi sana bu sözlerim; senin penaltı kullanma tarzını var ya...
© copyright 2005 - 2026