bugün

kingsage

yıllar önce klansavaşlarında başladığım, kapatılmasıyla çok sövdüğüm o kadar emeklerimin boşa gittiği oyunun yeni versiyonu gibi birşey. 2-3 yıl ara verdikten sonra 16. dünyasında mart ayında başladım. iyi gidiyoruz. Oynayan varsa özelden yazsın.
© copyright 2005 - 2026