bugün
- sözlüğün aptal kaynaması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme4
- herkesle iyi anlaşan insan18
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- göbeksiz erkek2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- çok eski entryleri okumak2
- sözlüte karı var mı3
- hamas3
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek6
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- 19 yaşında kızla yatmak15
- hayatını kaybetmek4
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- benim gibisi bir iki senede bir gelir5
- vatandaş halinden memnun3
- fas6
- hollanda3
- izmir2
- gözde celep3
- bulla dava açmak4
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı5
- makarnaya sarımsak girer mi4
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- king is back5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- yugoslavya kızları4
- mor semsiyeli yabanci5
- aselsan3
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- motosiklet kullananlara tavsiyeler2
- almanya7
- paraguay4
- düşünürken tavana bakmak5
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı3
- deniz baykal7
yeni bir browser tabanlı oyun. ekran kartım nedeniyle browser tabanlı oyunlara yöneldiğimden ilgimi çekecek bir oyun.
http://www.kingsage.net
http://www.kingsage.net
kapatılan klan savaşları yerine açılmış bir oyun.
dün başladım. klan oynayanlar pek yabancılık çekmeyecek gibi , tema neredeyse birebir aynı. ama binalar çeşitlenmiş ve işlevleri değişmiş. köy alımları farklı sanırım -benim oynadığım üçüncü dünyada henüz köy alan yok- .
vakit öldürecek ve birazda heyecanlı bir oyun arıyorsanız , klansavaşlarının kapatılmasıyla bir boşluk içindeyseniz bu oyunu oynayabilirsiniz.
üçüncü dünyadan başlayacak olanlar bana haber versin sıkılıyorum tek başıma . *
dün başladım. klan oynayanlar pek yabancılık çekmeyecek gibi , tema neredeyse birebir aynı. ama binalar çeşitlenmiş ve işlevleri değişmiş. köy alımları farklı sanırım -benim oynadığım üçüncü dünyada henüz köy alan yok- .
vakit öldürecek ve birazda heyecanlı bir oyun arıyorsanız , klansavaşlarının kapatılmasıyla bir boşluk içindeyseniz bu oyunu oynayabilirsiniz.
üçüncü dünyadan başlayacak olanlar bana haber versin sıkılıyorum tek başıma . *
5. dünyada oynayan varsa her türlü yardım edebileceğim oyun.*
http://warvar.com/kingsage/ adresinden 0.4 versiyonlu oto kontrol programına ulaşılabilen oyun.
sistem; madenleri oyundaki ihtiyaca göre akıllı bir şekilde üreterek çalışıyor.
bunun dışında belli ölçülerde maden dışı binalar da yapıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=FBS11rBr8ck
sistem; madenleri oyundaki ihtiyaca göre akıllı bir şekilde üreterek çalışıyor.
bunun dışında belli ölçülerde maden dışı binalar da yapıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=FBS11rBr8ck
turksancak ittifağının rüzgar gibi esip w5 i tamamen ele geçirdiği oyun.
çok büyük op ler düzenlendi ve 200.000 lik paşa*ittifakı üyeleri bir gecede silindi. oyun şu an en hareketli dönemini yaşıyor.
çok büyük op ler düzenlendi ve 200.000 lik paşa*ittifakı üyeleri bir gecede silindi. oyun şu an en hareketli dönemini yaşıyor.
travian, ikariam gibi oyunlardan farklı bir yanı bulunmayan oyun .
9. dünya nın açıldığı oyun. kaçırmayın derim. zira bugsız yeni bir dünya yeni bir başlangıç.
10.dünyada güneydoğu bölgesinde yer aldığım internet oyunu.
bana göre dünya ' nın en iyi web tabanlı strateji&savaş oyunudur, ayrıca gameforge gmbh tarafından üretilmiştir.
yıllar önce klansavaşlarında başladığım, kapatılmasıyla çok sövdüğüm o kadar emeklerimin boşa gittiği oyunun yeni versiyonu gibi birşey. 2-3 yıl ara verdikten sonra 16. dünyasında mart ayında başladım. iyi gidiyoruz. Oynayan varsa özelden yazsın.
11. dünyasında oynadığım ve 4 köyüm olan oyundur, çok zevklidir.
13. dünyasında oynadığım ve köy almanın zevk verdiği oyun. w13 de olanlar varsa yazın beraber oynayabiliriz
17. serverda oynadığım oyun.
ama pek sarmıyor artık. 3. köyüde alınca oyunun en güçlü klanından saldırı yemek pek insan işi değil. klana alın diyorum : yok. e saldırı atmayın diyorum : yok.
e ebenizin damı.
20 bin okçu, 3 bin kara şövalye ile bir köy ne kadar savunulabilir?
ama pek sarmıyor artık. 3. köyüde alınca oyunun en güçlü klanından saldırı yemek pek insan işi değil. klana alın diyorum : yok. e saldırı atmayın diyorum : yok.
e ebenizin damı.
20 bin okçu, 3 bin kara şövalye ile bir köy ne kadar savunulabilir?
10, 11 ve 12. dünyalarda oynayıp en sonunda 2021'e kadar ban yiyip bıraktım. 10. dünyada 300.000 puanla 95 köy 12'dede 10 ay oynayıp 29. iken ban yedim ve oyundan soğudum. ama 11. dünyada bayağı devam ettim. benden 10 kat 20 kat yüksek puanlı oyunculara karşı 200 silahtar ile kont arası yarmak vs. heyecanlı idi. ittifakım olmadan haftalarca saldırı atamadı kimse. en sonunda hesap sil yapıp bende kurtuldum, delikanlılarda bir köy kazandı.
klansavaşlarından beri oynadığım bir tarayıcı oyunu. uzun süredir oynamıyordum, bir süredir 28. dünyada oynuyorum fırsat buldukça. haritayı komple yeşertip yine uzun bir süre oynamam herhalde. genelde oynadığım sunucularda ilk sırada olurum, bunda da ilk sıradayım. sözlükten oynayan varsa belki bir iki dünya sonra kış döneminde falan başlayabilirim, iletişimde olalım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar