bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- makarna süzmek5
- tgrt3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- almanya4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- anın görüntüsü15
- esra'yı aç esra'yı2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- iş kadını yazarlar6
- paris te son tango6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- lucas luthor2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- hoşgeldin pazartesi7
- gocu bey meh meh bey birader4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- futbol9
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
ilk sezonu gayet güzeldi. sürükleyici birbiri ile bağlantılı olaylar izletiliyordu. ama ikinci sezonda baya baydılar. 3 bölümdür elliot'un iç hesaplaşması ve psikolojik durumu haricinde ufak tefek bir kaç olay oldu o kadar. sıkmaya başladı. umarım ilerleyen bölümlerde açılır.
görsel
budur
budur
her yerde gördüğüm dizi. inadına izlemiyorum bu kadar kısa sürede popüler olarak ona olan ilgimi kaybetmemi sağladı. konusuna dahi bakasım gelmiyor. -ama spoiler sayesinde biliyor-
edit. kısa derken bir anda her yerde yazılmasını kastetti yazar.
edit. kısa derken bir anda her yerde yazılmasını kastetti yazar.
2.sezonu oldukça tırt giden dizi.
Dün başladığım dizi. Şimdiden ilk 7 bölümünü izledim.
Daha ilk sezonunu bitirmediğim ama güzel olan dizi.
izlemek istediğim ama vakit bulamadığım, ya da izlemeye ''üşendiğim'' dizi.
2x5 henüz izlemeyenler, hiç izlemesin. 6 cümle ile özet geçeyim;
--spoiler--
darlene, angela'dan yardım istiyor diyor ki fbi'ı hacklememiz lazım cihaz yerleştir oraya.
angela hayır diyor. darlene de eliot'a diyor ki onu ikna et. eliot başta yok mok diyor ama sonra konuşuyor.
ray'in bilgisayarını kurcalarken anlıyor ki ray bildiğin blackmarket'çilik yapıyor.
bölümün sonunda da ray ve adamları eliot'u dövüyor.
--spoiler--
tamamen boş bölümdü. gel oku bunu, daha da izleme bölümü.
--spoiler--
darlene, angela'dan yardım istiyor diyor ki fbi'ı hacklememiz lazım cihaz yerleştir oraya.
angela hayır diyor. darlene de eliot'a diyor ki onu ikna et. eliot başta yok mok diyor ama sonra konuşuyor.
ray'in bilgisayarını kurcalarken anlıyor ki ray bildiğin blackmarket'çilik yapıyor.
bölümün sonunda da ray ve adamları eliot'u dövüyor.
--spoiler--
tamamen boş bölümdü. gel oku bunu, daha da izleme bölümü.
bunca zamandır neden izlemediğimi merak ettiğim dizidir kendileri. bilgisayardan felam zerre çakmamama rağmen beni bile işkillendirip webcamim yönünü değiştirmeme * hatta internet üzerinden tuttuğum günlükleri de silecekken "amaaannn song, gören de fbi ajanı sanacak seni. kim napsın senin buhranlarını?" dedirtmiştir.
ilk sezonun sezon finalindeyim. arayı hızla kapatmaktayım.
ilk sezonun sezon finalindeyim. arayı hızla kapatmaktayım.
öz eleştiri manyağı dizi,
yayın yaptığı kitleyi, televizyonu, kanalı, çalışanları aslında bütünüyle eleştirir ve gerizekalı yerine koyar, aslında o diziyi de izliyosan society'deki kurumuş pörsümüş birisin gibi bi kısır döngülü çelişki mevzusu da vardır.
severek izliyoruz.
bazıları sevmiyor, onlarla derin mevzulara giremez, dünyayı kurtaramazsınız.
yayın yaptığı kitleyi, televizyonu, kanalı, çalışanları aslında bütünüyle eleştirir ve gerizekalı yerine koyar, aslında o diziyi de izliyosan society'deki kurumuş pörsümüş birisin gibi bi kısır döngülü çelişki mevzusu da vardır.
severek izliyoruz.
bazıları sevmiyor, onlarla derin mevzulara giremez, dünyayı kurtaramazsınız.
iyiydi güzeldi ama yeni sezonda şizofrene bağlatan bir dizi.
Asosyal keşin yaptiklarini anlatan vasat dizi. Ucuncu bolumunden sonra tahammul edemedim.
şizofrenlik üzerinden gitmemesi gerekir dizinin bence biraz daha hackerların gizli dünyasını gün yüzüne çıkarması gerekir.bi de isveççe konuşan eleman ne ayak amk hem bir kadınla evli hemde erkeklerle yatıyor. aldatmanın da bi edebi olmalı.
epey güzel ilerleyen bir dizi. ilk sezonunu beğenmiştim; ikinci sezonun da bölümleri biriksin diye bekliyorum.
yalnız, elemanın durumunu iyi saklayamadıklarını düşünüyorum. daha ilk bölümlerde anlamıştım mevzuyu. bir de eliot' ın kendi durumunu öğrendiği bölüm where is my mind çalmıştı. bu detay da epey hoşuma gitti. zira elliot alderson' ın da tyler durden' ın da amacı sisteme reset atmak olduğundan ben bu iki karakteri birbirine epey benzetiyorum.
yalnız, elemanın durumunu iyi saklayamadıklarını düşünüyorum. daha ilk bölümlerde anlamıştım mevzuyu. bir de eliot' ın kendi durumunu öğrendiği bölüm where is my mind çalmıştı. bu detay da epey hoşuma gitti. zira elliot alderson' ın da tyler durden' ın da amacı sisteme reset atmak olduğundan ben bu iki karakteri birbirine epey benzetiyorum.
gayet güzel bir dizi eleştirileri anlamıyorum ne yapsalardı yani ?
Izledim ama meşgul olduğum için bitirememistim. Tekrardan başlamayı düşünüyorum. Çok fena bir dizi.
bazı arkadaşlar eleştirileri anlayamıyormuş. şöyle basit bir örnekle anlatayım durumu.
elliot' ın fsociety' nin mekanına (bize gösterildiği kadarıyla) ilk kez gidişinde zenci eleman sadece elliot' la göz teması kuruyordu. bu benim durumdan şüphelendiğim ilk sahneydi. daha sonrasında yaptıkları toplantılarda da bu durumu defalarca gösterdiler. hangi bölümdeydi hatırlayamıyorum ama bir başka sahnede de elliot ve mr robot kadrajda arka arkaya düşecek şekilde (tek sıra halinde) duruyor ve diğerleriyle bu şekilde konuşuyorlardı.
yani siz elliot' ın durumunu sır gibi gösterip, ileriki bölümlerde açıklamayı düşünüyorsanız bu kadar fazla ipucu vermek gereksiz ve hatta saçma.
yönetmen, "alın size ilk ipucu." demiş. daha sonrasında da "belki anlayamayacak kadar malsınızdır." deyip aynı şeyi birkaç kez daha göstermiş. burada olan biteni kavramak için semiyoloji uzmanı olmanız gerekmiyor, biraz olsun görsel okumayı/yorumlamayı bilin yeter.
elliot' ın fsociety' nin mekanına (bize gösterildiği kadarıyla) ilk kez gidişinde zenci eleman sadece elliot' la göz teması kuruyordu. bu benim durumdan şüphelendiğim ilk sahneydi. daha sonrasında yaptıkları toplantılarda da bu durumu defalarca gösterdiler. hangi bölümdeydi hatırlayamıyorum ama bir başka sahnede de elliot ve mr robot kadrajda arka arkaya düşecek şekilde (tek sıra halinde) duruyor ve diğerleriyle bu şekilde konuşuyorlardı.
yani siz elliot' ın durumunu sır gibi gösterip, ileriki bölümlerde açıklamayı düşünüyorsanız bu kadar fazla ipucu vermek gereksiz ve hatta saçma.
yönetmen, "alın size ilk ipucu." demiş. daha sonrasında da "belki anlayamayacak kadar malsınızdır." deyip aynı şeyi birkaç kez daha göstermiş. burada olan biteni kavramak için semiyoloji uzmanı olmanız gerekmiyor, biraz olsun görsel okumayı/yorumlamayı bilin yeter.
2.sezon çok sıkıcı ilerleyen dizi. yahu sezonu ortaladık, artık olaya girsen diyorum.
Sizofren bir hackerin gunluk hayatini konu alan bir dizi.
Evet arkadaslar, yazilim konusunun derinliklerinde bunlar var.
Evet arkadaslar, yazilim konusunun derinliklerinde bunlar var.
Psikolojik bir dizide bile heyecan arıyorsunuz yahu.
Bu lafı sevmezdim ama bi' gidin spartacus falan izleyin amk. Bu dizinin olayı bu zâten.
Bu lafı sevmezdim ama bi' gidin spartacus falan izleyin amk. Bu dizinin olayı bu zâten.
1.sezonu eyw dedirtti o sikik olana katlandım ama 2.sezon açık ve net sıçtı ulan Elliot musun nesin zaten tipini sevemedim bir türlü birde bi triplerde amk sürekli karıyı kundaklıyor içmediği bok yok hayatı sıçmış ama Tanrıya inanacak kadar kafayı yemedim size acıyorum diyor he amk he, bizim ergen kitlede hayranlıkla bakıyor bu oğlana olm Türkiye'de bunun yaptığını yapın gidin milleti tehdit edin bak hacı ben seni hackledim her şeyini biliyorum diyin bak bakim ne oluyor.
Kısacası 1.sezon katlanılan fena geçmeyen 2.sezonla zıvanadan çıkıp boka sarmış dizidir.
Kısacası 1.sezon katlanılan fena geçmeyen 2.sezonla zıvanadan çıkıp boka sarmış dizidir.
bir kısır döngünün içerisine girdi.
2. sezon 2. bölümünde ki fıkra ile beni benden alan dizi.
Bir adam bardaki kadına yaklaşıyor, onunla flört ediyor. biraz çene çalıyor ama kadın onunla eve gitmemekte ısrarlı davranıyor.
Adam '' ya benimle yatman için sana 1 milyon dolar teklif etsem?'' diyor.
Kadının daha önce hiç milyon doları olmamış. Duraksıyor ve teklifi gözden geçiriyor.
Sonra adam fikrini değiştiriyor ve ''ya teklifimi 1 dolarla değiştirsem?'' diyor.
Kadın şaşırıyor ve ''Sen beni nasıl bir kadın sandın!'' diyor.
Adam ''Bunu zaten çözdük, şimdi sadece pazarlık yapıyoruz.'' diyor.
Bir adam bardaki kadına yaklaşıyor, onunla flört ediyor. biraz çene çalıyor ama kadın onunla eve gitmemekte ısrarlı davranıyor.
Adam '' ya benimle yatman için sana 1 milyon dolar teklif etsem?'' diyor.
Kadının daha önce hiç milyon doları olmamış. Duraksıyor ve teklifi gözden geçiriyor.
Sonra adam fikrini değiştiriyor ve ''ya teklifimi 1 dolarla değiştirsem?'' diyor.
Kadın şaşırıyor ve ''Sen beni nasıl bir kadın sandın!'' diyor.
Adam ''Bunu zaten çözdük, şimdi sadece pazarlık yapıyoruz.'' diyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar