bugün
- içtim şarabı13
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- aşure yapan sözlük kızları7
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız2
- rakı sevmemek6
- yalaka2
- insan olmaya ceyrek kala2
- okumuş hırt2
- görücü usulü2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- bioloji2
- cevcet2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- sözlükteki gizli düşmanım6
- hayattaki şans seviyeniz4
- kemalist dünya24
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- çok güzel ama manyak kadın7
- hesabı gizliye almak3
- her insanın bir cini olması5
- mustafa kemal atatürk7
- anın görüntüsü20
- kaşar5
- yagmurcu3
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- osurdum3
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- true'nun çaylak olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- beni seven var mıdır2
- barış alper yılmaz2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- hırt4
mitolojide zeka tanrıçası.
tanrıça athena'nın da lakaplarından biri.
iskenderun'da kurulan ve daha sonra dağılan şimdiki ismiyle onyedisantim olan grubun adı...
punk-rock-grunge tarzında müzik yapan kaliteli insanlar topluluğu.
http://www.myspace.com/onyedisantim
punk-rock-grunge tarzında müzik yapan kaliteli insanlar topluluğu.
http://www.myspace.com/onyedisantim
Bir tür kedi. Tibet ve Sibiryadaki çöllerde, kayalık ve dağlık yerlerde yaşar.
http://www.felineconserva.../uploads/uvj3_pallas1.jpg
http://www.felineconserva.../uploads/uvj3_pallas1.jpg
iskoçyalı progressive rock grubu. 1980 yılında kurulmuştur. Müzik tarzları Marillion, IQ ve Pendragon gibidir. ilk albümleri bir konser kaydıdır. Son kadrosu şu şekildedir :
- Ronnie Brown / klavye
- Colin Fraser / davul
- Niall Mathewson / gitar
- Graeme Murray / bas, arka vokaller
- Alan Reed / vokal
Albümleri :
1981 - Arrive Alive (Live)
1984 - The Sentinel
1986 - The Wedge
1986 - Knight Moves To Wedge
1998 - Beat The Drum
2001 - The Cross & The Crucible
2005 - The Dreams Of Men
http://www.pallas-uk.com
- Ronnie Brown / klavye
- Colin Fraser / davul
- Niall Mathewson / gitar
- Graeme Murray / bas, arka vokaller
- Alan Reed / vokal
Albümleri :
1981 - Arrive Alive (Live)
1984 - The Sentinel
1986 - The Wedge
1986 - Knight Moves To Wedge
1998 - Beat The Drum
2001 - The Cross & The Crucible
2005 - The Dreams Of Men
http://www.pallas-uk.com
Yunanca karşılığı zırh kuşanmış, bakire.
Yunan savaş ve bilgelik tanrıçası Athena'nın önadlarından biridir.
Yunan savaş ve bilgelik tanrıçası Athena'nın önadlarından biridir.
miğfer demektir.
(bkz: pallas athena)
yunan mitolojisinde athena tarafından öldürülen dev.
minör bir gezegen adı. ayrıca Neron'un zamanında yaşamış meşhur bir köle, neronun emriyle öldürülmüştür.
citroenin güzel bir modeli.
muratlara karşı özel bir ilgisi var. tüm murat'lara duyrulur.
seviyedaşımdır kendisi efenim. merhabalar !
oğlak burcu değil misiniz hepiniz aynısınız diye kızmıştır efendim bana. yakında özür diler.*
kimseden özür dilemeyen yazar kişisidir kendisi. hakigiyenadam'a selam ederim. *
batak oynayalım demek üzereydim ki göremedim. yazık bana.
(bkz: athena pallas)
bugün doğum günü olan yazar. arkadaş canlısı değil ama kendisine uzun ve mutlu bir ömür diliyorum.
(bkz: iyi ki doğdun)
(bkz: iyi ki doğdun)
üniversite sınavında başarılar dilediğim hoş sohbet bir yazardır.
zaten üniversite okumakta olan, ammavelakin bölümünü beğenemeyip, içinde kalan ukteyi doldurma amaçlı yine sınava girecek olan yazardır.
büdüt: üniversite okumak ne amk? kendime sesli güldüm.
büdüt: üniversite okumak ne amk? kendime sesli güldüm.
hayatıma giren en güzel dosttur. *
hayatıma en güzel giren dosttur. *
aynı dertten muzdarip olacağımızı bilmeden mesajlaştık uzun bir zaman önce. o çoktan düşmüştü daha sonradan benim de düşeceğim derde. teselli etmeye çalışıyordum elimden geldiğince. ki sonra kesildi sohbetimiz nedensizce ve sessizce..
onunla ortak derde düşmüştüm ve onu bile unutmuştum derdimden. zaten sözlüğe de pek girmiyordum kaçmış olan keyfimden. bir mesaj attı bir gün benim o ben olduğumu bilmeden. nickini hatırladım ve kendimi de hatırlattım maziden.
sabaha dek yazıştık o gün, en dostane biçimde. tesellisi yer etti, güller açtı içimde. ilk defa yanılmadım, dosttan yana seçimde.
bir pazar günü karar verdim, gidip denize girmeye. çıktım evden bastım gaza, foça'ya ve izmir'e. fakat yolda bozuldu moralim, eski sevgili akla düşmeye. nasıl oldu bilmedim, gitmişim çanakkale'ye..
ulan dedim burda ne işim var, nasıl oldu da geldim. gitmişken çanakkale'de sağlam bir yemek yedim. madem ki geldim, o güzel memlekette öylesine biraz gezdim. vakit çok geç olmuştu artık, evime döneyim dedim.
yolda bir mesaj gelmişti telefonuma. telefonumu vermiştim, mesaj atmış bu bana. sevindirik oldum, cevap yazdım dostuma. o ara gelmiştim çoktan izmir kordonboyuna..
aradım sonra, dedim duyayım bir dost sesi. makarna yapmış ama yokmuş yiyesi. üzüldüm makarnaya, yazık boşa gitmesi. dedim beklet onu, gelip yer aç birisi.
gelsin yesin tabiki ama yol çok uzundur dedi. yola çıkmıştım oysa, hiç aklıma gelmedi. beklediğim kadar uzun bile sürmedi. oysa bursa 400 kilometreydi.
çok değil 4 saat sonra görükle'ye ulaştım. gittim bu güzel dostun kapısına yanaştım. merdivenler bitmedi, asansörle savaştım. karşılaşınca kapıda, güzellikten kamaştım..
makarnayı özene bezene pişirip hazırlamış. salçalı sosu koymuş onu da unutmamış. çiğ köfteciyi de aramış aslında, ama adam telefonu açmamış.. kolayı da light almış, meğer diyete başlamış.
konuştuk sabaha kadar, sözlüğe de girdik arada. şener şen filmi açtık, uyumuşum sonrada.. o da gitmiş uyumuş, sabah yoktu ortada. mesaj attım günaydın uyandım ben burada..
geldi patlak gözlerle, o mesaja uyanmış. börekçiyi aradık, kıymalılar başkaymış. o peynirli yedi, diyetini bozarmış. kilolu değil ama resmen diyete takmış..
oturduk biraz daha geldi veda zamanı. sarılıp ayrıldık, gelmişti dönüş anı. görükle'den çıkarken karıştırdım yolu, yordamı. o tabelalar var ya sinir eder adamı.
böyle bir dostum varken, sırtım yere gelmez benim. sevgilim olsa bin tane, pallas dostumdur, canımdır derim. şimdi sıra sende, artık bize de beklerim.. o güzel misafirperverliğin ve dostluğun için pallas'ım, çok teşekkür ederim.
bin tane sevgiliye değişmem dostluğunu hacı. şu kafiyeli şeyleri bile yazdırdın ya bana, ne diyim lan ben sana.
sevgüler. öyle oldu işte.
hayatıma en güzel giren dosttur. *
aynı dertten muzdarip olacağımızı bilmeden mesajlaştık uzun bir zaman önce. o çoktan düşmüştü daha sonradan benim de düşeceğim derde. teselli etmeye çalışıyordum elimden geldiğince. ki sonra kesildi sohbetimiz nedensizce ve sessizce..
onunla ortak derde düşmüştüm ve onu bile unutmuştum derdimden. zaten sözlüğe de pek girmiyordum kaçmış olan keyfimden. bir mesaj attı bir gün benim o ben olduğumu bilmeden. nickini hatırladım ve kendimi de hatırlattım maziden.
sabaha dek yazıştık o gün, en dostane biçimde. tesellisi yer etti, güller açtı içimde. ilk defa yanılmadım, dosttan yana seçimde.
bir pazar günü karar verdim, gidip denize girmeye. çıktım evden bastım gaza, foça'ya ve izmir'e. fakat yolda bozuldu moralim, eski sevgili akla düşmeye. nasıl oldu bilmedim, gitmişim çanakkale'ye..
ulan dedim burda ne işim var, nasıl oldu da geldim. gitmişken çanakkale'de sağlam bir yemek yedim. madem ki geldim, o güzel memlekette öylesine biraz gezdim. vakit çok geç olmuştu artık, evime döneyim dedim.
yolda bir mesaj gelmişti telefonuma. telefonumu vermiştim, mesaj atmış bu bana. sevindirik oldum, cevap yazdım dostuma. o ara gelmiştim çoktan izmir kordonboyuna..
aradım sonra, dedim duyayım bir dost sesi. makarna yapmış ama yokmuş yiyesi. üzüldüm makarnaya, yazık boşa gitmesi. dedim beklet onu, gelip yer aç birisi.
gelsin yesin tabiki ama yol çok uzundur dedi. yola çıkmıştım oysa, hiç aklıma gelmedi. beklediğim kadar uzun bile sürmedi. oysa bursa 400 kilometreydi.
çok değil 4 saat sonra görükle'ye ulaştım. gittim bu güzel dostun kapısına yanaştım. merdivenler bitmedi, asansörle savaştım. karşılaşınca kapıda, güzellikten kamaştım..
makarnayı özene bezene pişirip hazırlamış. salçalı sosu koymuş onu da unutmamış. çiğ köfteciyi de aramış aslında, ama adam telefonu açmamış.. kolayı da light almış, meğer diyete başlamış.
konuştuk sabaha kadar, sözlüğe de girdik arada. şener şen filmi açtık, uyumuşum sonrada.. o da gitmiş uyumuş, sabah yoktu ortada. mesaj attım günaydın uyandım ben burada..
geldi patlak gözlerle, o mesaja uyanmış. börekçiyi aradık, kıymalılar başkaymış. o peynirli yedi, diyetini bozarmış. kilolu değil ama resmen diyete takmış..
oturduk biraz daha geldi veda zamanı. sarılıp ayrıldık, gelmişti dönüş anı. görükle'den çıkarken karıştırdım yolu, yordamı. o tabelalar var ya sinir eder adamı.
böyle bir dostum varken, sırtım yere gelmez benim. sevgilim olsa bin tane, pallas dostumdur, canımdır derim. şimdi sıra sende, artık bize de beklerim.. o güzel misafirperverliğin ve dostluğun için pallas'ım, çok teşekkür ederim.
bin tane sevgiliye değişmem dostluğunu hacı. şu kafiyeli şeyleri bile yazdırdın ya bana, ne diyim lan ben sana.
sevgüler. öyle oldu işte.
(#16162744)) sabah saatlerinde ders çalışmaktan yorgun düşmüş vücuda enerji veren şarkı için teşekkür edilesi yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar