bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    başrollerinde taner birsel ve başak köklükaya'nın oynadığı, 2001 yapımı çok ama çok başarılı bir zeki demirkubuz filmi.
    3 ... cikarinbeniburdan
  2. 2.
    (bkz: itirafçıların aslında demek istedikleri)
    2 -1 ... ranger65
  3. 3.
    bir can yücel şiiri

    Nahit Hanım söyledi yine
    neden babama yazmışım da
    anama şiir döktürmemişim
    Kaç kere yazdım
    cebimden uçup gittiler
    beni,on yedi yaşında beni yıkayan
    Anneme şiir yazacak kadar şair değilim!

    Güle Güle (1993) adlı şiir kitabından alınmıştır.
    6 ... ucuncayir666
  4. 4.
    http://www.itiraf.com adresinde çokça bulunmaktadır.
    2 ... sistembasithatasifir
  5. 5.
    Başkaları tarafından bilinmesi sakıncalı görülen bir gerçeği saklamaktan vazgeçip açıklama, söyleme, bildirme. (kaynak: TDK)
    3 ... ankarakarakedisi
  6. 6.
    ------------spoiler içerir------------

    2001 yılında çekilmiş, tekrar dvd, vcd olarak basılmış zeki demirkubuz filmi. başak köklükaya'nın performansı takdire şayandır, fakat her karede taner birsel'in salya sümük ağlayıp evrende başka kadın yokmuş gibi ille de nilgün demesi, arkadaşının eşinden aldığı duyumlar neticesinde aylar sonra tekrar kadını bulup her şeye rağmen kabullenmesiyle, bittikten sonra insanı sinir eden film. ne aşkmış deyip nilgün olmak istiyor insan.. ama böyle deli aşıklar sadece filmlerde oluyor galiba..
    1 ... demli sarki
  7. 7.
    zeki demirkubuz'un filmlerinde kullandıgı kendiliginden açılan kapılar seramonisine bir de pencereyi ekledigi film. masumiyet ve kader'in ardından izleyince, biraz boş geldigini söylemek gerekir. demirkubuz'un filmlerinde zaten süper atraksiyonlar beklemesek de, burada sahneler hiçbir artı yöne çekilemeyecek ölçüde uzun tutulmuş. anladıgım kadarıyla her filminde uzun bir nutuk çeken bir oyuncu mevcut (her biri haluk bilginer'in kırdaki tiradına uzaklardan el sallasa da).
    bu film ''karanlık'' üstüne öyküler'in yazgı'nın ardından 2'inci ayagını oluşturmakta.
    2 ... mei ve pacali donu
  8. 8.
    zeki demirkubuz bu filmin her şeyi. zaten bundan önce iki tane -hatta "benim" diyene bir tane de yeter- demirkubuz filmi izleyen zaten kesinlikle anlar o'nun filmi olduğunu. neden mi?
    durağanlık var, sıkmaya kadar götürebilen.
    genelde az ve klasik diyaloglar var, ama bir coştu mu da insanın ta kalbine küt diye çarpan.
    gıcırdayan kapı, açılan pencere, durmadan çalan telefon gibi demirkubuz imzaları var.
    filmi yarıda bırakan gibi duran ama aslında sağlam bir "nokta" olan son var.
    ve oyunculuklar var mükemmel.

    ustanın en iyi filmlerinden, içten ve yıkıcı ve biraz da olsa durağan. ama çok etkiliyor o bir gerçek.
    1 ... paradigma
  9. 9.
    mehmet akif ersoy'un şiiridir;

    safahât'ımda, evet, şi'r arayan hiç bulamaz;
    yalınız, bir yeri hakkında "hazin işte bu!" der.
    küfe? yok. kahve? hayır. hasta? değil. hangisi var ya?
    üç buçuk nazma gömülmüş koca bir ömr-i heder!
    1 ... yett
  10. 10.
    Çok şeye alıştım

    senden sonra.

    Çok şeyle barıştım evet...

    Yüzünü özledim fakat.
    3 ... novakatinamite