bugün
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- kemalist dünya17
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- birader yazar olmak13
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah8
- velvet15
- galatasaray lobisi9
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cik cik vs bik bik3
- cemevinde hain kemal sloganları8
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- ona bir şey söyle9
- aile evinde yaşamak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- üniversitelerin gereksiz olması8
- 26 haziran 20264
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- devletin her şeye karışması3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- arda güler4
- lahmacunu elle yiyen kız20
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- atilla olgaç2
- kemalistler9
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 2026 dünya kupası23
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- gönüllü moderatörlük2
- demet evgar10
- pforzheim şu an 34 derece2
Sıçışlarda olan dizi. Bu saate kadar son iki bölümü izlediğime pişmanım şuan. Çokta güzel uyurdum halbuki. Neyse sezon finali merak uyandırdı en azından.
yakın zamanda başladığım ve etkisinden çıkamadığım müthiş şey. elliot beni benden alıyor. duruşu, bakışı, kendi kendine olan konuşmaları... bir oyuncu rolünü bu kadar mı iyi oynar. rami malek döktürüyor resmen. 2.sezonu da bence 1. sezonu kadar iyi.
2.sezonu itibariyle tamamen bir ergen dizisi olmuştur.
3.Sezonu da izlemem artık.
3.Sezonu da izlemem artık.
2.sezonunun ne anlattığına dair en ufak fikrimin olmadığı dizi.
yahu bunlar ne yapıyor, neyin peşindeler açıkça anlatsalar ya.
tyrell kayıp. 8 bölüm geçti hala akıbetini bilmiyoruz. gizeme bak.
lost izlemesek gizemli sanacaz amk.
yahu bunlar ne yapıyor, neyin peşindeler açıkça anlatsalar ya.
tyrell kayıp. 8 bölüm geçti hala akıbetini bilmiyoruz. gizeme bak.
lost izlemesek gizemli sanacaz amk.
Birinci sezonun ilk bölümünde bütün yaratıcılığını ve zekalarını kullanıp çok iyi bir şekilde hayran olmamı sağlayan dizi. ikinci sezon fazlasıyla çizgisinden çıkmasına neden olmuş ve hayranlarını üzmüştür. Sanki yönetmen konuyu nereye bağlayacağını bilmiyormuş gibi hareket ediyor ve karambole artık ne çıkarsa diye devam ediyor bölümler. Sanırım izlemeyi bırakacağım.
ilk sezonla kendine baglayan, ikinci sezon boyle ibne gibin puşt gibin bir şeye donusen dizi.
daha ilk sezonun 3-4-5. bölümlerinde belliydi bu dizinin sıçacağı. 2. sezonun ilk bölümü izledim sadece ama. ilk sezonda cidden iyi başlayıp sonra sıçtılar. bence bu kadar beklemiyordu yapımcılarda ilk bölüm nasıl yaptılarsa patladı şaşırdılar. sonra asıl çizgisini buldu gibi.
2. sezonu izlemeyerek söylüyorum bunu. belli ki doğru düşünmüşüm.
2. sezonu izlemeyerek söylüyorum bunu. belli ki doğru düşünmüşüm.
Yaz sezonu dizisi izlemeyi bilmeyen yazarları gösteren başlık. Daha 8-9 bölüm gelmiş, 12 bölüm sürecek 2. sezonu gömüyorlar. Siz istiyorsunuz ki sürekli ekşın olsun, herkes herkesi hacklesin, ana karakterler kim vurduya gitsin. Mr.robot ile zaman harcamayın, gidin marvel filmleri izleyin daha fazla zevk alırsınız.
şu an izliyorum, öneririm.
* hayatımız kozmik takvimin birer noktası değil midir? Shayla da öyle. Bir nokta. Hatta değil bile. Bir nokta gider, diğeri gelir. ölümüne şimdiden alıştığım için kendimden nefret ediyorum. belki bir sene sonra aklıma ara sıra gelecek. sonraysa bir hikayeden ibaret olacak. 'tanıdığım bir kız vardı, öldü' diyeceğim. beraberinde 'benim yüzümden öldü' cümlesiyle beraber.
* Mr Robot, E-Corp'un açığını bulmuş olabilir ama benimkini bulamadı. Bu kendimi korumamın tek yolu. onlara asla kaynak kodumu göstermemek, kendimi kapatmak. beni kimsenin bulamayacağı, kusursuz, soğuk labirentimi yaratmak.
bunlar gibi onlarca Elliot cümlesi kafamın içinde yankılanıyor hep. Adamı o kadar çok sevdim ki, kankam olsa bu kadar severim, o derece. 2. sezonu kötü demeyi de bırakın artık. anlayamadığınız için sevmiyorsunuz. demek sizin seviyenizin üstüne çıktı 2 sezonda. bırakın, zorlamanın anlamı yok. yanlış anlamayın, aptalsınız demiyorum. bakmakla görmek arasındaki fark gibi bir şey bu. bize göre gayet iyi gidiyor. her şey anlaşılır ve net.
* Mr Robot, E-Corp'un açığını bulmuş olabilir ama benimkini bulamadı. Bu kendimi korumamın tek yolu. onlara asla kaynak kodumu göstermemek, kendimi kapatmak. beni kimsenin bulamayacağı, kusursuz, soğuk labirentimi yaratmak.
bunlar gibi onlarca Elliot cümlesi kafamın içinde yankılanıyor hep. Adamı o kadar çok sevdim ki, kankam olsa bu kadar severim, o derece. 2. sezonu kötü demeyi de bırakın artık. anlayamadığınız için sevmiyorsunuz. demek sizin seviyenizin üstüne çıktı 2 sezonda. bırakın, zorlamanın anlamı yok. yanlış anlamayın, aptalsınız demiyorum. bakmakla görmek arasındaki fark gibi bir şey bu. bize göre gayet iyi gidiyor. her şey anlaşılır ve net.
Harika bir dizidir. Sadece hackerlıktan ibaret değildir. Toplumsal ve psikolojik bir çok konuya değinmektedir.
Dizinin yaratıcısı (bkz: sam esmail) müthiş bir adam.
Dizinin yaratıcısı (bkz: sam esmail) müthiş bir adam.
leş gibi dizi.
ilk sezonun ilk 5 bölümü güzeldi. sonradan ağır sıçışlara girdi dizi.
öncelikle dizide bir bok olmuyor, evet bildiğiniz bir bok olmuyor. bütün bölüm filler havasında geçiyor son dakika bir olay bir gelişme bir aksiyon olacak-mış gibi gösteriyorlar sonraki bölüm yine bir bok olmuyor.
adam şizofrenmiş mr robot 2. kişiliğiymiş...owww süper hareket. tamam bir aksiyon bir değişiklik kattı diziye de eee sonra? sonrası yok.
tyrell öldü mü? bu yaptıklarının ortak amacı neydi ne değildi?
e corp da hatta bunların götlerinden uydurdukları sıçık dünyada elliot dışında pc yi açmayı kapatmayı bilen başka bir insan evladı yok. bırakın hack yapmayı bak pc açabilecek güç düğmesine basabilecek yeterlilikte bile adam yok. ama baksan hepsi milyar dolarlık şirketlerin yöneticisi müdürü savunma biriminin başı bilmem ne.
başka bir hacker yok mu? misal angela. o angelayı şirkette o pozisyona getiren adamın aklına sıçayım. bir bok bildiği yok misal.
darlene. sözde hacker ama onunda bir bok yaptığını görmedik.
anca sıçık sıçık gizemler uyduruyor sonrada uydurduğu gizemlere yanıt dahi vermiyor.
son 2 dakikada bir aksiyon verip diğer bölümde ise değinmiyor bile.
artık ileri sara sara izliyorum zira angelanın elliotun boş boş bakışmalarından içi bok dolu diyaloglardan gına geldi.
angela kahpesi ile commodore 64 başında oturan veledin diyalogları 20 dakka sürdü lan!
bildiğin sıçık sıçık diyaloglardı.
seks sırasında hiç ağladın mı? bu ne lan? bu mu felsefik? bu mu dolu?
bildiğin son 11. bölümü 10 dakikada falan bitirdim. 5 dakkası da boşa gitti.
tüm bankaların hacklenmesi veri dağının göçertilmesi çok üstünkörü ve kolaymış gibi gösterildi. 2. sezon finalindede daha saçma bir şey yapacaklar artık tüm interneti mi göçertirler tüm dünyadaki paraları mı uçururlar... öyle abuk sabuk bir şeyler yapacaklar bariz.
ilk sezonun ilk 5 bölümü güzeldi. sonradan ağır sıçışlara girdi dizi.
öncelikle dizide bir bok olmuyor, evet bildiğiniz bir bok olmuyor. bütün bölüm filler havasında geçiyor son dakika bir olay bir gelişme bir aksiyon olacak-mış gibi gösteriyorlar sonraki bölüm yine bir bok olmuyor.
adam şizofrenmiş mr robot 2. kişiliğiymiş...owww süper hareket. tamam bir aksiyon bir değişiklik kattı diziye de eee sonra? sonrası yok.
tyrell öldü mü? bu yaptıklarının ortak amacı neydi ne değildi?
e corp da hatta bunların götlerinden uydurdukları sıçık dünyada elliot dışında pc yi açmayı kapatmayı bilen başka bir insan evladı yok. bırakın hack yapmayı bak pc açabilecek güç düğmesine basabilecek yeterlilikte bile adam yok. ama baksan hepsi milyar dolarlık şirketlerin yöneticisi müdürü savunma biriminin başı bilmem ne.
başka bir hacker yok mu? misal angela. o angelayı şirkette o pozisyona getiren adamın aklına sıçayım. bir bok bildiği yok misal.
darlene. sözde hacker ama onunda bir bok yaptığını görmedik.
anca sıçık sıçık gizemler uyduruyor sonrada uydurduğu gizemlere yanıt dahi vermiyor.
son 2 dakikada bir aksiyon verip diğer bölümde ise değinmiyor bile.
artık ileri sara sara izliyorum zira angelanın elliotun boş boş bakışmalarından içi bok dolu diyaloglardan gına geldi.
angela kahpesi ile commodore 64 başında oturan veledin diyalogları 20 dakka sürdü lan!
bildiğin sıçık sıçık diyaloglardı.
seks sırasında hiç ağladın mı? bu ne lan? bu mu felsefik? bu mu dolu?
bildiğin son 11. bölümü 10 dakikada falan bitirdim. 5 dakkası da boşa gitti.
tüm bankaların hacklenmesi veri dağının göçertilmesi çok üstünkörü ve kolaymış gibi gösterildi. 2. sezon finalindede daha saçma bir şey yapacaklar artık tüm interneti mi göçertirler tüm dünyadaki paraları mı uçururlar... öyle abuk sabuk bir şeyler yapacaklar bariz.
yahu allah aşkına izlemeyin şu diziyi.
ilk yarım saati çöpmüş. yani bir şey demek izlemiyorum ama bir sığır olmak gerekiyor bunu demek için. yahu kardeşim dizi zâten psikolojik bir dizi. ne heyecanı ne aksiyonu istiyorsun amınakoyim? tabiî ki durağan olacak, tek mekânda geçen uzun sahneler, diyaloglar, bakışmalar olacak. vikings mi bu dizi ulan? got mu?
bak bu diziler sana aksiyon, heyecan va'dediyor. onlarda ilk yarım saat durağan geçerse kız, söv haklısın. ama bu dizi amınakoduğum psikoloji üzerine. eliot'un, toplulukların, anormal duruma geçen insanların psikolojisi üzerine.
yani adamlar çay demliyor siz kahve çıktı diye eleştiriyorsunuz.
ilk yarım saati çöpmüş. yani bir şey demek izlemiyorum ama bir sığır olmak gerekiyor bunu demek için. yahu kardeşim dizi zâten psikolojik bir dizi. ne heyecanı ne aksiyonu istiyorsun amınakoyim? tabiî ki durağan olacak, tek mekânda geçen uzun sahneler, diyaloglar, bakışmalar olacak. vikings mi bu dizi ulan? got mu?
bak bu diziler sana aksiyon, heyecan va'dediyor. onlarda ilk yarım saat durağan geçerse kız, söv haklısın. ama bu dizi amınakoduğum psikoloji üzerine. eliot'un, toplulukların, anormal duruma geçen insanların psikolojisi üzerine.
yani adamlar çay demliyor siz kahve çıktı diye eleştiriyorsunuz.
ergenlerin ana babasiymis gibi savunduklari b.ktan dizi.
adamlar hakli aq hicbir s.k olmuyor, hicbir ilerleme yok, aksiyon olsun demiyoruz am bitleri, ilerleme yok diyoruz anlatabildim mi ? oylesine geciyor bolumler. hiyartolara bak ya. sana ne amina kodugumun dingili isteyen elestirir dizinin yapimcisi misin velet ?
adamlar hakli aq hicbir s.k olmuyor, hicbir ilerleme yok, aksiyon olsun demiyoruz am bitleri, ilerleme yok diyoruz anlatabildim mi ? oylesine geciyor bolumler. hiyartolara bak ya. sana ne amina kodugumun dingili isteyen elestirir dizinin yapimcisi misin velet ?
bu dizide niye kimse uyumuyor aq. ben bu kadar uyumadan işe gitsem pat diye düşer bayılırım olduğum yere.
izlemeyenlerin ve izleyip anlamayanların bok attığı dizi.
Her anı muhteşem. Her bölüm için onlarca teori üretilen ama hiçbiri sağlam desteklenemeyen dizidir. Bu yönüyle game of thrones ve diğer çoğu dizilerden ayrılır. Fark açar.
Her anı muhteşem. Her bölüm için onlarca teori üretilen ama hiçbiri sağlam desteklenemeyen dizidir. Bu yönüyle game of thrones ve diğer çoğu dizilerden ayrılır. Fark açar.
2x12 ile o güzel tadı vermiş çok güzel bir sezon finali vermiştir.
Belki o tadı alma sebebim bir kaç tahminimin doğru çıkmasıdır fakat anlatarak izleyen herkes etkilenmiştir.
Belki o tadı alma sebebim bir kaç tahminimin doğru çıkmasıdır fakat anlatarak izleyen herkes etkilenmiştir.
Sezon Finali analizimi yazıyorum.
--spoiler--
Hiçbir şey gerçek değildi. Tamamen Elliot'ın zihninde olanları izledik. Elliot geçen bölümden beri uykuda. Mind Awake, Body asleep. 'Zihin uyanık, beden uykuda' diye diye kıçını yırttı çocuk. Daha ne desin? Önce 1. Sezon, 9.Bölüme gidelim. Tyrell Elliot'ın dairesini basar. Eldivenlerini takar ve '2 gün önce birini öldürdüm, birini öldürmenin bu kadar kolay olacağını hiç tahmin etmezdim' der. Elliot'ın üzerine yürür ve onu tehdit edip her şeyi itiraf ettirdikten sonra atari salonuna giderleri ve Elliot popcorn makinesinde silahı görür ve Tyrell pc başında otururken silahı popcorndan alır. Darlene oraya saklamıştı, hatırlayın.
Gelelim sezon finaline. Elliot, Tyrell'ı öldürdü. Hem de tamamen bu final bölümündeki vurulma sahnesinin tersi ile. Atari salonuna beraber gittiklerinde Tyrell ona engel olmaya çalıştı demek ki. Elliot buna kimse engel olamayacak demişti. Aynı şeyi zihninde Tyrell ona yapıyor. Dom gösterdi işte kovanı. Sizin atari salonunda bulundu dedi Darlene'e. Birkaç bölüm önce Tyrell'in aradığı telefon diye Elliot'ın tespit ettiği adresi Joanna'nın şoförü gördüğünde ne demişti Elliot'a ? 'O evden aramaz'. Aramaz tabii ki. Neden Scott'ın evinden Joanna'yı arasın ! Joanna'yı arayan, hediyeler gönderen Scottmış işte, onu da öğrendik. Sadece anlamadığım Angela ile Tyrell'ın konuşması. Muhtemelen o da Elliot'ın zihninde çünkü artık uyanmak istiyor ve uyandığında da Angela'yı görmek istiyor.
Bonus sahnede de Trenton'a Tanya dedi Mobley. Kimlik değiştirip kaçtılar sanırım. FBI herşeyin farkında. O tahta gerçek olsa gerek.
--spoiler--
Bilemiyorum. Benim yorumum bu şekilde. Gözümden kaçan, sizin gördüğünüz şeyler varsa paslaşalım. Göz farkı, yorum farkı çok önemli.
--spoiler--
Hiçbir şey gerçek değildi. Tamamen Elliot'ın zihninde olanları izledik. Elliot geçen bölümden beri uykuda. Mind Awake, Body asleep. 'Zihin uyanık, beden uykuda' diye diye kıçını yırttı çocuk. Daha ne desin? Önce 1. Sezon, 9.Bölüme gidelim. Tyrell Elliot'ın dairesini basar. Eldivenlerini takar ve '2 gün önce birini öldürdüm, birini öldürmenin bu kadar kolay olacağını hiç tahmin etmezdim' der. Elliot'ın üzerine yürür ve onu tehdit edip her şeyi itiraf ettirdikten sonra atari salonuna giderleri ve Elliot popcorn makinesinde silahı görür ve Tyrell pc başında otururken silahı popcorndan alır. Darlene oraya saklamıştı, hatırlayın.
Gelelim sezon finaline. Elliot, Tyrell'ı öldürdü. Hem de tamamen bu final bölümündeki vurulma sahnesinin tersi ile. Atari salonuna beraber gittiklerinde Tyrell ona engel olmaya çalıştı demek ki. Elliot buna kimse engel olamayacak demişti. Aynı şeyi zihninde Tyrell ona yapıyor. Dom gösterdi işte kovanı. Sizin atari salonunda bulundu dedi Darlene'e. Birkaç bölüm önce Tyrell'in aradığı telefon diye Elliot'ın tespit ettiği adresi Joanna'nın şoförü gördüğünde ne demişti Elliot'a ? 'O evden aramaz'. Aramaz tabii ki. Neden Scott'ın evinden Joanna'yı arasın ! Joanna'yı arayan, hediyeler gönderen Scottmış işte, onu da öğrendik. Sadece anlamadığım Angela ile Tyrell'ın konuşması. Muhtemelen o da Elliot'ın zihninde çünkü artık uyanmak istiyor ve uyandığında da Angela'yı görmek istiyor.
Bonus sahnede de Trenton'a Tanya dedi Mobley. Kimlik değiştirip kaçtılar sanırım. FBI herşeyin farkında. O tahta gerçek olsa gerek.
--spoiler--
Bilemiyorum. Benim yorumum bu şekilde. Gözümden kaçan, sizin gördüğünüz şeyler varsa paslaşalım. Göz farkı, yorum farkı çok önemli.
sonunda yönetmen leyla ile mecnun tarzı bi final verirse hiç şaşırmam. bu kadar olay karıştırılır mı amk...
Birazdan izlemeye başlayacağım konusu ve oyuncularla ilgimi çeken yabancı dizi.
insanlara asosyalliği, kafasına kapşon geçirip topluma lanet etmeyi, ve bunun gibi bir şeyleri havalı olarak gösteren bir dizidir. Özellikle ergenler bunu havalı bulurlar
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar