bugün
- sözlüğün aptal kaynaması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme4
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- velvet43
- göbeksiz erkek2
- çok eski entryleri okumak2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- sözlüte karı var mı3
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- hamas3
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- fas6
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hollanda3
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- izmir2
- hayatını kaybetmek4
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı5
- 25 haziran 2026 venezuela depremi6
- vatandaş halinden memnun3
- 19 yaşında kızla yatmak15
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi7
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- düşünürken tavana bakmak5
- makarnaya sarımsak girer mi4
- king is back5
- motosiklet kullananlara tavsiyeler2
- almanya7
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı3
- paraguay4
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- yugoslavya kızları4
- aselsan3
- mor semsiyeli yabanci5
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı4
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- güney afrika5
- kanada3
- pandela3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- deniz baykal7
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
mitolojide zeka tanrıçası.
tanrıça athena'nın da lakaplarından biri.
iskenderun'da kurulan ve daha sonra dağılan şimdiki ismiyle onyedisantim olan grubun adı...
punk-rock-grunge tarzında müzik yapan kaliteli insanlar topluluğu.
http://www.myspace.com/onyedisantim
punk-rock-grunge tarzında müzik yapan kaliteli insanlar topluluğu.
http://www.myspace.com/onyedisantim
Bir tür kedi. Tibet ve Sibiryadaki çöllerde, kayalık ve dağlık yerlerde yaşar.
http://www.felineconserva.../uploads/uvj3_pallas1.jpg
http://www.felineconserva.../uploads/uvj3_pallas1.jpg
iskoçyalı progressive rock grubu. 1980 yılında kurulmuştur. Müzik tarzları Marillion, IQ ve Pendragon gibidir. ilk albümleri bir konser kaydıdır. Son kadrosu şu şekildedir :
- Ronnie Brown / klavye
- Colin Fraser / davul
- Niall Mathewson / gitar
- Graeme Murray / bas, arka vokaller
- Alan Reed / vokal
Albümleri :
1981 - Arrive Alive (Live)
1984 - The Sentinel
1986 - The Wedge
1986 - Knight Moves To Wedge
1998 - Beat The Drum
2001 - The Cross & The Crucible
2005 - The Dreams Of Men
http://www.pallas-uk.com
- Ronnie Brown / klavye
- Colin Fraser / davul
- Niall Mathewson / gitar
- Graeme Murray / bas, arka vokaller
- Alan Reed / vokal
Albümleri :
1981 - Arrive Alive (Live)
1984 - The Sentinel
1986 - The Wedge
1986 - Knight Moves To Wedge
1998 - Beat The Drum
2001 - The Cross & The Crucible
2005 - The Dreams Of Men
http://www.pallas-uk.com
Yunanca karşılığı zırh kuşanmış, bakire.
Yunan savaş ve bilgelik tanrıçası Athena'nın önadlarından biridir.
Yunan savaş ve bilgelik tanrıçası Athena'nın önadlarından biridir.
miğfer demektir.
(bkz: pallas athena)
yunan mitolojisinde athena tarafından öldürülen dev.
minör bir gezegen adı. ayrıca Neron'un zamanında yaşamış meşhur bir köle, neronun emriyle öldürülmüştür.
citroenin güzel bir modeli.
muratlara karşı özel bir ilgisi var. tüm murat'lara duyrulur.
seviyedaşımdır kendisi efenim. merhabalar !
oğlak burcu değil misiniz hepiniz aynısınız diye kızmıştır efendim bana. yakında özür diler.*
kimseden özür dilemeyen yazar kişisidir kendisi. hakigiyenadam'a selam ederim. *
batak oynayalım demek üzereydim ki göremedim. yazık bana.
(bkz: athena pallas)
bugün doğum günü olan yazar. arkadaş canlısı değil ama kendisine uzun ve mutlu bir ömür diliyorum.
(bkz: iyi ki doğdun)
(bkz: iyi ki doğdun)
üniversite sınavında başarılar dilediğim hoş sohbet bir yazardır.
zaten üniversite okumakta olan, ammavelakin bölümünü beğenemeyip, içinde kalan ukteyi doldurma amaçlı yine sınava girecek olan yazardır.
büdüt: üniversite okumak ne amk? kendime sesli güldüm.
büdüt: üniversite okumak ne amk? kendime sesli güldüm.
hayatıma giren en güzel dosttur. *
hayatıma en güzel giren dosttur. *
aynı dertten muzdarip olacağımızı bilmeden mesajlaştık uzun bir zaman önce. o çoktan düşmüştü daha sonradan benim de düşeceğim derde. teselli etmeye çalışıyordum elimden geldiğince. ki sonra kesildi sohbetimiz nedensizce ve sessizce..
onunla ortak derde düşmüştüm ve onu bile unutmuştum derdimden. zaten sözlüğe de pek girmiyordum kaçmış olan keyfimden. bir mesaj attı bir gün benim o ben olduğumu bilmeden. nickini hatırladım ve kendimi de hatırlattım maziden.
sabaha dek yazıştık o gün, en dostane biçimde. tesellisi yer etti, güller açtı içimde. ilk defa yanılmadım, dosttan yana seçimde.
bir pazar günü karar verdim, gidip denize girmeye. çıktım evden bastım gaza, foça'ya ve izmir'e. fakat yolda bozuldu moralim, eski sevgili akla düşmeye. nasıl oldu bilmedim, gitmişim çanakkale'ye..
ulan dedim burda ne işim var, nasıl oldu da geldim. gitmişken çanakkale'de sağlam bir yemek yedim. madem ki geldim, o güzel memlekette öylesine biraz gezdim. vakit çok geç olmuştu artık, evime döneyim dedim.
yolda bir mesaj gelmişti telefonuma. telefonumu vermiştim, mesaj atmış bu bana. sevindirik oldum, cevap yazdım dostuma. o ara gelmiştim çoktan izmir kordonboyuna..
aradım sonra, dedim duyayım bir dost sesi. makarna yapmış ama yokmuş yiyesi. üzüldüm makarnaya, yazık boşa gitmesi. dedim beklet onu, gelip yer aç birisi.
gelsin yesin tabiki ama yol çok uzundur dedi. yola çıkmıştım oysa, hiç aklıma gelmedi. beklediğim kadar uzun bile sürmedi. oysa bursa 400 kilometreydi.
çok değil 4 saat sonra görükle'ye ulaştım. gittim bu güzel dostun kapısına yanaştım. merdivenler bitmedi, asansörle savaştım. karşılaşınca kapıda, güzellikten kamaştım..
makarnayı özene bezene pişirip hazırlamış. salçalı sosu koymuş onu da unutmamış. çiğ köfteciyi de aramış aslında, ama adam telefonu açmamış.. kolayı da light almış, meğer diyete başlamış.
konuştuk sabaha kadar, sözlüğe de girdik arada. şener şen filmi açtık, uyumuşum sonrada.. o da gitmiş uyumuş, sabah yoktu ortada. mesaj attım günaydın uyandım ben burada..
geldi patlak gözlerle, o mesaja uyanmış. börekçiyi aradık, kıymalılar başkaymış. o peynirli yedi, diyetini bozarmış. kilolu değil ama resmen diyete takmış..
oturduk biraz daha geldi veda zamanı. sarılıp ayrıldık, gelmişti dönüş anı. görükle'den çıkarken karıştırdım yolu, yordamı. o tabelalar var ya sinir eder adamı.
böyle bir dostum varken, sırtım yere gelmez benim. sevgilim olsa bin tane, pallas dostumdur, canımdır derim. şimdi sıra sende, artık bize de beklerim.. o güzel misafirperverliğin ve dostluğun için pallas'ım, çok teşekkür ederim.
bin tane sevgiliye değişmem dostluğunu hacı. şu kafiyeli şeyleri bile yazdırdın ya bana, ne diyim lan ben sana.
sevgüler. öyle oldu işte.
hayatıma en güzel giren dosttur. *
aynı dertten muzdarip olacağımızı bilmeden mesajlaştık uzun bir zaman önce. o çoktan düşmüştü daha sonradan benim de düşeceğim derde. teselli etmeye çalışıyordum elimden geldiğince. ki sonra kesildi sohbetimiz nedensizce ve sessizce..
onunla ortak derde düşmüştüm ve onu bile unutmuştum derdimden. zaten sözlüğe de pek girmiyordum kaçmış olan keyfimden. bir mesaj attı bir gün benim o ben olduğumu bilmeden. nickini hatırladım ve kendimi de hatırlattım maziden.
sabaha dek yazıştık o gün, en dostane biçimde. tesellisi yer etti, güller açtı içimde. ilk defa yanılmadım, dosttan yana seçimde.
bir pazar günü karar verdim, gidip denize girmeye. çıktım evden bastım gaza, foça'ya ve izmir'e. fakat yolda bozuldu moralim, eski sevgili akla düşmeye. nasıl oldu bilmedim, gitmişim çanakkale'ye..
ulan dedim burda ne işim var, nasıl oldu da geldim. gitmişken çanakkale'de sağlam bir yemek yedim. madem ki geldim, o güzel memlekette öylesine biraz gezdim. vakit çok geç olmuştu artık, evime döneyim dedim.
yolda bir mesaj gelmişti telefonuma. telefonumu vermiştim, mesaj atmış bu bana. sevindirik oldum, cevap yazdım dostuma. o ara gelmiştim çoktan izmir kordonboyuna..
aradım sonra, dedim duyayım bir dost sesi. makarna yapmış ama yokmuş yiyesi. üzüldüm makarnaya, yazık boşa gitmesi. dedim beklet onu, gelip yer aç birisi.
gelsin yesin tabiki ama yol çok uzundur dedi. yola çıkmıştım oysa, hiç aklıma gelmedi. beklediğim kadar uzun bile sürmedi. oysa bursa 400 kilometreydi.
çok değil 4 saat sonra görükle'ye ulaştım. gittim bu güzel dostun kapısına yanaştım. merdivenler bitmedi, asansörle savaştım. karşılaşınca kapıda, güzellikten kamaştım..
makarnayı özene bezene pişirip hazırlamış. salçalı sosu koymuş onu da unutmamış. çiğ köfteciyi de aramış aslında, ama adam telefonu açmamış.. kolayı da light almış, meğer diyete başlamış.
konuştuk sabaha kadar, sözlüğe de girdik arada. şener şen filmi açtık, uyumuşum sonrada.. o da gitmiş uyumuş, sabah yoktu ortada. mesaj attım günaydın uyandım ben burada..
geldi patlak gözlerle, o mesaja uyanmış. börekçiyi aradık, kıymalılar başkaymış. o peynirli yedi, diyetini bozarmış. kilolu değil ama resmen diyete takmış..
oturduk biraz daha geldi veda zamanı. sarılıp ayrıldık, gelmişti dönüş anı. görükle'den çıkarken karıştırdım yolu, yordamı. o tabelalar var ya sinir eder adamı.
böyle bir dostum varken, sırtım yere gelmez benim. sevgilim olsa bin tane, pallas dostumdur, canımdır derim. şimdi sıra sende, artık bize de beklerim.. o güzel misafirperverliğin ve dostluğun için pallas'ım, çok teşekkür ederim.
bin tane sevgiliye değişmem dostluğunu hacı. şu kafiyeli şeyleri bile yazdırdın ya bana, ne diyim lan ben sana.
sevgüler. öyle oldu işte.
(#16162744)) sabah saatlerinde ders çalışmaktan yorgun düşmüş vücuda enerji veren şarkı için teşekkür edilesi yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar