bugün
- kaşar5
- kadir inanır20
- içtim şarabı4
- sözlükteki gizli düşmanım5
- her insanın bir cini olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar6
- çok güzel ama manyak kadın7
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- gizem3
- mustafa kemal atatürk7
- içinden canavar çıkan insan3
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kemalist dünya24
- ilk sevgiliyle evlenmek3
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım3
- hırt4
- mason2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- nervio4
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- velvet28
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hapşırmak2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak13
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- israil6
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- ona bir şey söyle9
- galatasaray lobisi11
mitolojide zeka tanrıçası.
tanrıça athena'nın da lakaplarından biri.
iskenderun'da kurulan ve daha sonra dağılan şimdiki ismiyle onyedisantim olan grubun adı...
punk-rock-grunge tarzında müzik yapan kaliteli insanlar topluluğu.
http://www.myspace.com/onyedisantim
punk-rock-grunge tarzında müzik yapan kaliteli insanlar topluluğu.
http://www.myspace.com/onyedisantim
Bir tür kedi. Tibet ve Sibiryadaki çöllerde, kayalık ve dağlık yerlerde yaşar.
http://www.felineconserva.../uploads/uvj3_pallas1.jpg
http://www.felineconserva.../uploads/uvj3_pallas1.jpg
iskoçyalı progressive rock grubu. 1980 yılında kurulmuştur. Müzik tarzları Marillion, IQ ve Pendragon gibidir. ilk albümleri bir konser kaydıdır. Son kadrosu şu şekildedir :
- Ronnie Brown / klavye
- Colin Fraser / davul
- Niall Mathewson / gitar
- Graeme Murray / bas, arka vokaller
- Alan Reed / vokal
Albümleri :
1981 - Arrive Alive (Live)
1984 - The Sentinel
1986 - The Wedge
1986 - Knight Moves To Wedge
1998 - Beat The Drum
2001 - The Cross & The Crucible
2005 - The Dreams Of Men
http://www.pallas-uk.com
- Ronnie Brown / klavye
- Colin Fraser / davul
- Niall Mathewson / gitar
- Graeme Murray / bas, arka vokaller
- Alan Reed / vokal
Albümleri :
1981 - Arrive Alive (Live)
1984 - The Sentinel
1986 - The Wedge
1986 - Knight Moves To Wedge
1998 - Beat The Drum
2001 - The Cross & The Crucible
2005 - The Dreams Of Men
http://www.pallas-uk.com
Yunanca karşılığı zırh kuşanmış, bakire.
Yunan savaş ve bilgelik tanrıçası Athena'nın önadlarından biridir.
Yunan savaş ve bilgelik tanrıçası Athena'nın önadlarından biridir.
miğfer demektir.
(bkz: pallas athena)
yunan mitolojisinde athena tarafından öldürülen dev.
minör bir gezegen adı. ayrıca Neron'un zamanında yaşamış meşhur bir köle, neronun emriyle öldürülmüştür.
citroenin güzel bir modeli.
muratlara karşı özel bir ilgisi var. tüm murat'lara duyrulur.
seviyedaşımdır kendisi efenim. merhabalar !
oğlak burcu değil misiniz hepiniz aynısınız diye kızmıştır efendim bana. yakında özür diler.*
kimseden özür dilemeyen yazar kişisidir kendisi. hakigiyenadam'a selam ederim. *
batak oynayalım demek üzereydim ki göremedim. yazık bana.
(bkz: athena pallas)
bugün doğum günü olan yazar. arkadaş canlısı değil ama kendisine uzun ve mutlu bir ömür diliyorum.
(bkz: iyi ki doğdun)
(bkz: iyi ki doğdun)
üniversite sınavında başarılar dilediğim hoş sohbet bir yazardır.
zaten üniversite okumakta olan, ammavelakin bölümünü beğenemeyip, içinde kalan ukteyi doldurma amaçlı yine sınava girecek olan yazardır.
büdüt: üniversite okumak ne amk? kendime sesli güldüm.
büdüt: üniversite okumak ne amk? kendime sesli güldüm.
hayatıma giren en güzel dosttur. *
hayatıma en güzel giren dosttur. *
aynı dertten muzdarip olacağımızı bilmeden mesajlaştık uzun bir zaman önce. o çoktan düşmüştü daha sonradan benim de düşeceğim derde. teselli etmeye çalışıyordum elimden geldiğince. ki sonra kesildi sohbetimiz nedensizce ve sessizce..
onunla ortak derde düşmüştüm ve onu bile unutmuştum derdimden. zaten sözlüğe de pek girmiyordum kaçmış olan keyfimden. bir mesaj attı bir gün benim o ben olduğumu bilmeden. nickini hatırladım ve kendimi de hatırlattım maziden.
sabaha dek yazıştık o gün, en dostane biçimde. tesellisi yer etti, güller açtı içimde. ilk defa yanılmadım, dosttan yana seçimde.
bir pazar günü karar verdim, gidip denize girmeye. çıktım evden bastım gaza, foça'ya ve izmir'e. fakat yolda bozuldu moralim, eski sevgili akla düşmeye. nasıl oldu bilmedim, gitmişim çanakkale'ye..
ulan dedim burda ne işim var, nasıl oldu da geldim. gitmişken çanakkale'de sağlam bir yemek yedim. madem ki geldim, o güzel memlekette öylesine biraz gezdim. vakit çok geç olmuştu artık, evime döneyim dedim.
yolda bir mesaj gelmişti telefonuma. telefonumu vermiştim, mesaj atmış bu bana. sevindirik oldum, cevap yazdım dostuma. o ara gelmiştim çoktan izmir kordonboyuna..
aradım sonra, dedim duyayım bir dost sesi. makarna yapmış ama yokmuş yiyesi. üzüldüm makarnaya, yazık boşa gitmesi. dedim beklet onu, gelip yer aç birisi.
gelsin yesin tabiki ama yol çok uzundur dedi. yola çıkmıştım oysa, hiç aklıma gelmedi. beklediğim kadar uzun bile sürmedi. oysa bursa 400 kilometreydi.
çok değil 4 saat sonra görükle'ye ulaştım. gittim bu güzel dostun kapısına yanaştım. merdivenler bitmedi, asansörle savaştım. karşılaşınca kapıda, güzellikten kamaştım..
makarnayı özene bezene pişirip hazırlamış. salçalı sosu koymuş onu da unutmamış. çiğ köfteciyi de aramış aslında, ama adam telefonu açmamış.. kolayı da light almış, meğer diyete başlamış.
konuştuk sabaha kadar, sözlüğe de girdik arada. şener şen filmi açtık, uyumuşum sonrada.. o da gitmiş uyumuş, sabah yoktu ortada. mesaj attım günaydın uyandım ben burada..
geldi patlak gözlerle, o mesaja uyanmış. börekçiyi aradık, kıymalılar başkaymış. o peynirli yedi, diyetini bozarmış. kilolu değil ama resmen diyete takmış..
oturduk biraz daha geldi veda zamanı. sarılıp ayrıldık, gelmişti dönüş anı. görükle'den çıkarken karıştırdım yolu, yordamı. o tabelalar var ya sinir eder adamı.
böyle bir dostum varken, sırtım yere gelmez benim. sevgilim olsa bin tane, pallas dostumdur, canımdır derim. şimdi sıra sende, artık bize de beklerim.. o güzel misafirperverliğin ve dostluğun için pallas'ım, çok teşekkür ederim.
bin tane sevgiliye değişmem dostluğunu hacı. şu kafiyeli şeyleri bile yazdırdın ya bana, ne diyim lan ben sana.
sevgüler. öyle oldu işte.
hayatıma en güzel giren dosttur. *
aynı dertten muzdarip olacağımızı bilmeden mesajlaştık uzun bir zaman önce. o çoktan düşmüştü daha sonradan benim de düşeceğim derde. teselli etmeye çalışıyordum elimden geldiğince. ki sonra kesildi sohbetimiz nedensizce ve sessizce..
onunla ortak derde düşmüştüm ve onu bile unutmuştum derdimden. zaten sözlüğe de pek girmiyordum kaçmış olan keyfimden. bir mesaj attı bir gün benim o ben olduğumu bilmeden. nickini hatırladım ve kendimi de hatırlattım maziden.
sabaha dek yazıştık o gün, en dostane biçimde. tesellisi yer etti, güller açtı içimde. ilk defa yanılmadım, dosttan yana seçimde.
bir pazar günü karar verdim, gidip denize girmeye. çıktım evden bastım gaza, foça'ya ve izmir'e. fakat yolda bozuldu moralim, eski sevgili akla düşmeye. nasıl oldu bilmedim, gitmişim çanakkale'ye..
ulan dedim burda ne işim var, nasıl oldu da geldim. gitmişken çanakkale'de sağlam bir yemek yedim. madem ki geldim, o güzel memlekette öylesine biraz gezdim. vakit çok geç olmuştu artık, evime döneyim dedim.
yolda bir mesaj gelmişti telefonuma. telefonumu vermiştim, mesaj atmış bu bana. sevindirik oldum, cevap yazdım dostuma. o ara gelmiştim çoktan izmir kordonboyuna..
aradım sonra, dedim duyayım bir dost sesi. makarna yapmış ama yokmuş yiyesi. üzüldüm makarnaya, yazık boşa gitmesi. dedim beklet onu, gelip yer aç birisi.
gelsin yesin tabiki ama yol çok uzundur dedi. yola çıkmıştım oysa, hiç aklıma gelmedi. beklediğim kadar uzun bile sürmedi. oysa bursa 400 kilometreydi.
çok değil 4 saat sonra görükle'ye ulaştım. gittim bu güzel dostun kapısına yanaştım. merdivenler bitmedi, asansörle savaştım. karşılaşınca kapıda, güzellikten kamaştım..
makarnayı özene bezene pişirip hazırlamış. salçalı sosu koymuş onu da unutmamış. çiğ köfteciyi de aramış aslında, ama adam telefonu açmamış.. kolayı da light almış, meğer diyete başlamış.
konuştuk sabaha kadar, sözlüğe de girdik arada. şener şen filmi açtık, uyumuşum sonrada.. o da gitmiş uyumuş, sabah yoktu ortada. mesaj attım günaydın uyandım ben burada..
geldi patlak gözlerle, o mesaja uyanmış. börekçiyi aradık, kıymalılar başkaymış. o peynirli yedi, diyetini bozarmış. kilolu değil ama resmen diyete takmış..
oturduk biraz daha geldi veda zamanı. sarılıp ayrıldık, gelmişti dönüş anı. görükle'den çıkarken karıştırdım yolu, yordamı. o tabelalar var ya sinir eder adamı.
böyle bir dostum varken, sırtım yere gelmez benim. sevgilim olsa bin tane, pallas dostumdur, canımdır derim. şimdi sıra sende, artık bize de beklerim.. o güzel misafirperverliğin ve dostluğun için pallas'ım, çok teşekkür ederim.
bin tane sevgiliye değişmem dostluğunu hacı. şu kafiyeli şeyleri bile yazdırdın ya bana, ne diyim lan ben sana.
sevgüler. öyle oldu işte.
(#16162744)) sabah saatlerinde ders çalışmaktan yorgun düşmüş vücuda enerji veren şarkı için teşekkür edilesi yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar