bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- bir gecede cahil kaldık5
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- herzevekil'in biraz şey olması3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- allah9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- duş almak2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- adana kızları2
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- aile evinde yaşamak7
- galatasaray lobisi9
- üniversitelerin gereksiz olması9
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- amerika birleşik devletleri7
- 26 haziran 20264
- türkiye9
- egay sucukcu birader2
- devletin her şeye karışması3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- arda güler4
- kemalistler9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- ona bir şey söyle9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
leş gibi dizi.
ilk sezonun ilk 5 bölümü güzeldi. sonradan ağır sıçışlara girdi dizi.
öncelikle dizide bir bok olmuyor, evet bildiğiniz bir bok olmuyor. bütün bölüm filler havasında geçiyor son dakika bir olay bir gelişme bir aksiyon olacak-mış gibi gösteriyorlar sonraki bölüm yine bir bok olmuyor.
adam şizofrenmiş mr robot 2. kişiliğiymiş...owww süper hareket. tamam bir aksiyon bir değişiklik kattı diziye de eee sonra? sonrası yok.
tyrell öldü mü? bu yaptıklarının ortak amacı neydi ne değildi?
e corp da hatta bunların götlerinden uydurdukları sıçık dünyada elliot dışında pc yi açmayı kapatmayı bilen başka bir insan evladı yok. bırakın hack yapmayı bak pc açabilecek güç düğmesine basabilecek yeterlilikte bile adam yok. ama baksan hepsi milyar dolarlık şirketlerin yöneticisi müdürü savunma biriminin başı bilmem ne.
başka bir hacker yok mu? misal angela. o angelayı şirkette o pozisyona getiren adamın aklına sıçayım. bir bok bildiği yok misal.
darlene. sözde hacker ama onunda bir bok yaptığını görmedik.
anca sıçık sıçık gizemler uyduruyor sonrada uydurduğu gizemlere yanıt dahi vermiyor.
son 2 dakikada bir aksiyon verip diğer bölümde ise değinmiyor bile.
artık ileri sara sara izliyorum zira angelanın elliotun boş boş bakışmalarından içi bok dolu diyaloglardan gına geldi.
angela kahpesi ile commodore 64 başında oturan veledin diyalogları 20 dakka sürdü lan!
bildiğin sıçık sıçık diyaloglardı.
seks sırasında hiç ağladın mı? bu ne lan? bu mu felsefik? bu mu dolu?
bildiğin son 11. bölümü 10 dakikada falan bitirdim. 5 dakkası da boşa gitti.
tüm bankaların hacklenmesi veri dağının göçertilmesi çok üstünkörü ve kolaymış gibi gösterildi. 2. sezon finalindede daha saçma bir şey yapacaklar artık tüm interneti mi göçertirler tüm dünyadaki paraları mı uçururlar... öyle abuk sabuk bir şeyler yapacaklar bariz.
ilk sezonun ilk 5 bölümü güzeldi. sonradan ağır sıçışlara girdi dizi.
öncelikle dizide bir bok olmuyor, evet bildiğiniz bir bok olmuyor. bütün bölüm filler havasında geçiyor son dakika bir olay bir gelişme bir aksiyon olacak-mış gibi gösteriyorlar sonraki bölüm yine bir bok olmuyor.
adam şizofrenmiş mr robot 2. kişiliğiymiş...owww süper hareket. tamam bir aksiyon bir değişiklik kattı diziye de eee sonra? sonrası yok.
tyrell öldü mü? bu yaptıklarının ortak amacı neydi ne değildi?
e corp da hatta bunların götlerinden uydurdukları sıçık dünyada elliot dışında pc yi açmayı kapatmayı bilen başka bir insan evladı yok. bırakın hack yapmayı bak pc açabilecek güç düğmesine basabilecek yeterlilikte bile adam yok. ama baksan hepsi milyar dolarlık şirketlerin yöneticisi müdürü savunma biriminin başı bilmem ne.
başka bir hacker yok mu? misal angela. o angelayı şirkette o pozisyona getiren adamın aklına sıçayım. bir bok bildiği yok misal.
darlene. sözde hacker ama onunda bir bok yaptığını görmedik.
anca sıçık sıçık gizemler uyduruyor sonrada uydurduğu gizemlere yanıt dahi vermiyor.
son 2 dakikada bir aksiyon verip diğer bölümde ise değinmiyor bile.
artık ileri sara sara izliyorum zira angelanın elliotun boş boş bakışmalarından içi bok dolu diyaloglardan gına geldi.
angela kahpesi ile commodore 64 başında oturan veledin diyalogları 20 dakka sürdü lan!
bildiğin sıçık sıçık diyaloglardı.
seks sırasında hiç ağladın mı? bu ne lan? bu mu felsefik? bu mu dolu?
bildiğin son 11. bölümü 10 dakikada falan bitirdim. 5 dakkası da boşa gitti.
tüm bankaların hacklenmesi veri dağının göçertilmesi çok üstünkörü ve kolaymış gibi gösterildi. 2. sezon finalindede daha saçma bir şey yapacaklar artık tüm interneti mi göçertirler tüm dünyadaki paraları mı uçururlar... öyle abuk sabuk bir şeyler yapacaklar bariz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar