bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ankara4
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- küfreden kız iticiliği6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- wine me dine me2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- bugün de meme atan olmaması13
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- türkiye6
- ilgi3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- makarna süzmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- anın görüntüsü15
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- rabbin para vermesi4
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
3. sezon güzele benziyor.
E-corp ceosu olarak bir adet fatih Erkoç bulunduran dizi.
2. sezon 2. bölümü izledim geçen gün. vakit bulamıyorum izlemek için ama güzel dizi. hele rami malek'in oyunculuğu. bir insana şizofren olmak anca bu kadar yakışır be.
şu kapşonu indir kaldır mevzuundan az biraz gına gelen durum. bir de encılanın makyajını beğenmedim. çok soluk. onun haricinde müzikleri ve sürükleyiciliği güzel.
https://youtu.be/4NZdggNUvq0
https://youtu.be/4NZdggNUvq0
benim geçen hafta başladığım hevesle 2 sezonu indirdiğim ve 1.sezon 5.bölüm de bıraktığım dizidir. sarmıyor beni ve çok sıkıcı geliyor.
boktan bir dizimsi.
acaba dizide kullanılan maskenin anlamı ne? o maske bir ressamın ürünü mü ve vermek istediği mesaj ne?
ergen bir arkadaşım önermişti sanırım, kendi aralarında da bunu konuşuyorlardı bi ara. o yüzden izlenmemesi gereken bir film ya da dizi.
gayet hevesle izlerken youtube'da parodisine denk geldim. gülmek için açtım üzülerek videoyu bitirdim. bütün sezonu anlatmış pislik herif. insan yazar bi " çok pis spoiler içerir" diye.
hiç mi mutlu olmayacağız?hiç mi gün yüzü görmeyeceğiz?
hiç mi mutlu olmayacağız?hiç mi gün yüzü görmeyeceğiz?
--spoiler--
şu an yeniden 3.sezon finalini izledim, 4.sezon bildiğiniz gibi son sezon ve yakında gelecek. yeniden izlerken dedim ki "bu dizinin sonu nasıl olmalı acaba?"
bence dizinin finalinde whiterose da elliot'ın üçüncü kişiliği çıksın ve elliot'ı en temizinden bir tımarhaneye kapatsınlar bitsin gitsin valla.
--spoiler--
şu an yeniden 3.sezon finalini izledim, 4.sezon bildiğiniz gibi son sezon ve yakında gelecek. yeniden izlerken dedim ki "bu dizinin sonu nasıl olmalı acaba?"
bence dizinin finalinde whiterose da elliot'ın üçüncü kişiliği çıksın ve elliot'ı en temizinden bir tımarhaneye kapatsınlar bitsin gitsin valla.
--spoiler--
ilk sezonunu çok beğendiğim bir dizi eliot sıradan bir yaşam sürer gibi gözüken ancak geceleri farklı işlerle uğraşan biri.seyirciyle konuşma tarzını beğeniyorum olayların içinde hissettiriyor.
görsel
içimden geçenlerin söze , uygulamaya geçildiği bir dizi
görsel
içimden geçenlerin söze , uygulamaya geçildiği bir dizi
Izlemeye yeni başladım. Sanal güvenlik şirketinde çalışan biri nasıl olurda ulu orta aha bu benim yeni rap albümüm bunu pc ye tak ve dinle hele hele 2. Parçaya bayılacaksın diyen birine nasıl olurda inanır ? Nasıl olurda o laptopun kamerası yara bandıyla kapalı değil aaaaa çıldırıcam!!!! Hahaha şaka.
Black mirror ve bunun arasın kalmıştım ikisininde ilk bölümlerini izledikden sonra bunda karar kıldım.
Şimdilik güzel dizi.
Black mirror ve bunun arasın kalmıştım ikisininde ilk bölümlerini izledikden sonra bunda karar kıldım.
Şimdilik güzel dizi.
Güzel başlayan, güzel ilerlemeyen dizi.
--spoiler--
--spoiler--
Vay anasını sayın seyirciler. 1-2-3 artık kaç tane varsa tüm kişilikleri gördük, deus grubun annesi bellendi. çinli bakan, elliot a madem batıyoruz, sen de gel ulan diyecekmiş gibi geliyor. neyse, bir efsanenin daha sonuna geliyoruz.
bu efsane doğarken biz vardık, artık bitiyor, gidiyor gönlümün efendisi.
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
Vay anasını sayın seyirciler. 1-2-3 artık kaç tane varsa tüm kişilikleri gördük, deus grubun annesi bellendi. çinli bakan, elliot a madem batıyoruz, sen de gel ulan diyecekmiş gibi geliyor. neyse, bir efsanenin daha sonuna geliyoruz.
bu efsane doğarken biz vardık, artık bitiyor, gidiyor gönlümün efendisi.
--spoiler--
--spoiler--
22 aralık 2019 itibariyle 2 saatlik bölümüyle final yapacak olan über dizidir. çok hardcore şeyler döndü, çok manyak teoriler çıktı, izlerken erekte olmaktan geçirdiğim krampların haddi hesabı yok...
dipierrodan tyrell a, vera dan darlene e, gaiden dan hiphopçu zibidiye, psikologdan hapishanedeki gangsta elemana kadar mükemmel bir dizi oldu. şu anda felaket bir son bekliyoruz.
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
whiterose nereden nasıl çıkacak, acaba elliot hatırlayacak mı, tyrell farkında mı hepsini görücez. sakın 4s12-13e promo diye aratıp izlemeyin, beklentiyi yüksek tutun... aga manyak birşey bu ya.
ver aq oscarı, ver lan aq baftayı ver ver ver mtv yi...
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
dipierrodan tyrell a, vera dan darlene e, gaiden dan hiphopçu zibidiye, psikologdan hapishanedeki gangsta elemana kadar mükemmel bir dizi oldu. şu anda felaket bir son bekliyoruz.
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
whiterose nereden nasıl çıkacak, acaba elliot hatırlayacak mı, tyrell farkında mı hepsini görücez. sakın 4s12-13e promo diye aratıp izlemeyin, beklentiyi yüksek tutun... aga manyak birşey bu ya.
ver aq oscarı, ver lan aq baftayı ver ver ver mtv yi...
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
2015 yılında yayınlanan yabancı dizidir , güllüoğlu cafe dizinde görünmüş ve türklerin gururlanmasını sağlamıştır.
Vay be! Şu an kitlendim. Boşluktayım.
Seneryo azam, oyunculuk muazzam, yönetmen aliyyülazam! E* ortaya çıkan da yılın en iyi final yapan dizisi.
Teşekkürler sam esmail, teşekkürler rami malek.
Edit: ilk entry sahibi diziyi pek anlayamamış.
--spoiler--
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--spoiler--
Adam şizofren mk. Ne mantığı arayacaksın diyeceğim ama son bölüm gerçeklikleri tokat gibi vuruyor yüzüme! Silicon valley bunun yanında sıçmık! Evet, yanlış okumadınız. bir topak bok!
--spoiler--
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--spoiler--
Seneryo azam, oyunculuk muazzam, yönetmen aliyyülazam! E* ortaya çıkan da yılın en iyi final yapan dizisi.
Teşekkürler sam esmail, teşekkürler rami malek.
Edit: ilk entry sahibi diziyi pek anlayamamış.
--spoiler--
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--spoiler--
Adam şizofren mk. Ne mantığı arayacaksın diyeceğim ama son bölüm gerçeklikleri tokat gibi vuruyor yüzüme! Silicon valley bunun yanında sıçmık! Evet, yanlış okumadınız. bir topak bok!
--spoiler--
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--spoiler--
Efsane dizi. Bakalım nasıl bitecek.
Biten dizidir. oscarlıktır. sesçisinden çaycısına, insanlığa böyle bir dizi sunduğunuz için çok teşekkür ederiz. çok güzeldi. aşırı iyiydi. türk dizisi izleyen adamın bundan sonra amına koyayım.
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
her yerinde, her yere gönderme var. mükemmel. budur. budur ya. bitti işte. harika. son 10 sn de gerçek hayattan da birşeyler gösterdiler ya, tamam artık. bitmiştir.
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
her yerinde, her yere gönderme var. mükemmel. budur. budur ya. bitti işte. harika. son 10 sn de gerçek hayattan da birşeyler gösterdiler ya, tamam artık. bitmiştir.
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
Final sezonunun 11'inci bölümünden sonra dizinin nasıl biteceğini anladım ve final beklediğim gibi oldu. gayet güzel bir şekilde bitti dizi. genel olarak dizilerin final bölümünü izledikten sonra finalin böyle olacağını bilseydim hiç başlamazdım diyen birisi olarak finali izledikten sonra tekrar izleyesim geldi diziyi. dizi sanki finalin üzerine yazılmış gibiydi o kadar uyumluydu birbirlerine.
Konusundan ve yazimindan cok cekim teknigi, ambiyans yaratmadaki ustaligi ve oyunculuariyla basarili olmus dizi. Durun hemen tepki vermeyin. Bi okuyun once.
Bir kere dunyayi degistirmek ve coklu karakter olayi fight club'dan cakma. Nerdeyse birebir. Tek farki hack kullanmasi abimizin. Hadi onu yaptin, uzerine ozgun bir sey soyle dedigimizde pek de uzerine koyamadi 4 koca sezonda. Biz sosyal bir aydinlanma beklerken o kisiliklerle ilgili oyuna giriyormus. Peki gerceklikte gecen Whiterose'un dunyayi degistirme hayali ile, Elliot'un kendi icine hapsettigi mukemmel dunya nasil denk geldi de tam reaktor patlayinca bu aktive oldu? Seyirciyi sasirticam diye tesadufe abanilmasidir bu baska bir sey degil. Neyse dizi sonucta o kadar da beklentimiz yok. It gibi bekletti mi son sezonu ve her sonraki bolumu? Bekletti. Cok super bitirdi diyenlere katilmiyorum ama en azindan fena bir sasirtmaca degildi.
Bir kere dunyayi degistirmek ve coklu karakter olayi fight club'dan cakma. Nerdeyse birebir. Tek farki hack kullanmasi abimizin. Hadi onu yaptin, uzerine ozgun bir sey soyle dedigimizde pek de uzerine koyamadi 4 koca sezonda. Biz sosyal bir aydinlanma beklerken o kisiliklerle ilgili oyuna giriyormus. Peki gerceklikte gecen Whiterose'un dunyayi degistirme hayali ile, Elliot'un kendi icine hapsettigi mukemmel dunya nasil denk geldi de tam reaktor patlayinca bu aktive oldu? Seyirciyi sasirticam diye tesadufe abanilmasidir bu baska bir sey degil. Neyse dizi sonucta o kadar da beklentimiz yok. It gibi bekletti mi son sezonu ve her sonraki bolumu? Bekletti. Cok super bitirdi diyenlere katilmiyorum ama en azindan fena bir sasirtmaca degildi.
Sezon finali beyin yakmıştır, fakat en iyi sahnesi sezon 1 bölüm 1 site kuran kişinin bütün sırlarını ifşa ettiği sahnedir bana göre. nasıl yaptığını soracak olursanız da kafenin wifi ağındaki sistemleri bir linux sisteminde taratarak, bilgisayara sızmıştır. çok zor bir işlemi yok aslında. bu yüzden halka açık alanlarda vpn kullanmanızı öneriyorlar.
(bkz: freddie mercury) rolünde sıçan (bkz: rami malek) bu dizide sınırları zorlamıştır. izlediğim en özgün senaryoya sahip diziydi. ayrıca kodlama ile ilgili ütopik değil gerçekçi bilgiler vermişler dizide.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar