bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet7
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- arapça okuyabilen yazarlar3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- kemalist dünya19
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- yazarların iyi olduğu konular9
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- birsin allahım2
- üniversitelerin gereksiz olması12
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- anın görüntüsü17
- seri gizli artı oy veren melek7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- erleg han ile revani yemek3
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kendi kendine gülmek2
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 27 haziran 20262
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- yürüyüş flörtü3
- ktç abinin çaylak olması5
- zor zaman şarkıları2
Paul Walker’ın trajik ölümünü takip eden 24 saat içerisinde bir depoda tuttuğu 30’dan fazla arabası çalınmıştı.
Şehitlerimizin şu adam kadar değerli olmadığını ölümüyle şahsen bana göstermiş kişi. Öldüğünde her yerde duyar kasan ipneler, memlekette kıyamet kopsa zil takar oynarlar. Ne diyelim, elbet bir gün adalet sağlanır. Belki burada, belki başka yerde..
bugun dogum gunuymus. her ne kadar sadece f&f serisinde gozuken b.ktan bir oyuncu olsa da huzur icin de yat diyelim.
altın kalpli güzel insanın doğum günün kutlu olsun.
doğum günün kutlu olsun hızlı ve öfkeli reis. ölmeden önce söylemlerin de bir arabada hızlı iken ölürsem gülüyor olurum demişti. öyle de oldu. sen çok yaşa reis. cennette drift yap. ben izlerim.
hızlı ve öfkeli yönetmeninden serinin 9. filminde süpriz bir isim olacak açıklaması geldi.
instagram hesapları stalklandığnda bu ismin paul walker olacağı açık ve net 9. film çıktığında tebrikleri kabul edeceğim.
instagram hesapları stalklandığnda bu ismin paul walker olacağı açık ve net 9. film çıktığında tebrikleri kabul edeceğim.
2004 yılında durmadan vcd sini izlerdim öldüğünde çok üzülmüştüm.
adam öldü kabul edin artık.
patonum ergun beyin oğlunu her gördüğümde aklıma gelen über yakışıklı. hayır patronun oğluna yazılma gibi bir derdim yok ama birbirine tip olarak o kadar benziyorlar ki tarifi güç.
hem yakışıklı hem de bu kadar güzel bir adamın yanarak can vermiş olmasını kabullenmek zor geliyor. ben bile yaşıyorum ama bu adam öldü diye düşünmekten kendimi alamadığım anlar oluyor. hakikaten nasıl öldü ya!
hem yakışıklı hem de bu kadar güzel bir adamın yanarak can vermiş olmasını kabullenmek zor geliyor. ben bile yaşıyorum ama bu adam öldü diye düşünmekten kendimi alamadığım anlar oluyor. hakikaten nasıl öldü ya!
see you again sarkisina anlam katan adam...
Hızlı yaşa genç öl cesedin yakışıklı olsun..
gece gece aklıma aragaz faruk dostumuzun madem gireceğiz kabire yanlayalım habire sözünü getirmiştir.
rahmet ve yanık lastik kokusu içinde uyu.
rahmet ve yanık lastik kokusu içinde uyu.
I am paul walker filminden cikacak sonuca gire su testisi, su yolunda kirilmis.
Öldü diye üzüldügüm ikinci oyuncudur.
Hızlı ve öfkeli 7''de ölmüş adamı oynatmışlardır.
bugün 6 yıl oldu. üşüyoruz brian o'conner..
Şansa bak adam yarış filmi çekiyordu gerçekte de arabayla hız yapıp öldü. Demek ki hakikatten hız tutkunuydu adam. Yazık oldu.
öleli altı yıl olan daha gençken kariyerinin başında ölen flim oyuncusu.
"sen gittin ya reis artik hizli değil sadece öfkeliyiz".
Adam ölmüş olmasına rağmen hızlı ve öfkeli 10 filminde yer aldı.
Efsane ile başladı efsane olarak gitti.
Yine de özleniyor canlı canlı olmadıktan sonra.
:/.
Klasik.
Ama duygulanıyorum See You Again müziğini filmin sonunda açtıkları zaman.
Yine de özleniyor canlı canlı olmadıktan sonra.
:/.
Klasik.
Ama duygulanıyorum See You Again müziğini filmin sonunda açtıkları zaman.
Gerçek bir Alphadır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar